Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 104

Onderwerp: Levertermijn Q7 TFSIe

  1. #81

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraaknagel Bekijk Berichten
    Heb weer een "leuk" avontuurtje achter de rug met de Q7.
    Ben je er al klaar voor, om het avontuurtje te beschrijven?
    Hier trouwens nog geen leverdatum bekend bij de dealer...Het lijkt wel alsof ik de enige ben die geen datum (of info ivm model) kan verkrijgen bij de dealer.

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Mijn wagen staat momenteel op de parking in Bratislawa. Hoop vandaag iets te horen over een transportdatum.

  3. #83

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Heeft er al iemand een poging ondernomen om via een andere weg (juridisch) stappen te ondernemen?

    Ik bestelde mijn Q7 TFSIe Competition in mei 2022. Op de bestelbon stond een "uiterste leverdatum 27/3/2023".
    Zoals jullie al kunnen raden weet ik vandaag nog steeds niet wanneer ik mijn bestelde wagen mag verwachten.
    Communicatie van de verkoper: onbestaand. Ik stuur af en toe een mail en krijg dan een vaag/nietszeggend antwoord.

    Zo werd me in augustus eindelijk verteld dat mijn wagen in de eerste week van september van de band zou rollen.
    Nadat ik in oktober opnieuw (zelf) informeerde kreeg ik de boodschap dat mijn wagen "weldra" van de band zou rollen en 25/10 in België zou toekomen.
    En zo moet ik vermoedelijk ook nu weer zelf contact opnemen met de verkoper om te kijken of de wagen effectief vandaag in België toegekomen zou zijn (ik gok van niet).

    27/3/2023 -> einde 10/2023 is toch ruim een half jaar na de "uiterste leverdatum".
    Het kan allemaal wel zijn dat de verkoper hier weinig "schuld" heeft, maar ik denk toch dat ik (wij) als klant nog minder schuld treffen.
    Het lijkt me ook de taak van een verkoper om zijn klant (van een toch wel dure wagen) op de hoogte te houden.
    In de hele periode van mei 2022 tot vandaag heb ik (op misschien 1 uitzondering na) nooit enige info verkregen zonder dat ik er zelf om ben gaan vragen.

    Ik ga/ben me alvast informeren in hoeverre ik dit allemaal maar moet blijven aanvaarden.
    Momenteel rijd ik met een wagen waarvan ik had gehoopt dat ik deze ten laatste eind maart 2023 verkocht zou hebben.
    Ondertussen telt die wagen veel meer kilometers en dien ik er kosten aan te doen welke ik niet had moeten doen moest mijn nieuwe wagen tijdig geleverd worden.
    De verkoper/importeur of Audi heeft mij nooit op de hoogte gebracht dat er "overmacht" in het spel zou zijn, ook al staat het in de algemene voorwaarden wel als apart punt genoteerd:
    "De partij die een geval van overmacht inroept, brengt de andere hiervan binnen de 8 kalenderdagen van zijn kennisneming van het voorval per aangetekende brief op de hoogte."
    Vermits 27/3/2023 al weer even geleden is, lijkt het me dat ze die deadline van 8 kalenderdagen wel ruim overschreden hebben.

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Zelfde verhaal bij mij. Als je zelf niet velt dan hoor je niets. 18/10 kreeg ik een mail die begon met :”goed nieuws, uw wagen heeft de fabriek verlaten”. Planning is om de wagen begin nov in Belgie te krijgen. Aflevering is voorzien einde nov.

  5. #85

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Dat je zelf moet bellen, heb ik ook ervaren.
    @Kabelboom kan je geen fabrieksafhaling doen? Lijkt me sneller te gaan, als ze dat nog doen tenminste.


  6. #86

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2023
    Leeftijd
    49
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Audi q7 60 tfsi e besteld in januari 2022.Beloofde levering juni 2022. Productie augustus 2023. Levering 12 oktober 2023.
    Reden uitstel volgens Audi in volgorde.
    Geen kabelboom Oekraïne, dan microchip, dan levering duitsland voorrang, dan koeling batterijpak, dan kleur niet meer bestelbaar. 😮*💨

  7. #87

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Maar je hebt je wagen ondertussen wel ontvangen?
    Mijn laatste info ‘aankomst in België’ was 25/10, maar toen bleef het weer stil (werd me 2/10 als antwoord op mijn mail gegeven)

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Ik heb vorige donderdag het inschrijvingsformulier ontvangen via de leasingmaatschappij, maar de garage heb ik niet meer gehoord

  10. #89

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Heb gisteren het inschrijvingsformulier ontvangen en melding gekregen dat ik de wagen binnen de 14d zal ontvangen…
    Besteld mei 2022, uiterste leverdatum 27/3/2023, uiteindelijke levering eind 11/2023 (fingers crossed)

  11. #90

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Na zelf de dealer gecontacteerd te hebben (uiteraard), zou ik mijn wagen ergens tussen half december en half januari kunnen afhalen. En blijkbaar geen facelift model volgens de dealer.

  12. #91

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Spreken we hier (voor de Belgen) telkens over auto natie als dealer? (Dat is iig mijn dealer)

  13. #92

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bathory Bekijk Berichten
    Na zelf de dealer gecontacteerd te hebben (uiteraard), zou ik mijn wagen ergens tussen half december en half januari kunnen afhalen. En blijkbaar geen facelift model volgens de dealer.
    Vervelend. Nu... Ik kan niet zeggen dat ik niet tevreden ben van mijn wagen. Ondertussen geraak ik hem meer en meer gewoon. Er dienen nog een paar aanpassingen te gebeuren en dan is hij helemaal zoals ik hem graag heb. Ondertussen zit ik met een 3500km op de teller en moet hij binnen voor een kleine checkup. Soms heb ik meldingen dan bepaalde sofware die niet gaat of foutmelding geeft. Niets ergs, maar die foutjes moeten er uit.

  14. #93

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geronimoo Bekijk Berichten
    Spreken we hier (voor de Belgen) telkens over auto natie als dealer? (Dat is iig mijn dealer)
    Bij mij niet. Mijn dealer zit in Belgisch Limburg

  15. #94

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraaknagel Bekijk Berichten
    Soms heb ik meldingen dan bepaalde sofware die niet gaat of foutmelding geeft. Niets ergs, maar die foutjes moeten er uit.
    Zoals "ACC niet beschikbaar"? Dit heb ik 2~3 keer per jaar met de A6.

    Ergens hoopte ik toch wel dat alle foutjes op het einde van het model er wel uit zouden zijn.

  16. #95

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bathory Bekijk Berichten
    Zoals "ACC niet beschikbaar"? Dit heb ik 2~3 keer per jaar met de A6.

    Ergens hoopte ik toch wel dat alle foutjes op het einde van het model er wel uit zouden zijn.
    - dynamische verkeersregelaar niet beschikbaar, grootlichtassistent niet beschikbaar, safelock controle, luchtvering controle, beperkt zicht..... - Het zijn dingen die meestal na een update wel weer weg zijn. Ik ondervind er ook geen last van momenteel.

  17. #96

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Ik heb gisteren mijn wagen kunnen afhalen. Ben tevreden van de eerste kilometers, maar heb toch vragen bij de dealer (Autonatie).

  18. #97

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Hoe bedoel je vragen bij de dealer? Ik mag mijn wagen donderdag gaan afhalen (ook Autonatie)

  19. #98

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Ondertussen gisteren eindelijk mijn q7 tfsi e 60 gaan ophalen… prachtige wagen, eerste ervaringen zeker positief.

  20. #99

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kabelboom Bekijk Berichten
    Ik heb gisteren mijn wagen kunnen afhalen. Ben tevreden van de eerste kilometers, maar heb toch vragen bij de dealer (Autonatie).
    Dat vraagt om foto's! ;-)

  21. #100

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertermijn Q7 TFSIe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geronimoo Bekijk Berichten
    Ondertussen gisteren eindelijk mijn q7 tfsi e 60 gaan ophalen… prachtige wagen, eerste ervaringen zeker positief.
    show hem maar eens! Veel veilige kilometers gewenst

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •