Pon kan dat niet schelen.
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
@ kraaknagel en kabelboom: same here. drie jaar geleden Audi S3 gekocht, 3 jaar oud, 40k kms. Differentieel en dure motorsteun kapot. Heeft maanden geduurd en heeft mij veel gekost. Later een Q4 besteld: probeerde men mij een prijsverhoging in mijn mik te schuiven terwijl ik al akkoord had gegeven op de offerte. Moeten lullen als brugman om dit eraf te krijgen. Echt asociaal. Vervolgens 1,5 jaar gewacht: geen Q4. Toen een Q8 besteld, na drie maanden geleverd: rammelt en trilt. rammel na twee maanden opgelost, trillen is "producteigenschap". Voor mij ook geen Audi meer.
@ Kees B: sorry voor mijn gezeur. Maar je hebt wel gelijk. Het kan ze geen moer schelen.
Pon kan dat niet schelen.
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Ondertussen heb ik vernomen dat het bij BMW niet veel beter is. Een zakenrelatie had een 330e of 530e besteld en wacht ook al 1.5 jaar. Ook daar zijn het dezelfde praatjes. Volgende keer ga ik gewoon terug voor een directiewagen of stockwagen. Welk merk, nog geen idee