Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Wel of niet een Audi A6 Allroad 3.0 V6 TFSI, 2014 aanschaffen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2024
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Post Wel of niet een Audi A6 Allroad 3.0 V6 TFSI, 2014 aanschaffen?

    Ik heb het volgende: Ik sta op het punt om contact te maken met iemand in Duitsland die een Audi A6 Allroad 3.0 V6 TFSI aanbied. Staat 154000 km op de teller en eerste registratie is van 11-2024 is momenteel niet rijklaar, weet nog niet waarom. Ik zou graag jullie positieve en/of negatieve ervaringen willen omtrent dit model, dus eigenlijk voor mij het wel of niet aanschaffen van deze auto.
    Ik rij nu zo'n 20 jaar een Audi Avant A6 2.4 V6 en ik vind het een fantastische auto, motorisch mij nog nooit in de steek gelaten staat inmiddels 490000 km op de teller!, maar nu wordt het koetswerk toch echt oud en daarvoor moet er een ander komen.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of niet een Audi A6 Allroad 3.0 V6 TFSI, 2014 aanschaffen?

    De allroad is gewoon een A6 met luchtvering (info op dit forum te vinden) en quattro-aandrijving. Zwakke punten als de A6, ook meer over te vinden op het forum.

    'Niet rijklaar' is een rode vlag voor mij... dat zou ik even verder onderzoeken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    41
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of niet een Audi A6 Allroad 3.0 V6 TFSI, 2014 aanschaffen?

    De Audi A6 Allroad 4G is mijn favoriet! Kan hem je zeker aanraden.
    Maar inderdaad het niet rijklaar verhaal daar moet je uitkijken. Heeft hij schade ? Wordt er een grote reparatie uitgevoerd? Waarom is hij niet rijklaar?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •