Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Aankoopadvies autoparfum

  1. #1

    Standaard Aankoopadvies autoparfum

    Hallo mede Audi liefhebbers.

    Binnenkort ga ik weer op vakantie en natuurlijk ga ik met mijn Audi. Ik zit te denken aan een nieuwe parfum voor in de auto. Ik heb al meerdere artikels gelezen en informatie opgezocht, maar ik vroeg me eigenlijk nog af wat jullie voorstellen. Zijn er mensen die hun ervaring willen delen met auto geurtjes/parfum? Dan hoor ik dat graag. Ik zat op dit moment te denken aan de eerste optie ---> https://top-x.nl/beste-autoparfum/ . Heeft er iemand misschien de eerste optie al eens geprobeerd? Ik zie graag een reactie dan.

  2. #2

    Standaard Re: Aankoopadvies autoparfum

    Zo'n beetje iedereen rijdt met die rituals dingen. Ik ben er persoonlijk geen fan van, als je dat nodig hebt is er iets mis met je airco, je rookt in de auto, of je bent verslaafd aan Febrèze/Ambi Pur.

    Hoe het ook zij, koop er een die je zelf lekker vindt ruiken. Neem aan dat je geen sinaasappel-glorix combinatie in je auto wil. Dus, ga de winkels af, ruik, en koop ze daar (of online na keuze gemaakt te hebben).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Aankoopadvies autoparfum

    Sinds ik niet meer rook in de auto. Inmiddels 20 jaar geleden gebruik ik die spullen niet meer.
    Gewoon genoeg luchten en de airco goed gebruiken en je bent van de geurtjes af.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •