Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: kent iemand deze wagen ?

  1. #21

    Standaard

    Spannend....Ik wil wel een keertje meerijden in de Sssssss als ie er komt! :wink:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #22
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    nog maar een update,

    Heb gisteren gereden met de s2 avant...
    Ik zit nu sindsdien azijn te drinken om die grijns van mijn gezicht af te krijgen 8) Lukt niet echt ben ik bang.
    Maar helaas, veto van de hoofddirectie thuis, ze heeft andere prioriteiten thuis, iets met badkamers en keukens :cry: Aangezien de tdi toch wel erg moe begint te worden en de leasewagen er aan komt wordt het tijd om na twee jaar en 2 ton afscheid te nemen. Welke kar het precies gaat worden, de quattro avant of een groene vijfcilinder sedan die bij CD staat is nog even onzeker, maar ik ben er bijna uit.
    Nur fliegen ist schöner

  3. #23
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Zoals in een eerdere post al aangegeven is het uiteindelijk een indigoblauwe B4 sedan met 2.6 V6 motor geworden. extreem verlaagd (vind ik zelf iets minder, stapvoets op drempels is niet mijn ding) in de zomer 17 inch lichtmetaal eronder en een mooi blauw speciaal interieur (volgens kenners) staat sinds 3-12 op naam. Kleine domper op de feestvreugde, ik kwam er deze week achter dat ie bijna een ton meer gereden heeft dan op de teller staat. maar daar komen de verkoper en ik wel uit (denk ik)
    Nur fliegen ist schöner

  4. #24

    Standaard

    succes ,volgens tros radar zou je de koop kunnen ontbinden was van de week nog op tv
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro

  5. #25
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    hoe kom je daar achter dat ie een ton meer gereden heeft? NAP gechecked of zo?
    '01 rs4 641 ps


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zo, da's minder. Import?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Koop ontbinden, tsja hij rijdt eigenlijk nog best wel lekker, maar ik denk dat ik er niet zo lang plezier van zal hebben als dat ik verwacht had. Eens kijken wat de verkoper wil doen. Ik ben er achter gekomen doordat ik de auto bij een dealer liet NAPpen, op het eerste scherm stond meteen "kilometerstand onlogisch" en hij en ik zagen het in eerste instantie niet, kwam pas op het tweede blad naar boven, in '98 een sprong van 174000 terug naar 89.000 km, is dus al een tijdje terug gebeurd toen waarschijnlijk de eerste eigenaar zijn bolide ingeruild heeft. Auto is wel orgineel nederlands maar dus duidelijk minder waard dan ik ervoor betaald heb.
    Nur fliegen ist schöner

  8. Ad
  9. #28
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben er met de verkopende partij uitgekomen.
    Koop ongedaan maken ging eigenlijk niet meer mede omdat mijn oude bolide inmiddels al weer in andere handen was overgegaan. Er komen nieuwe veren onder zodat de extreme verlaging ongedaan gemaakt wordt en ik weer fatsoenlijk over springbulten kan gaan. kosten voor rekening van de verkoper. De auto is nu zo extreem verlaagd dat zelfs het nemen van steil stoeprandje een hindernis is die bijna niet te nemen is. Verder ben ik inmiddels verslaafd aan het beremooie geluid van een V6 (alleen mijn portemonee nog niet) 8-)
    topic kan dus een slotje op
    Nur fliegen ist schöner

  10. #29

    Standaard

    op een paar dingen na is die avant een dik ding,zit zelfs recaro leer in.De DE lamp zit een barst in,de mistlamp ook,bumper hing er niet netjes op en op sommige plekkies vond ik de kleur nie zo mooi meer,maar als dat het enige is na al die jaren valt het mee
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •