Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Audi A3

  1. #1

    Standaard Audi A3

    Beste allen,

    Ben druk op zoek naar een audi a3, nu kwam ik deze tegen. Zelf heb ik echt geen verstand van auto’s maar bij zo een voor mij dure aankoop wil ik zoveel mogelijk informatie inwinnen. Mijn vraag is heel eigenlijk heel simpel, goede koop of geen goede koop? Is de prijs netjes?


    https://www.autoscout24.nl/aanbod/au...campaign=share


    Verkoopprijs: € 25.900,-
    Kilometerstand: 41.805 km
    Bouwjaar: 07/2016


    Wellicht dat jullie nog andere adviezen hebben voor een hopelijk toekomstige audi rijder!

    groetjes,

    bills

  2. #2

    Standaard Re: Audi A3

    Eerste wat mij opvalt bij de advertentie is dat er nergens een kenteken wordt vermeld. Voor mij al een veeg teken. Waarschijnlijk een importauto, ook gezien de lage km stand. Daarbij is de vernoemde prijs zonder garantie, onderhoudsbeurt. Prijs incl. is 1000 euro hoger. De ANWB koerslijst geeft een waarde aan van ong. 22K. Autobedrijf is ook geen Bovag lid volgens mij.

  3. #3
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A3

    Geen kenteken vind ik ook altijd erg lastig, wil altijd bij RWD kijken naar de status van diverse. De lage KM stand vind ik niet zo vreemd, mijn 25 jaar oude A3 rijdt/reed er 8000 per jaar. Als je interesse hebt bel gewoon die dealer, vraag naar kenteken en historie. Ik meen dat de TFSI problemen van dit bouwjaar zijn opgelost. Als je dichtbij woont zou je spontaan langs kunnen rijden en het kenteken opzoeken of proefrit maken. Voor zo'n jonge auto is er van wel iets aan garantie en prijs te bespreken! Je kan een aankoopkeuring overwegen.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  4. #4

    Standaard Re: Audi A3

    26k is toch wel veel voor 6 jaar oude A3. Maar goed, dat heet inflatie.

  5. #5
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3

    3 x S-line zelfs . Ik heb een volledige S-line A3 8V, maar volgens mij is het max. 2 x S-line, dus interieur en exterieur. Hier hoort het S-line onderstel bij, als je dat anders wilt, dan moet je dat zo bestellen. Dus standaard wordt de auto met S-line onderstel geleverd. Dat maakt hem volgens mij geen 3 x S-line.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 15-06-22 om 09:05.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction


  6. #6

    Standaard Re: Audi A3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    3 x S-line zelfs . Ik heb een volledige S-line A3 8V, maar volgens mij is het max. 2 x S-line, dus interieur en exterieur. Hier hoort het S-line onderstel bij, als je dat anders wilt, dan moet je dat zo bestellen. Dus standaard wordt de auto met S-line onderstel geleverd. Dat maakt hem volgens mij geen 3 x S-line.
    Klopt, in NL is het zoals je zegt 2x S-line is volledig S-line. In D zie je bij veel audi's 3x S-line staan. Wat t verschil is, weet ik niet. Maar in nederlandse advertentie 3x s-line 'verraad' in feite dat het om import gaat.

  7. #7
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    Klopt, in NL is het zoals je zegt 2x S-line is volledig S-line. In D zie je bij veel audi's 3x S-line staan. Wat t verschil is, weet ik niet. Maar in nederlandse advertentie 3x s-line 'verraad' in feite dat het om import gaat.
    2 x S-Line is meestal interieur en exterieur S-Line. Bij 3 x is het onderstel ook S-Line. NL advertenties gooien lukraak met de term S-Line en is er vaak niks S-Lines aan de auto. Heeft niks met import te maken en import is niet per definitie slecht (ten minste dat maak ik uit de manier van hoe je het neerzet).
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 16-06-22 om 13:22.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •