Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Audi dealer Dago te Duiven

  1. #1

    Standaard Audi dealer Dago te Duiven

    Zijn er mensen hier die hun auto hebben gekocht bij DAGO of ervaringen hebben bij deze dealer.

    Wij gaan dus naar Emmerich Duitsland verhuizen en dat is daar ongeveer 10 km vandaan en kunnen wij onze auto bijv. in Nederland kopen en laten afleveren met Duits kenteken. Waardoor wij profiteren van de netto prijs die hier in Nederland lager ligt dan in Duitsland.

    Ik ben er vorige maand met m'n pa geweest en die hebben onze auto getaxeert. Na een week gewacht te hebben kregen we een mailtje met daarin het schrikbarende bedrag van: 10.500,-- euro! :-X

    What the fuck? Is dit normaal? Is dit een normale prijs?
    Hier wat details van onze Audi A8 (misschien kennen mensen de auto wel):

    Audi A8 2.5 TDI quattro 180 PK
    Motor: 2.5 TDI 180 PK
    Km. stand: ongeveer 192.000 km (alle boekjes aanwezig)
    Belangrijkste opties (naast de standaarduitrusting):
    Electrische stoelen met geheugen, Stoelverwarming voor, navigatie plus, schuif/kanteldak, automatisch dimmende binnenspiegel, xenon, parkeersensoren voor+achter, trekhaak met afneembare kogel, leren bekleding + o.a. alcantare deurbekleding (stoelen niet), lichtmetaal enz.

    Best uitgebreid dacht ik zo :roll:
    Wat is jullie mening?

    Gr. Robert van Schaik
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  2. #2

    Standaard

    Dat hangt een beetje van het bouwjaar af. als dat 1999 is dan is de inruilwaarde ongeveer wel dat bedrag.....helaas.
    Na diverse Audi 80's (3 stuks), een A3, een A4, een Cabrio, een getunde S4, een RS2, een TT, een S3..........nu een A8! En een Lupo 3L TDI!

  3. #3

    Standaard

    bouwjaar is 2000! Ok ja helaas... ik schrok er wel van
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  4. #4

    Standaard

    Ha dat doe ik iedere keer als ik het inruilbedrag hoor. Meestal verkoop ik zelf mn auto en dan koop ik met korting......levert tot nu toe het meest op
    Na diverse Audi 80's (3 stuks), een A3, een A4, een Cabrio, een getunde S4, een RS2, een TT, een S3..........nu een A8! En een Lupo 3L TDI!

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Op een A8 wordt aardig afgeschreven, inruilen is zelden de voordeligste methode.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.K. Velda
    Meestal verkoop ik zelf mn auto en dan koop ik met korting......levert tot nu toe het meest op
    Wij ook, ik denk dat we die traditie maar weer gewoon voortzetten
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  7. #7

    Standaard

    Hier nog wat fotootjes van hoe die er nu bij staat.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    er was iets fout gegaan. hier de andere 3 pics
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  10. #9
    Peter A3 TDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    42
    Posts
    85
    Kudos
    0

    Standaard

    Beste Freak,

    Welkom in de regio! Ik woon zelf in Zevenaar! Zat jaren met mijn vorige auto (VW Polo) bij Dago, omdat ik hem ook destijds daar heb gekocht!
    De Polo toen ingeruild bij Langwerden in Aalten voor mijn huidige A3!

    Inmiddels is Langwerden overgenomen door Dago en beheerst Dago de hele regio!
    Langwerden (tegenwoordig Dago Aalten) vind ik iets persoonlijker overkomen en hebben daar voor mij tot nu toe altijd goed werk afgeleverd!
    Dago Duiven vond ik in afgewerkt werk nog wel eens tegenvallen maar hebben mij altijd prima service geboden!


    Groeten
    AUDI A3, 1.9 TDI, AMBITION pro-line, Tuned by Hartog Tuning; 143pK

  11. #10

    Standaard

    Hai Peter,

    Wat leuk om zo'n bericht te lezen! Zevenaar en huthum (emmerich) liggen niet ver van elkaar. Ok wel handig zo'n dealer review van jou, want wij zaten eraan te denken om de auto in te ruilen bij dago voor een nieuwe audi of vw, maar we hebben nu besloten om de audi's gewoon mee te nemen. Dit vind ik wel beter, want ik (wij allemaal eigenlijk) ben/zijn gehecht geraakt aan de auto's.

    Maar zou wel leuk zijn als we beetje contact houden op het forum Kan misschien nog het een en ander van je leren!

    Gr. Robert
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  12. #11
    vfrdreamer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    121
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    kijk nog meer audi rijders uit de omgeving , ik woon zelf iets noordelijker van emmerich .


    mijn ervaringen bij DAGO doetinchem zijn niet al te best , vandaar dat onze audi altijd naar emmerich gaat voor zijn beurten en de onderdelen.

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfrdreamer
    kijk nog meer audi rijders uit de omgeving , ik woon zelf iets noordelijker van emmerich .


    mijn ervaringen bij DAGO doetinchem zijn niet al te best , vandaar dat onze audi altijd naar emmerich gaat voor zijn beurten en de onderdelen.
    Ok! Welk plaatsje woon jij dan precies? Ja ikzelf ben nog niet super bekend in de regio. M'n ouders zijn er wel bijna elke week, maar ik niet. Ik breng m'n tijd nog gewoon in amersfoort door

    DAGO doetichem is niet duiven he? Heb je duiven dan niet geprobeerd, of bedoel je dezelfde? En bevalt Emmerich beter? Want dat is natuurlijk altijd gunstig een goede dealer om de hoek te hebben!
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  14. #13
    vfrdreamer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    121
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi Freak
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfrdreamer
    kijk nog meer audi rijders uit de omgeving , ik woon zelf iets noordelijker van emmerich .


    mijn ervaringen bij DAGO doetinchem zijn niet al te best , vandaar dat onze audi altijd naar emmerich gaat voor zijn beurten en de onderdelen.
    Ok! Welk plaatsje woon jij dan precies? Ja ikzelf ben nog niet super bekend in de regio. M'n ouders zijn er wel bijna elke week, maar ik niet. Ik breng m'n tijd nog gewoon in amersfoort door

    DAGO doetichem is niet duiven he? Heb je duiven dan niet geprobeerd, of bedoel je dezelfde? En bevalt Emmerich beter? Want dat is natuurlijk altijd gunstig een goede dealer om de hoek te hebben!

    Dago Duiven en Doetinchem is 1 holding .
    In duitsland is de service stukken beter , materiaal kost minder en de beurtjes ook .
    De mijne is in onderhoud bij Helmich in Emmerich .

    ik woon in de gemeente oude ijsselstreek .

  15. #14

    Standaard

    Ok, dus helmich is wel een aanrader? Ik zal het aan m'n pa doorgeven en voor mij is het misschien ook niet verkeerd om te weten Want ik ben wel van plan om binnenkort m'n eigen ringen te bezitten

    Ja volgens mij ken ik helmich wel, zijn we wel paar keer langsgereden. Ik denk dat ik er binnenkort maar eens binnenloop.
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2023
    Leeftijd
    64
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi dealer Dago te Duiven

    Nou ik ben totaal niet te spreken over Vallei autogroep in Velp ( voorheen Zenna onderdeel van Zijm.)
    Vallei heeft alle vestigingen van Zijm overgenomen, en als je de recensies leest over Vallei autogroep gewoon niet best.
    Zit te kijken voor een andere dealer in de regio en Geldermalsen en Doetinchem daar ook alleen maar negatieve recensies.
    Dat Pon dit allemaal accepteert snap ik ook niet.

  17. #16
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.319
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi dealer Dago te Duiven

    Daarom ga ik naar Emmerich.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #17
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.325
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi dealer Dago te Duiven

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arendsoog Bekijk Berichten
    Dat Pon dit allemaal accepteert snap ik ook niet.
    Pon is zelf geen haar beter qua service, dus tja.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •