Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 202

Onderwerp: Kosten Audi TT

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    De maximale korting waarmee iedereen begint is 30%. Je mag van geluk spreken dat je dat gezien je leeftijd krijgt, meestal krijg je een leeftijdstoeslag.
    Krijg ik ook. En daarover rekenen ze vervolgens 30% korting. Dit is te weinig imo.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Weet wel zeker dat je "aangenomen" wordt door de verzekering. Toen ik 18 was en m'n A8 kocht kon ik hem alleen maar verzekeren omdat mijn ouders al ruim 30 jaar schadevrij rijden... dus waren ze bij Centraal Beheer zo loyaal om de auto toch voor mij te verzekeren

    Maandelijkste vaste kosten ben je al gauw 170 euro voor kwijt (120 euro verzekering ongeveer?, en 50 euro wegenbelasting)

    Dan heb je natuurlijk nog de brandstof kosten.

    Je raakt er waarschijnlijk al je geld door kwijt (zoals ik)

    En zoals EasyRider al aangaf, reken op ongeveer 1000 euro aan onderhoudskosten per jaar, maar als je pech hebt kan dit natuurlijk flink hoger oplopen...

    In ieder geval veel succes! Ik hoop dat je iets moois kan kopen!

    Groet, Sander
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  3. #23

    Standaard

    Ik snap het ff niet...Je krijgt 30% korting (no claim?), maar dat is dus 30% korting op +/- 20-30% toeslag? Dus... Je krijgt geen korting!
    Golf GTI wordt niet verzekerd voor een 18 jarige....Dan zou ik niet teveel hoop vestigen op een TT daar te kunnen verzekeren.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #24

    Standaard

    Ik zou toch maar eens met je pa overleggen om hem op zijn naam te verzekeren. Je kan tegenwoordig je no-claim ook verzekeren dus wat is dan het risico ? en het scheelt je bakken met geld.
    Barkrukplakker

    Turbo Powerrrrrrrr !

  5. #25
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    De maximale korting waarmee iedereen begint is 30%. Je mag van geluk spreken dat je dat gezien je leeftijd krijgt, meestal krijg je een leeftijdstoeslag.
    hangt er vanaf mijn vriendin kreeg een jaar geleden toen ze voor het eerst een verzekering afsloot direct 60% korting (andere maatschapij als waar ik hem verzekerd heb)
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust



  6. #26

    Standaard

    ...Ja, maar da's een meisje...die rijden nooit schade! :-?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
    Weet wel zeker dat je "aangenomen" wordt door de verzekering. Toen ik 18 was en m'n A8 kocht kon ik hem alleen maar verzekeren omdat mijn ouders al ruim 30 jaar schadevrij rijden... dus waren ze bij Centraal Beheer zo loyaal om de auto toch voor mij te verzekeren

    Maandelijkste vaste kosten ben je al gauw 170 euro voor kwijt (120 euro verzekering ongeveer?, en 50 euro wegenbelasting)

    Dan heb je natuurlijk nog de brandstof kosten.

    Je raakt er waarschijnlijk al je geld door kwijt (zoals ik)

    En zoals EasyRider al aangaf, reken op ongeveer 1000 euro aan onderhoudskosten per jaar, maar als je pech hebt kan dit natuurlijk flink hoger oplopen...

    In ieder geval veel succes! Ik hoop dat je iets moois kan kopen!

    Groet, Sander
    Mja, mijn ouders rijden ook al heel lang schadevrij. Alle kleine schadegevalletjes betalen ze uit eigen zak om de no-claim te redden. Uiteindelijk zal ik wel aangenomen worden, maar tegen welke premie? :S In ieder geval bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Ik snap het ff niet...Je krijgt 30% korting (no claim?), maar dat is dus 30% korting op +/- 20-30% toeslag? Dus... Je krijgt geen korting!
    Golf GTI wordt niet verzekerd voor een 18 jarige....Dan zou ik niet teveel hoop vestigen op een TT daar te kunnen verzekeren.
    Klopt. Ze berekenen eerst een flinke toeslag, waarna ze daar weer 30% korting over rekenen. Dat schiet dus niet op, dan betaal ik nog 360 euro per maand verzekering. En dat weiger ik. Aan de ene kant omdat ik nog geld over wil houden naast de auto en aan de andere kant omdat ik me principieel niet laat gebruiken als geldmijn .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvd
    Ik zou toch maar eens met je pa overleggen om hem op zijn naam te verzekeren. Je kan tegenwoordig je no-claim ook verzekeren dus wat is dan het risico ? en het scheelt je bakken met geld.
    Is dat mogelijk? No-claim verzekeren? Hoe dan? Als ik hem op naam van mijn vader zet wil hij dat wel in goed overleg doen met de verzekeringen. Voor het geval dat ik tóch schade rij, alle maanden netjes m'n premie betaal en dat de verzekering dan vraagt 'wie was de bestuurder?' Dat we moeten gaan bewijzen dat ik er vaker in reed als m'n vader. De waarheid komt toch wel boven met een onderzoek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    hangt er vanaf mijn vriendin kreeg een jaar geleden toen ze voor het eerst een verzekering afsloot direct 60% korting (andere maatschapij als waar ik hem verzekerd heb)
    Waar heeft je vriendin haar auto verzekerd als ik vragen mag? Met 60% zou ik kunnen leven .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    ...Ja, maar da's een meisje...die rijden nooit schade! :-?
    Redeneert een verzekeraar zo? Als ze dat letterlijk tegen me zeggen heb ik een sterk punt om alsnog die korting te krijgen namelijk . Negatieve discriminatie.

    Morgen proefrit, ik hou jullie op de hoogte.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Dat heet 'vrouwenkorting'.... Vraag me niet waarom maar een hoop verzekeringen hebben meer vertrouwen in vrouwen dan mannen.

    Ze zullen daar wel grafieken voor hebben....? Ik heb donker haar misschien scheelt dat ook?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Dat heet 'vrouwenkorting'.... Vraag me niet waarom maar een hoop verzekeringen hebben meer vertrouwen in vrouwen dan mannen.

    Ze zullen daar wel grafieken voor hebben....? Ik heb donker haar misschien scheelt dat ook?
    Heeft opleiding dan ook ermee te maken?! :-?

    Sorry, maar dat vind ik dus niet echt over iets gaan. Het staat statistisch dan vast en zeker ook wel vast dat de snelle jongens in de Golfjes vaak een wat lagere opleiding hebben. Dat is net zo krom geredeneert.

  11. #30

    Standaard

    Als je een petje op hebt, krijg je nog meer toeslag....!
    Helaas dit land hangt van grafieken aan elkaar vast.

    Zelfs in bepaalde provincies ben je bij dezelfde verzekering hogere of lagere premie kwijt...Dit vanwege risico's.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hussla
    ... een wat lagere opleiding hebben. Dat is net zo krom geredeneert.
    "Kofschip"...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hussla
    ... een wat lagere opleiding hebben. Dat is net zo krom geredeneert.
    "Kofschip"...
    Nee, kater .

  14. #33

    Standaard

    Is dat mogelijk? No-claim verzekeren? Hoe dan? Als ik hem op naam van mijn vader zet wil hij dat wel in goed overleg doen met de verzekeringen. Voor het geval dat ik tóch schade rij, alle maanden netjes m'n premie betaal en dat de verzekering dan vraagt 'wie was de bestuurder?' Dat we moeten gaan bewijzen dat ik er vaker in reed als m'n vader. De waarheid komt toch wel boven met een onderzoek.
    Zelf heb ik mijn auto verzekerd op mijn vaders naam bij interpolis en tevens de no-claim, kost je iets van 50 euro per jaar extra.

    En tevens geen eigen risico, scheelt allemaal een hoop geld.

    Kijk anders even op Independer
    Barkrukplakker

    Turbo Powerrrrrrrr !

  15. #34

    Standaard

    Oh, dat klinkt interessant. Maar hoe zit het dan met als je een ongeluk krijgt / maakt? Als de verzekering lastig gaat doen of je vader inderdaad de hoofdbestuurder was? Zie dat maar eens te bewijzen. Of is het geen probleem dat jij er dan meer in rijdt?

    Ik ben toennet bij VW / Audi geweest met een vriend van me, omdat hij er toch langs moest gaan voor zijn auto. Ik begon wat te praten met een verkoper over een TT en ze nodigden ons uit om te komen zitten en praten over een eventuele TT. Ze stelden voor dat als ik ergens een mooie TT zie staan, dat zij hem als garage overkopen om hem vervolgens aan mij door te verkopen zodat ik een jaar A-selectie garantie heb. Dat klinkt al heel mooi.

    Ik vond het ook prettig dat ze me gewoon behandelden als een klant. Want ik besef heel goed dat een 19-jarige die naar een TT vraagt wat vreemd, misschien blufferig, overkomt. Maar niets lieten ze hiervan merken, top.
    Roof back with the coupe black.

  16. #35

    Standaard

    Het maakt niet uit of jij dan de bestuurder bent je hebt toevallig de auto van pa geleend. Tenzij het in de verzekering is opgenomen, mijn vader rijd zelf een porche 911 en daar mag ik van de verzekering officieel :-D niet in rijden maar dan hebben we het wel over een andere klasse auto. Ik denk dat het met een audi tt niet moet uitmaken.
    Barkrukplakker

    Turbo Powerrrrrrrr !

  17. #36

    Standaard

    hihi ik wil niet gemeen worden, maar misschien een extra toeslag bij het maken van dt fouten ? 8)
    B58D1Z www.audib5.blogspot.com

  18. #37

    Standaard

    Nou, vandaag was de proefrit . Ik heb een hele mooie gevonden, zilvergrijs, 18 inch RS4 wielen, xenon, Bose, zwart volleder, in topconditie.

    Heb erin gereden en ik ben nu zo enthousiast . Wat een power ligt erin. Ik reed 210 en hij wilde nog harder. Ik wilde alleen even niet meer .

    Ik vond het ook mooi dat het me lukte om de banden te laten piepen terwijl ik al vrij hard in zijn twee reed. Of tegen de 100 in zijn 2... Geweldig.

    Comfort is ook in orde, alleen de ijzeren beugels in de middenconsole moeten worden verwijderd wil ik er fijn in zitten (ik ben 1.96m lang). Dit is geen enkel probleem werd mij verteld.

    Deze week ga ik contact zoeken met veel verzekeraars om te kijken wat zij persoonlijk kunnen bieden. Independer.nl is leuk, maar verzekeraars kunnen altijd nog een procentje meer korting bieden als je ze persoonlijk aanspreekt.

    Hopelijk staat binnen nu en een korte tijd die TT hier voor de deur .
    Roof back with the coupe black.

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvd
    mijn vader rijd zelf een porche 911 en daar mag ik van de verzekering officieel :-D niet in rijden
    Sorry, omdat ik in ongeveer in hetzelfde schuitje als jij zit (eveneens een vader met een 911 (964 Carrera 2) in zijn bezit, maar op het moment uitgeschreven bij de verzekering, mocht er echter wel officieel mee rijden toen ie nog ingeschreven was) en een grote Porsche fanaat ben, kan ik het niet laten: Welke generatie van 911? Officieus heb je er blijkbaar al een ritje mee gemaakt.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hussla
    Hopelijk staat binnen nu en een korte tijd die TT hier voor de deur .
    Tja...ik denk ook maar dat ik mijn full time job ga opgeven en part-time ga werk icm studie...zou ook wel een mooie TT onder mijn reet willen...

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Sorry, omdat ik in ongeveer in hetzelfde schuitje als jij zit (eveneens een vader met een 911 (964 Carrera 2) in zijn bezit, maar op het moment uitgeschreven bij de verzekering, mocht er echter wel officieel mee rijden toen ie nog ingeschreven was) en een grote Porsche fanaat ben, kan ik het niet laten: Welke generatie van 911? Officieus heb je er blijkbaar al een ritje mee gemaakt.
    Ik denk dat we t over het zelfde model hebben. :-D Maar ik rij er regelmatig in, misschien dat we de verzekering aanpassen. Het is scheelt veel geld als je opgeeft dat je kinderen er ook in rijden, ik val gewoon in een zware risico groep en vooral met zo'n auto (vind de verzekering).

    Maarre Hussla, we zien dan binnenkort de foto's hier wel verschijnen ?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Barkrukplakker

    Turbo Powerrrrrrrr !

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •