Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 59 van de 59

Onderwerp: Raad bij aanschaf Audi Cabriolet

  1. #41
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart L
    Voor dat geld heb je geen ferrari ... maar wel een hele mooie cabrio!

    Mooie wagen Frans, kan me niet voorstellen dat je daar lang mee blijft zitten.
    Nee, ik zat zelf al te denken om deze te nemen....maar heb even de pegels niet...
    Het eeuwige zeer. Als je ze hebt, heb je ze eigenlijk niet meer nodig.
    Groeten Jonny

  2. #42

    Standaard

    ik vind ze rood nog altijd het mooiste,
    maarja dat moet ik natuurlijk wel zeggen.

    Die fransvis gevonden heeft is echt een prachtbak!
    broem broem!

  3. #43

    Standaard

    Nou...ik heb dit exemplaar vandaag gekocht. Zal hen over een paar dagen hebben en dan schiet ik er wat mooie foto's van.

  4. #44

    Standaard

    van harte proficiat!
    broem broem!

  5. #45

    Standaard

    gefeliciteerd idd, wat een mooie cabrio en rood is echt wel een goede kleur en dan icm die rs4 wielen jummie
    my first quattro was a wilkinson


  6. #46

    Standaard

    Gefeliciteerd!

    Ben benieuwd naar de foto's.

    RS4, 4-gaats of andere naven?

    Bram

  7. #47

    Standaard

    kon je het toch niet laten
    Audi-search in progress....

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ray-
    kon je het toch niet laten
    niet echt nee...als zo'n mooi apparaat in de showroom staat te blinken...en het zonnetje schijnt er lekker op....dan kan ik me idd niet bedwingen....

  10. #49

    Standaard

    Gefeliciteerd Frans!
    A4 B5 2.6 V6, FL2 TD4 , P5B 3.5 V8

  11. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ray-
    kon je het toch niet laten
    niet echt nee...als zo'n mooi apparaat in de showroom staat te blinken...en het zonnetje schijnt er lekker op....dan kan ik me idd niet bedwingen....
    Is het weer zo ver?

    Frans heeft weer een andere auto... Lachen, zeg...

    En ditmaal ook wel een heel mooie. Top
    Huidig transport= iets anders

  12. #51
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Haha frans, had je nog even doorgespaard dan kon je voor een mooie a4 gaan, die wist ik nog wel te staan (of istie al weg?). Lijkt me lastig, als je bij een autobedrijf werkt en je niet in kunt houden als je mooie auto's in de showroom ziet staan... Dat wordt iedere week een nieuwe . Wel een supermooie aankoop, zeker wel. En Ray, heel veel succes met het zoeken. Er moet vast ergens iets zijn dat aan je eisen voldoet en goed onderhouden is. Helaas lastig te vinden, maar dan heb je ook wat. Import geen idee? In duitsland heb je vaak mooie cabrio's, en de keus is daar ook iets uitgebreider.

  13. #52

    Standaard

    Thanks mannen.

    @Chris-A4 : het is weer idd zo ver...alhoewel ik mijn A4 Avant nog steeds houd.

    @Y0®iZz : dan had ik nog heel lang moeten doorsparen vrees ik. Dit is nog te behapstukken. Maar het doet je in bepaalde opzicht geen goed om te werken in een ruimte waar alleen maar leuke spullen staan. Net zoiets als een kind alleen laten in een snoepwinkel...

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Net zoiets als een kind alleen laten in een snoepwinkel...
    Ja, idd...
    Huidig transport= iets anders

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    Haha frans, had je nog even doorgespaard dan kon je voor een mooie a4 gaan, die wist ik nog wel te staan (of istie al weg?). Lijkt me lastig, als je bij een autobedrijf werkt en je niet in kunt houden als je mooie auto's in de showroom ziet staan... Dat wordt iedere week een nieuwe . Wel een supermooie aankoop, zeker wel. En Ray, heel veel succes met het zoeken. Er moet vast ergens iets zijn dat aan je eisen voldoet en goed onderhouden is. Helaas lastig te vinden, maar dan heb je ook wat. Import geen idee? In duitsland heb je vaak mooie cabrio's, en de keus is daar ook iets uitgebreider.
    succes zal ik niet nodig hebben denk ik, wel wat geluk

    gelukkig heb ik geen haast, dat scheelt alweer. voorlopig staat er niet iets op MP of speurders wat m'n interesse wekt. nou ja, misschien die ene blauwe met wit leer op speurders van 5500, **DEZE** alleen das friesland en ik heb de komende weken gewoonweg geen tijd om er "effe" heen te gaan.

    daarnaast kijk ik ook wel stiekem naar een S2, misschien dat ik van de week eens naar DEZE ga kijken. geen vergelijk met een cabrio natuurlijk, maar wel sneller 8) en ik ben wel 4WD en 200+ pk's gewend...

    enige wat me tegenhoudt zijn de (naar alle waarschijnlijkheid) hogere onderhouds- en onderdelen kosten. en waarschijnlijk als ik een keer in zo'n ding gereden heb ben ik verkocht.

    we zullen zien, i'll keep you posted.
    Audi-search in progress....

  16. #55
    quattro84
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ray-
    daarnaast kijk ik ook wel stiekem naar een S2, misschien dat ik van de week eens naar DEZE ga kijken.
    Voor zover ik weet staat die al maanden te koop, en zakt ie steeds met de prijs... ken de auto verder ook niet, vriend van me wilde er voor gaan kijken maar 't ging niet zo van harte allemaal.

  17. #56

    Standaard

    wat ging er niet van harte dan?

    weet dat ie idd in 2005 al te koop stond, hij is er een paar weken vanaf geweest en nu weer terug. er zit iig wel een nieuwe apk op (7-3-2007).
    Audi-search in progress....

  18. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro84
    Voor zover ik weet staat die al maanden te koop, en zakt ie steeds met de prijs... ken de auto verder ook niet, vriend van me wilde er voor gaan kijken maar 't ging niet zo van harte allemaal.
    Naam: Chris Hartog.... :idea:

    Volgens mij heeft Pedro weleens gepost dat z`n broer een S2 te koop had (en dattie `m liever niet bij een forumlid terecht zag komen ivm "probleempjes"). Zou dat deze zijn?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  19. #58

    Standaard

    en jawel, daar istie weer:

    **klik**

    en kent iemand **deze**?
    Audi-search in progress....

  20. #59
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.528
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Nou...ik heb dit exemplaar vandaag gekocht.
    Een rooie. Hmmm rooie Cabrio's vind ik helemaal niks [img][http://download.sezaro.com/smilies/supergrin.gif]http://download.sezaro.com/smilies/supergrin.gif[/img]
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •