Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Aankoopadvies A4 B6 2.0 130pk

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2023
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Aankoopadvies A4 B6 2.0 130pk

    goedemiddag forumleden, mijn naam is Wout en ik wil gaan kijken voor mijn eerste auto. Ik heb na mijn idee een mooie Audi a4 gevonden, weinig kilometers en een nette auto om te zien. ik weet dat het een erg lage kilometer stand is, maar omdat hij niet is ingevoerd en de hele onderhoudshistorie erbij is lijkt dat mij geen probleem toch? Nu vroeg ik me af lijkt het jullie ook een goede auto en zo ja waar moet ik op letten met een proefrit? Groeten Wout!

    ps. hij heeft onlangs een nieuwe distributieketting gehad en is altijd van 1 eigenaar geweest.

    ≥ Audi A4 Limousine 2.0 130pk ProLine Clima Parkeersens 1jrAPK — Audi — Marktplaats

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.137
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoopadvies A4 B6 2.0 130pk

    Alle dingen die buiten de apk vallen, koppeling, stuurinrichting, geluidjes, schakelen, elektrisch gekke dingen of werkt er iets niet. Verder lekkages van water olie ruitenvloeistof.
    Roest op voorschermen, deurlijsten, achterkant onder, uitlaat.
    Flink stuk rijden en alles proberen, toeren, gassen, flink remmen, moet allemaal soepel gaan.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2023
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Aankoopadvies A4 B6 2.0 130pk

    Dankjewel voor je reactie! Ik heb heb hem vandaag gekocht, interieur en exterieur was als nieuw. (ondanks de hemel, maar dat valt nog te repareren.)

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.137
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoopadvies A4 B6 2.0 130pk

    Mooi, veel plezier met je b6, heb je nog mod plannen met hem of blijft ie zo.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •