Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Kent iemand deze Audi: 73-SR-XH

  1. #21

    Standaard Re: Kent iemand deze Audi: 73-SR-XH

    Ja weglopen is wat je moet doen, maar het gekke is dat ze wel betrouwbaar overkomen. Ze verkopen echt mooie nette en exclusieve auto’s en geen oude wrakken van een paar duizend euro. Dat maakt het zo lastig, ik kan dan ook niet begrijpen dat zij de auto niet durven laten keuren bij een bedrijf die bij hen om de hoek zit nota bene.
    De aankoopkeuring kosten zijn voor mij uiteraard, en het rapport geeft mij inzicht in de technische staat van de auto die toch 16 jaar oud is.

    Ik wil met mijn post absoluut niet de indruk wekken dat het een slecht bedrijf betreft, laat dat duidelijk zijn.

  2. #22
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    133
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Kent iemand deze Audi: 73-SR-XH

    Een proefrit aanvragen en direct bij Vagtechniek naar binnen rijden? Je hoeft toch niet te vermelden dat je hem laat keuren? Als die goed is of minimale reparaties behoeft koop je hem toch, kunnen ze nooit kwaad zijn. Blijkt het een wrak dan hebben ze pech en lezen wij het hier.

    En wat Rol-co schreef, er zijn meer auto's te koop. Via een particulier altijd goedkoper en als je een keuring laat uitvoeren weet je meteen wat je koopt. Daarnaast is je onderhandelingspositie bij minpunten beter dan bij een garage. Of misschien dit forum in de gaten houden voor een leuke Audi, er zijn genoeg liefhebbers en professionals actief.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  3. #23

    Standaard Re: Kent iemand deze Audi: 73-SR-XH

    Zonder toestemming bij VAG techniek een aankoopkeuring laten doen is niet wat ik wil, levert alleen maar problemen op. Afwachten maar tot er een geschikte S4 cabriolet te koop komt. Waar kan ik dan het beste kijken voor Audi S4 cabriolet?
    Waar is de kans het grootst op een Audi S4 cabrio, welke site?
    Laatst gewijzigd door Torpedo; 29-10-22 om 19:41.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •