Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: (afgesplitst) Aankoopadvies Coupe 20v

  1. #21

    Standaard

    ik vind het gewoon wel frapant dat hij al sinds vorige jaar juni te koop staat en dat hij sinds aug vorig jaar geen apk meer heeft.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Heb al een aantal x met deze man gesproken.....wil niet echt zakken en dit is er aan de auto gedaan:

    *knip*


    Succes groeten Manuela
    bedankt voor de info! had je zelf belangstelling voor deze coupe?
    Ja en hij in die van mij vandaar......maar zijn budget was niet toerijkend..
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  3. #23
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delaney
    ik vind het gewoon wel frapant dat hij al sinds vorige jaar juni te koop staat en dat hij sinds aug vorig jaar geen apk meer heeft.
    blijkbaar rijdt hij niet meer met de auto? :? wat ik dus ook vreemd vindt isd at hij hem aug vorig jaar voor 4950 tekoop zet en jnauari dit jaar voor 5500
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  4. #24

    Standaard

    Tipje van flipje: koop er 1 van rond de €3000 en stop de rest in onderhoud. Dan heb je er het meeste plezier van. :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #25
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva

    Ja en hij in die van mij vandaar......maar zijn budget was niet toerijkend..
    overweeg je serieus om van een A4 1.8T over te stappen naar een coupe?

    maakt verder niet uit, maar dat lijkt zo'n vreemde stap
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust



  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Ja en hij in die van mij vandaar......maar zijn budget was niet toerijkend..
    overweeg je serieus om van een A4 1.8T over te stappen naar een coupe?

    maakt verder niet uit, maar dat lijkt zo'n vreemde stap [/quote]

    [size=9 heb altijd al een coupe willen hebben.....

    Bij ons is de reden dat we van 2 naar 1 auto zijn gegaan (auto van de zaak is er niet meer).

    We waren juist net daarvoor van 2 privé auto's naar 1 gegaan maar nu we in deze situatie zitten moeten we dus weer terug naar 2 auto's prive...
    Ons geld zit nu in de 1.8 T Q dus vandaar de verkoop en overstap naar eventueel een coupé :wink:
    Jammer want mijn auto is echt een hele fijne auto maar soms is het niet anders.[/size]
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Het mag dan een zeldzame origi-NL 20V zijn, maar hij is geen 5000 euro waard, ook al is-ie in erg goede staat. 3500 maar beter nog 3000 lijkt me meer in de buurt. Als-ie helemaal goed was, zou er wel APK op zitten.

    En een B4-neus levert altijd een vraag op: vond-ie het mooier of had-ie een close encounter gehad? Dergelijke verbouwingen verhogen de waarde van de auto trouwens niet, integendeel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    B4 neus op een type89 wordt toch wel redelijk vaak gedaan omdat de meesten het mooier vinden? met een verbouwing zoals bij mijn A4 raak je de auto aan de straatstenen niet meer kwijt, maar ik dacht dat een nosejob bij een coupe niet echt negatief uit zou vallen.

    maar ik ben ook zeker niet van plan er 4950 voor te betalen, wat je zegt 3000-3500 zou een redelijke prijs zijn.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  10. #29

    Standaard

    ik vind m er niet mooier van worden

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    B4 neus op een type81...
    :shock: Dat heb ik nog nooit gezien!
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #31

  13. #32
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    how typo ff veranderd
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  14. #33

    Standaard

    Jawel hoor.....Volgens mij zwerft hier op het forum een foto van een type81/85 coupe met een look alike B4 neus!

    Qua prijs is 3500 euro best best okee voor die 20v...Ik denk ff hard op terug uit eigen ervaring met mijn coupe!

    Ik betaalde na afdingen slecht 2000 euro voor mijn coupe en dat vond ik een mooie prijs voor de staat van de auto. Ondanks het feit dat het een ingevoerde (lees: onbekend) was!
    Ik ben nu al wel dik 800-1000 euro kwijt aan onderhoud e.d. (en zal nog best wat bij komen de komende tijd.. )
    Stel: iemand had al dit onderhoud al gedaan aan mijn coupe, dan had ie er dus meer dan 3 mille voor moeten vragen en was ie al meteen onverkoopbaar (ikke had 'm niet gekocht dan igg)!

    En waarom? omdat je dan nog niet zeker weet dat je er alsnog op leeg kunt lopen. Het blijft dus altijd een gok!
    Neem die 20v van 2650 euro, stel dat daar in een jaar 1500 bij komt aan dingetjes? issie meteen bijna net zo duur als die andere...

    Het blijft moeilijk en de auto zelf moet je overtuigen. Waarom doet die vent er geen keuring op? Vanwege het feit dat ie 'm niet snel kwijtraakt en dat dan die keuring er weer half vanaf is. Hij kan er beter een ANWB keuring bijleveren op eigen kosten als ie zo overtuigd is van zijn coupe..
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #34

    Standaard

    je oplossing staat gewoon hier op het forum!

    http://audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21192
    Audi-search in progress....

  16. #35

    Standaard

    Zeg Chaos, hoe is het eigenlijk met de speurtocht? Of heb ik wat gemist?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •