Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi e-tron geannuleerd door dealer - tientallen orders geannuleerd

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Audi e-tron geannuleerd door dealer - tientallen orders geannuleerd

    Augustus 2022 heb ik bij de dealer een reeds in bestelling staande Audi e-tron gekocht, deze zou “zeker dit jaar, maar waarschijnlijk in november 22” geleverd worden.

    November werd, zoals verwacht, niet gehaald en de auto werd vertraagd naar januari 2023.

    Deze week kreeg ik echter een telefoontje van de dealer dat mijn auto geannuleerd is door Audi samen met nog 30 andere e-trons die door deze dealer besteld waren! Audi heeft blijkbaar een flinke lading bestellingen geannuleerd ivm gebrek aan productiecapaciteit in de fabriek, waarschijnlijk om ruimte te maken voor de nieuwe Q8 e-tron.

    Zijn er anderen die hetzelfde hebben meegemaakt of dit verhaal herkennen? En mag dit zomaar? Als ik zelf de order wil annuleren moet ik 15% van de cataloguswaarde als boete betalen.

    De dealer ging nog kijken of hij een vergelijkbare configuratie had staan, maar achtte die kans nogal klein.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    740
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi e-tron geannuleerd door dealer - tientallen orders geannuleerd

    Sprakeloos maakt me dat.
    Als compensatie kunnen ze je mooi een Q8 E-tron met identieke opties leveren.

  3. #3

    Standaard Re: Audi e-tron geannuleerd door dealer - tientallen orders geannuleerd

    Dit soort acties, maar ook werkplaats-uurtarieven van 160 euro... bizar dat t geslikt wordt...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •