Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Midnight Blue of Palace Blue ?

  1. #1

    Standaard Midnight Blue of Palace Blue ?

    Goede avond,

    Ik wil een Q8 Etron gaan bestellen, kleuren zijn beperkt, zeker in blauw. In Exclusive is een aantal kleuren blauw beschikbaar maar Audi heeft daar geen stalen van .
    Heeft iemand foto's of ervaring met Palace Blue of Midnight Blue ?

    Dank je, Robbert

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Midnight Blue of Palace Blue ?

    Hoezo heeft Audi geen kleurstalen van de Individuallackierungen? Ga eens langs in Amsterdam, daar heeft de Audi dealer een aparte Exclusive configuratie-ruimte met héél veel kleurstalen.

    Wat ik zelf enkele jaren terug heb gedaan is via de contactfunctie op audi.de vragen stellen aan Audi Exclusive. Ben door hen perfect geholpen tot en met het opsturen van echte gespoten kleurstalen naar mijn (NL) thuisadres

    Paleisblauw is een hele mooie donkerblauwtint. Midnightblauw is zo donkerblauw dat het bijna zwart is. Allebei de tinten blauw zijn naar mijn persoonlijke mening niet bijzonder genoeg om de meerprijs van Individuallackierung voor neer te leggen. Dan zou ik eerder Sepangblauw aanraden.

    Succes, leuke voorpret!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •