Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi a3 1.8T

  1. #1

    Standaard Audi a3 1.8T

    Hallo,

    Ik wil een audi a3 1.8T met 150pk van '97 of '98 gaan kopen maar waar moet ik op letten en kan iemand me mss meer info geven over de audi a3 1.8T want er is weinig over te vinden.

    Mvgr. Tom

  2. #2
    asdasd
    Guest

    Standaard

    niet doen

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asdasd
    niet doen
    Hoezo niet...? Licht je mening dan ff toe...


    Belangrijkste lijkt me te zoeken naar een NL auto met bewezen km-stand (NAP) en alle onderhoudsboekjes erbij, en geen foute spoilerkits, pimpstyle wielen en booskijkers. (daar is meestal mee geragd).

    Koop of van een particulier (als je er verstand van hebt of een deskundig iemand mee kunt nemen), of ga bij een dealer kijken. Dat *lijkt* misschien iets duurder, maar dan heb je wel een A1 auto. De 'rommel' gaat meestal door naar de handel, en *lijk* goedkoper, tót je erachter komt wat er aan (achterstallig) onderhoud aan zit... Dan ben je waarschijnlijk duurder uit.


    Specifieke A3 info kan ik je niet echt geven, misschien kan iemand anders dat nog aanvullen. En via de zoekfunctie moet er vast ook een hoop nuttige info te vinden zijn op het forum...

    Succes met de jacht!
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •