Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: Ron's nieuwe A8 4.2i quattro

  1. #21

    Standaard

    Hee!!

    Bedankt allemaal voor de goede reactie's op mijn aankoop. Ik ga hem aanstaande zaterdag ff lekker onder handen nemen en dan zal ik jullie direct even een uitgebreide fotoreportage doen. En inderdaad je kunt het verschil tussen een 2.0i en een 4.2i goed merken, @@#$%$##@@!@! wat gaat zo'n machine hard!!!! dat is met geen pen te beschrijven. WOW!

    Word weer lachen met onze vrienden uit leeuwarden (gelukkig heb ik nog de stinger als waakhond voor blauwe actie's)...


    V8 PPPPPPPPPPOOOOOOOOWWWWWWWWEEEEEEEERRRRRR!!!!



    grtzzRon (4.2i)
    NOTHING TO PROVE...

  2. #22
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Veel plezier met je A8, ik hoop van harte voor je dat je er geen technische problemen mee krijgt, ding zuigt je portemonnaie genadeloos hard leeg namelijk.

  3. #23

    Standaard

    Ja idd..

    Ik hoop inderdaad dat ik er geluk mee zal hebben. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem afgelopen zaterdag uitvoerig ben nagelopen samen met mijn maat (automonteur). Uitgelezen, compressie gemeten, op de brug gehad om de onderkant te checken en heb ook de historie van de auto bekeken. En ik kon er samen met mijn maat er weinig aan vinden. De a8 is van een advocaat geweest en die had er echt geld voor. Dat kon je ook zien aan de rekeningen, alles is gedaan door de dealer. Ook is vorig jaar de versnellingsbak gereviseerd door een profesioneel bedrijf. Kortom er is niet op bezuinigt en dat kun je in veel dingen weer zien. Een nadeel: moet direct de distributieriem vervangen samen met de airco-pomp en een multi-riem en dan nog even de airco afvullen. gelukkig kan ik zelf de airco-pomp en multi-riem vervangen en ook de airco afvullen kost me niets. Maar toch word je er weer druk mee en de distributie-riem moet ik wel laten doen.

    Maar ik denk dat het allemaal wel weer goed komt, anders moet ik maar eens een paar keer gaan bezuinigen op het café... hihihi



    grtzzz Ron...
    NOTHING TO PROVE...

  4. #24
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.523
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron 2.0e
    Maar ik denk dat het allemaal wel weer goed komt, anders moet ik maar eens een paar keer gaan bezuinigen op het café... hihihi
    Kortom: het "zuipen" verplaatst zich alleen van het baasje naar de auto
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Kortom: het "zuipen" verplaatst zich alleen van het baasje naar de auto
    Goede zaak! houd je zelf meer hersencellen over dus leef je langer!
    Bovendien kan je veel meer genieten van zo een lekkere dikke vette A8 inplaats van zo een 80 natuurlijk...

    Goede keuze dus! :wink:
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S


  6. #26

    Standaard

    [quote="Ron 2.0e"]Ja idd..

    Ik hoop inderdaad dat ik er geluk mee zal hebben. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem afgelopen zaterdag uitvoerig ben nagelopen samen met mijn maat (automonteur). Uitgelezen, compressie gemeten, op de brug gehad om de onderkant te checken en heb ook de historie van de auto bekeken. En ik kon er samen met mijn maat er weinig aan vinden. De a8 is van een advocaat geweest en die had er echt geld voor. Dat kon je ook zien aan de rekeningen, alles is gedaan door de dealer. Ook is vorig jaar de versnellingsbak gereviseerd door een profesioneel bedrijf. Kortom er is niet op bezuinigt en dat kun je in veel dingen weer zien. Een nadeel: moet direct de distributieriem vervangen samen met de airco-pomp en een multi-riem en dan nog even de airco afvullen. gelukkig kan ik zelf de airco-pomp en multi-riem vervangen en ook de airco afvullen kost me niets. Maar toch word je er weer druk mee en de distributie-riem moet ik wel laten doen.

    Maar ik denk dat het allemaal wel weer goed komt, anders moet ik maar eens een paar keer gaan bezuinigen op het café... hihihi

    Ron,

    Vergeet niet direct preventief de waterpomp/thermostaat en de complete spanrollerij te laten vervangen, bij het plaatsen van de nieuwe distributieriem (zie ook alle topics). Nog effe langer uit het cafe wegblijven dus...
    - Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die dat niet kunnen -

    Groeten, Rob

  7. #27

    Standaard

    Ja Rob..

    Daar was ik me voor de koop gelukkig al wel van bewust. Maar daar was de prijs ook naar. Een goede a8 waar niets aan mankeert uit 95 betaal je ook flink voor. Mijn a8 was echt voor een sterke prijs, maarja daar mankeren wel een paar dingetjes aan die ik zelf moet uitvoeren en vind ik ook niet erg. Komt allemaal vazelf wel goed, niet alles in een keer maar komt met de tijd wel. Ik zorg wel eerst dat ie motorisch gewoon goed is, dan de rest (dikke velgen, ramen tinten, airco, mooi radiotje, dvd spelertje, schermpjes in de hoofdsteunen, kofferbak weer verbouwen met audi-logo, xenon, enz, enz, enz,). Kortom heb het komende jaar weer wat te doen in het weekend.



    grtzzz Ron (A8 hihihi).....
    NOTHING TO PROVE...

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    He Ron,

    Ook van je S2 geloof afgestapt?
    Ik ook. Alleen ik rij nu iets bescheidener met een A3 tdi. (wel met alle opties :wink: ) Zodra die klaar is, zal ik wel een paar foto's posten.

    Maar veel plezier met je A8.

  10. #29

    Standaard

    Hee paul...

    Ja ik heb inderdaad maar eens de knoop doorgehakt. En dit is em geworden...



    Overigens ook nog veel rijplezier met de A3...




    grtzzz Ron...
    NOTHING TO PROVE...

  11. #30

    Standaard

    audi a8 4.2i quattro
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    NOTHING TO PROVE...

  12. #31

    Standaard

    [img][http://www.autoweek.nl/forum/smileys/smiley24.gif]http://www.autoweek.nl/forum/smileys/smiley24.gif[/img]

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •