Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: 16 inch RS4 onder nieuwe sportback?

  1. #1

    Standaard 16 inch RS4 onder nieuwe sportback?

    Hallo allemaal,

    ik sta op het punt om een A3 Sportback te leasen, 1.6fsi (vinnik snel genoeg en mijn budget laat het toe), attraction, lavagrijs, sportonderstel, en nog wat kleine dingetjes.

    Nu is mijn vraag: ik kan de standaard wieldoppen vervangen door 16" ATP Inox velgen, maar ik was altijd erg gecharmeerd van de RS4 velgen. Ik weet dat die laatste ook te krijgen zijn voor een schappelijke prijs (replica's(?) via de dealer, komen ook bij ATP vandaan) en dat ze in 17" of 18" errug goed staan op de SB, maar ik mag helaas niet groter van 16".

    Heeft er iemand een afbeelding van een Sportback (met sportonderstel?) en 16" RS4 velgen? En meningen hierover zullen er ook wel genoeg zijn Laat maar komen!

    Maarreh: probeer met niet om te praten naar een grotere maat dan 16", dat is geen optie.

    De keuze is: ATP Inox of RS4 (ook van ATP, heten op hun site "9 Razze")

    hier wat links:

    RS4: [img][images/thumbs/appie76_K76_3D.gif]http://www.wielengids.nl/afbeeldingen/gif/K76_3D.gif[/img]
    Inox: [img][images/thumbs/appie76_K80_3D.gif]http://www.wielengids.nl/afbeeldingen/gif/K80_3D.gif[/img]

    (er komt een mooi Audi-logo op, don't worry)

    Plaatjes, meningen?
    He, geen signature?

  2. #2

    Standaard

    by the way, proline komt er ook op (nou ja, meer 'in' eigenlijk)! Het is zo'n vanzelfsprekendheid dat ik het gewoon vergeten was te vermelden!
    He, geen signature?

  3. #3

    Standaard

    Het zijn imitatie's. Maar als ik mocht kiezen zou ik minimaal voor 17" gaan. Scheelt een stuk qua gezicht en comfort verlies je er niet echt door. Prijsje is wel iets hoger natuurlijk...
    S6

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    Het zijn imitatie's. Maar als ik mocht kiezen zou ik minimaal voor 17" gaan. Scheelt een stuk qua gezicht en comfort verlies je er niet echt door. Prijsje is wel iets hoger natuurlijk...
    Bedankt voor je reactie, maar zoals gezegd: groter dan 16" is geen optie. Waarom? Het is in onze leaseregeling niet toegestaan, simpel. (wel jammer natuurlijk) Daarnaast zou de hogere aanschafprijs niet zo'n punt zjin, maar de extra kosten die de leasemaatschappij rekent voor schade aan de velgen en de banden (en sowieso de prijs van de banden an sich) zijn behoorlijk stevig.

    @ "het zijn imitaties": dat dacht ik al, maar zo lang ze er goed uit (blijven) zien, vind ik dat geen bezwaar.
    He, geen signature?

  5. #5
    Edgar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    1.267
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    17" banden zijn volgens mij niet duurder dan 16"
    Terug bij Audi!!

    A6 2.0TDI Pro Line


  6. #6

    Standaard

    Als 16" moet je imo niet voor RS4 gaan. Geen gezicht met die korte spaakjes als je het mij vraagt. Denk dat die ATP Inox velg nog beter staat dan....
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  7. #7
    mikel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    44
    Posts
    418
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Als 16" moet je imo niet voor RS4 gaan. Geen gezicht met die korte spaakjes als je het mij vraagt. Denk dat die ATP Inox velg nog beter staat dan....
    mee eens

  8. Ad
  9. #8
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Deze vind ik mooi onder een SB.


  10. #9
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Set 45. 16 inch (7J ET53) originele Audi velgen (8P0 601 025B) Met Bridgestone Potenza RE040 zomerbanden (205/55/R16 91W met 7 mm profiel
    Geschikt voor: Audi A3 vanaf modeljaar 2003.

    775.00

    [img][http://www.coendonkers.nl/img/set0147.jpg]http://www.coendonkers.nl/img/set0147.jpg[/img]

    Bedoelde deze

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •