Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: GEZOCHT AUDI S4 1998/1999

  1. #1

    Standaard GEZOCHT AUDI S4 1998/1999

    Moet in absoluut perfecte staat zijn.

    Ik kan er geeneen vinden en die rotzooi wat momenteel op de marktplaats staat is absoluut drama...

    Ik hoor het wel...

  2. #2

    Standaard

    www.audi.nl dan kom je vanzelf bij de dealers terecht, maar dan liggen de prijzen ook hoger.. maar wel a-selectie garantie..

  3. #3

    Standaard

    www.autotrader.nl

    www.autotrack.nl

    Daar kun je ook mooi spul vinden. Wel even letten op (bovag)garantie e.d.

    Di's wel een leuke:
    http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...L&o_id=1557810 :P
    Huidig transport= iets anders

  4. #4

    Standaard

    Kijk effe bij:

    http://www.vanroycars.nl/ 2 stuks

    en

    www.autogarant.nl 1 stuk
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap

  5. #5

    Standaard

    Dit lijkt mij wel een mooie voor een goede prijs:

    http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...L&o_id=1518556
    Huidig transport= iets anders


  6. #6

    Standaard

    Ben jij ook al opzoek? Ik ook al. Echter wat er in nederland staat is allemaal niet al te bijzonder. Ik ben aan het onderzoeken wat ik moet doen om er een uit duitsland (of een ander land natuurlijk) te halen.

  7. #7

    Standaard

    Arjan, als je dat allemaal wil weten moet je effe op

    www.vwe.nl kijken.

    Je hebt te maken met 3 dingen

    1) Het ophalen, kan met autoambulance of met eendagskentekens
    2) Keuring. Schijnt ong 6 tot 8 weken te duren. Keuring zelf is meestal een makkie
    3) Afdracht van de BPM

    Er staat op www.vwe.nl ook een calculator waarme je kunt bepalen hoeveel je moet afdragen. (houd wel rekening dat het duurder word met iedere optie die erop zit.)
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Uitbouwen van opties kan een optie zijn... Ken Golf's die terug werden gebracht naar 'standaard' en waar vervolgens weer leer, lmv's, navi, etc... geinstalleerd werden.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  10. #9

    Standaard

    Kijk ook eens op www.audi.de/gebrauchtwagen

    Hele fijne zoekmachine
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap

  11. #10

    Standaard

    www.mobile.de of www.ebay.de, maar ik denk als je voor zo`auto gaat kijken je toch het beste bij een dealer kan kopen, hij kan er goed uitzien, maar erin kijken kan je nooit en anwb keuren in dld zal ook niet makkelijk zijn en de rdw keuring stelt ook geen ene reet voor, daar komen opgeknapte zware schade auto`s ook met gemak doorheen..

  12. #11

    Standaard

    Ga voor een dealer in Duitsland: vraag naar Europa garantie.
    Dan kun j hem hier laten maken en (meestal) reclameerd de garage hier het dan bij de garage in Duitsland!!
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap

  13. #12

    Standaard

    Een dekra keuring is in duitsland natuurlijk ook mogelijk.

  14. #13
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Er staat een zilvergrijze audi S4 sedan in Tiel (langs de A15) bij audi-dealer De Waal (ik dacht dat ie zo heette)

    Wat zouken jullie een sedan of een avant?

  15. #14

    Standaard uberfahrt kenzeichen

    Hoi audi fan's

    Even over invoeren van audi's uit bv duitsland, een autoambulance is de beste en vaak de goedkoopste oplossing, als je een tijdelijk uberfahrt kenteken wil kan dit, maar is altijd 2 weeks kenteken en kost ongeveer 200 euro, het is vooral de verzekering die het duur maakt, en het maakt niet uit als je een verzekering op chasis nr habt afgesloten bij je verzekeringsagent, dit is een all in pakket.

    Denk hier echt goed om, er bestaat ook inderdaad een soort een dags kenteken, maar hier mag je als buitenlander niet mee rijden en is uitsluitend bedoelt om van plaats naar plaats binnen duitsland te gaan.
    deze kost ong 60 euro.

    gr jan

    ps ik kwam de 2e keer er dus achter dat ik een niet geldige verzekering had toen ik de auto naar huis reed........stel een ongeluk, wat een elende dan, dus voortaan auto ambulance maar moet je wel rijbewijs BE hebben.

  16. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Er staat een zilvergrijze audi S4 sedan in Tiel (langs de A15) bij audi-dealer De Waal (ik dacht dat ie zo heette)

    Wat zouken jullie een sedan of een avant?
    Bij deze s4 ben ik wezen kijken samen met gewse. Heeft twee eigenaren gehad. Laatste eigenaar heeft hem +/- 6 maanden gehad. Deze heeft hem weg gedaan ivm. de benzine kosten (waren hoog.. ach wat is hoog he ). Ze moesten toen ik er was de linker buitenspiegel nog fixen (glas lag er uit). Er moest nog een nieuwe ruit in links voor (zat een flinke kras op) en er moest een nieuwe koppeling in. Het leer zag er ook niet echt lekker meer uit.

    Dit allemaal van de verkoper vernomen.

  17. #16
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ja ik had hem daar zien staan maar er eigenlijk niet veel aandacht aan geschonken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •