Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: A3 g-tron 183.000 km

  1. #1

    Standaard A3 g-tron 183.000 km

    Beste forumleden,

    Ondertussen rijd ik al weer 5 jaar in een audi A3 GTRON uit 2014 (183.000 gelopen). Ik hoor van de dealer dat na 200.000 km de kosten gaan oplopen qua onderhoud.

    Hoe ervaren jullie dit? de auto rijd nog zoals nieuw, echter ik zit ook niet op 'uitzonderlijke' hoge kosten te wachten.

    Ik zat al te kijken naar een nieuwer model, echter de inruil wat ik voor deze auto krijg is waardeloos.. dus ik vraag me af of ik het 'gokje' moet wagen om over de 200.000 te gaan met deze auto.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi A3 GTRON 183.000KM

    Tja
    Rijd je op gas of benzine? Maar over de 2 ton lijkt me geen probleem hoor als hij het verder goed doet, net wat je zegt, je krijgt er niets voor terug, mooie auto maar dat gas doet hem de das om heden ten dage, net als diesel.

    Lekker blijven rijden zou ik zeggen als de kosten binnen de perken blijven.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: Audi A3 GTRON 183.000KM

    Nu op benzine, gas is niet meer te doen qua prijzen. Wat jij zegt, hij heeft verder geen storingen etc.. denk dat het inderdaad beter is om even door te rijden.
    Vergelijking:
    5 jaar geleden - 1.20 euro per k/g (te vergelijken per liter)
    nu 2.00 euro per k/g.

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi A3 GTRON 183.000KM

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nickos Bekijk Berichten
    Nu op benzine, gas is niet meer te doen qua prijzen. Wat jij zegt, hij heeft verder geen storingen etc.. denk dat het inderdaad beter is om even door te rijden.
    Vergelijking:
    5 jaar geleden - 1.20 euro per k/g (te vergelijken per liter)
    nu 2.00 euro per k/g.
    Ik hoorde ook al hogere prijzen maar ook dat ze die lng stations aan het opruimen zijn hier en daar dus moeilijker tanken ook. Ik zou eerder eens bij de rdw informeren wat je moet doen om de wagen als benzine op kenteken te krijgen, g-tron van de klep en klaar, gelijk meer waard.
    Het is de moeite misschien waard.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Standaard Re: Audi A3 GTRON 183.000KM

    Dat is een goed punt wat je inderdaad zegt, ga ik meteen even doen!


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Leeftijd
    66
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 GTRON 183.000KM

    Laat je nog even weten hoe het is afgelopen? Ik ben benieuwd naar de kosten van het RDW gebeuren..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •