Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: wat mag dit kosten?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard wat mag dit kosten?

    Was vanmiddag even bij de garage, om een afspraak te maken voor de apk van de rs, stond er een 96' a6 2.6 (oud model) met 125000km erop, weinig opties en geen quattro, auto zag er niet uit zowel van buiten als van binnen(geen schade hoor) maar moest maar ff zaterdag terugkomen dan was ie bij de poetser geweest De v6 spinde overigens heerlijk, maar wat mag dit grapje kosten? Oh ja het is voor er bij dus jullie hoeven niet te vragen of de Rs weggaat!!!!


    Groetjes, marco

  2. #2

    Standaard

    Volgens (on)betrouwbare bron zou een nette uit 6/96 rond de 7800 zitten. Ik denk ergens tussen de 7 à 8000 pleuro`s. Kweetnie wat er allemaal aan xtra`s opzit maar met jouw beschrijving zal het toch dichter bij de 7 zitten. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis?

    Wat vroegen ze er eigenlijk voor?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Hahahha, weet ik nog niet, keb nog niet eens gevraagt Vind het model wel mooi, en de 6 pitter stond mij wel aan. Wat belangrijker is wat ze terug geven voor een 735i uit 88 :oops:

  4. #4

    Standaard

    Dat kan mijn onbetrouwbare bron je ook niet vertellen
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #5
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    6000-7000 Euro-tjes lijkt me toch wel aardig voor een '96-er V6 150pk.


  6. #6
    Audi 80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Op Carbase (oa autoweek) mag zo'n auto ('96) met gem. 140.000 op de teller zo'n 8000 euro doen. 'T is maar net wat de gek ervoor geeft natuurlijk maar je kunt/zult ze voor minder tegenkomen, vooral als je er niets op inruilt: dan zou na wat stechelen zo'n 7000 euro over moeten KUNNEN blijven. (afhankelijk van handelsgeest afdinger:-) )

    Grtz..

    Audi 80
    (mocht ie er echt niet uitzien, krasjes/steenslag enzo, dan komt 6500 eerst!!!! :-P )
    It's just me, myselve and my AUDI 80 V6 :-)
    uhm... Me, myselve and my AUDI A4 1.8 5V :-P
    AUDI A6 C6 2.0 TFSI (BPJ)

  7. #7

    Standaard

    mijn audi 100 C4 2.6 (zelfde model, maar van 94 dus voor de a6-facelift) heeft een verzekeringsdagwaarde van ong. 7000 euro. Ik denk dat ie n de handel iets van 5000 euro doet, een model uit 96 met maar 125dKM zal dus zeker wel 7000 mogen opbrengen.
    Als ie goed is kan je er vele jaren en kilometers mee rijden nog. PS. mag ik de achterlichten (met rode knippers)??

  8. Ad
  9. #8
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb voor mijn '95 A6 2.6 van de verzekering 7000 euri gekregen (sorry RC), en dat was met automaat, climatecontrol, tempomat, parkeer sensors, dubbele plofzak, LPG & mooie 16" Audi velgen :wink: had wel 210dkm op de klok, maar wel recentelijk reviceerde kop. en nee, 't lukte me niet om wat vergelijkbaars te kopen voor dat geld :x

    A6 met weinig opties: liggen niet zo goed in de markt. 125dkm klinkt naar 120dkm beurt (=getande riem vervangen) nog niet gedaan, maar is verder lekker weinig voor een A6.

    mocht je 'm kopen, dan heb ik nog wel een mooie op maat gemaakte subwoofer (tevens voetenbank, gaat achter de rechter voorstoel), centerspeaker, verbeterde roosters voor de tweeters en vakken voor in de kofferbak voor o.a. wisselaar te koop 8)

  10. #9
    Audi 80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    " ***mocht je 'm kopen, dan heb ik nog wel een mooie op maat gemaakte subwoofer (tevens voetenbank, gaat achter de rechter voorstoel), centerspeaker, verbeterde roosters voor de tweeters en vakken voor in de kofferbak voor o.a. wisselaar te koop *** "

    Da's toch maar weer mooi meegenomen en da's waar dit forum is voor of niet dan !!!!!!! :wink: :wink: :wink:

    Greetz..

    Audi 80
    It's just me, myselve and my AUDI 80 V6 :-)
    uhm... Me, myselve and my AUDI A4 1.8 5V :-P
    AUDI A6 C6 2.0 TFSI (BPJ)

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    thx, ben er mee bezig, maar weet niet of het wat word

    marco

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •