Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Aankoop Q5 55tfs-e

  1. #1

    Standaard Aankoop Q5 55tfs-e

    Beste,

    Na jarenlang mercedes te hebben gereden overigens altijd met luchtvering ben ik ook overgestapt op audi. Heb een audi Q5 55tfse uit 2020 gekocht met 36k op de teller. Omdat ik altijd luchtvering heb gehad wilde ik dit keer ook luchtvering maar deze audi heeft het dus niet. Ik heb er mee gereden en het rijdt echt heerlijk waardoor ik toch voor deze auto ben gegaan. Ik vond de kleur mega mooi dus dacht dan maar geen luchtvering dit keer. Voor de rest zitten er bijna alle opties op behalve hud.

    In het verleden heb ik vaak problemen gehad met luchtvering daarom wilde ik het dit keer niet.
    Maar wat denken jullie nu. Zal ik het echt missen? De auto staat trouwens op 21 inch velgen.

    Met vriendelijke groet,

    Ferry.

  2. #2
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Q5 55tfs-e

    En dat vraag je als je al een auto hebt gekocht zonder luchtvering? Je zegt veel problemen te hebben gehad met luchtvering waardoor je het nu niet meer wilde. Dan lijkt me het missen van luchtvering niet zo relevant. En al helemaal niet als je deze huidige vering onder je Q5 heerlijk vindt rijden.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •