Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 67 van de 67

Onderwerp: Autobedrijf Richard Jacobs

  1. #61

    Standaard

    Ik ben het wel een beetje met Rob F eens. Mijn mening is echter alleen gebaseerd op wat ik hier zoal lees en wellicht zit ik er volledig naast.
    Als ik iets lees over Frans Vis, dan heb ik het beeld voor me van iemand die op een eerlijke manier, zorgvuldig uitgezochte auto's tekoop aanbiedt. Doordat hij deels de zoektocht van een auto beschrijft op het forum en info vraagt, devalueerd hij mogelijk zijn status als professional.
    Ik keek er nl wel van op dat hij dit topic opende.

    Overigens, mooie auto hoor!
    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !

  2. #62

    Standaard

    Ik ken Frans Vis niet, maar als ik kijk naar de opmerkingen dan zie ik het gewoon als volgt. Frans heeft een goede naam mbt de auto's en service die hij aanbied vanuit Ploemen. Frans ziet een auto bij een bedrijf staan, maar kent het bedrijf niet. Hij ziet dus wellicht een nieuwe toeleverenacier! en vraagt meningen van de ervaringen hier op het forum over deze toeleverancier. Dat lijkt me niet zo gek om je bronnen aan te wenden om info te krijgen.

    Want ik durf wel te zeggen dat als Frans de topic zou hebben gestart met daarin opmerkingen over een slechte deal, of voor slechte ervaringen dan ook, dan zouden er opmerkingen komen in de trant van, "joh, had eerst eens hier gevraagd, want wellicht zijn er forummers die ook deze negatieve ervaringen hebben".

    Dus al met al kan ik het begrijpen en ik zou ook hetzelfde hebben gedaan!

  3. #63

    Standaard

    Jongens...ik zou dit niet te ver zoeken. Wij kopen via Ploemen/Bosch regelmatig auto's in via derden. Dit is in principe hetzelfde, alleen nu zonder tussenkomst van Ploemen. Dit zou nl. ook financiele consequenties hebben gehad, want Ploemen zal er dan ook iets op willen verdienen. En dat heb ik er nu even tussenuit gelaten.

    Los daarvan...de contacten die ik met Richard Jacobs hebt gehad naar aanleiding hiervan zijn vrij positief. Hij koopt goed onderhouden dealer/lease auto's op en zet ze scherp weg.

  4. #64

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis Bekijk Berichten
    Jongens...ik zou dit niet te ver zoeken. Wij kopen via Ploemen/Bosch regelmatig auto's in via derden. Dit is in principe hetzelfde, alleen nu zonder tussenkomst van Ploemen. Dit zou nl. ook financiele consequenties hebben gehad, want Ploemen zal er dan ook iets op willen verdienen. En dat heb ik er nu even tussenuit gelaten.

    Los daarvan...de contacten die ik met Richard Jacobs hebt gehad naar aanleiding hiervan zijn vrij positief. Hij koopt goed onderhouden dealer/lease auto's op en zet ze scherp weg.
    Duidelijk.
    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !

  5. #65

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard

    Wil graag al "newbee" even reageren. Richard is een klant van mij! Richard koopt zijn auto's bij lease maatschapijen. Hier door heeft hij altijd een auto met een aantoonbare history en mocht het zo zijn dat het voertuig als nog een probleem heeft, dan legt hij onmiddelijk een claim bij de partij, die het voertuig aan hem verkocht hebben. Verder ken ik hem, als iemand die niet beknibbeld op een euro'tje meer of minder. Ik zie hem regelmatig voor nieuwe banden, terwijl het geen, waar hij mee aankomt zetten, nog niet op is.
    Richard is een prima kerel, waar je goede afspraken mee kunt maken.


  6. #66

    Standaard Re: Autobedrijf Richard Jacobs

    'Kennis' mogen maken met de werkwijze van Richard.
    Zeer discutabel, laat mensen afreizen om naar een auto te laten kijken die hij 2 dagen* daarvoor al heeft verkocht.
    Komt zijn afspraken niet na.
    Verwacht dat potentiele klanten rustig 2 uur wachten omdat mijnheer er > 2 uur over doet om van Amsterdam naar Apeldoorn te komen.
    Zeg het gewoon als je geen tijd hebt..alle begrip daarvoor...maar laat potentiele klanten geen 200 kilometer rijden om dan niet op (tijd) te komen.

    Op de webiste valt te lezen: 'Wij staan voor KWALITEIT, VAKBEKWAAMHEID en SERVICE'........ik betreur zijn 'SERVICE' perspectief....
    Ook is 'WIJ' er overdreven anders had er wel iemand geweest om potentiele klanten op te vangen c.q. te woord te staan...

    Ook valt er niets over garanties te vinden op de website...iets wat je bij een auto's van de prijstelling van RJ toch wel mag verwachten...

    Resumerend, een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf.....een 'handelaar' met geen tot weinig respect voor zijn (potentiele) klanten....

    *(Bron: www.rdw.nl)
    Laatst gewijzigd door Opa Buiswater; 03-09-10 om 20:16. Reden: aanvulling

  7. #67
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Autobedrijf Richard Jacobs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Een slecht bedrijf hoeft niet altijd slechte auto's te hebben, maatje van me rijdt al jaren in een auto van Jet Cars, geen cent kosten aan de wagen gehad, terwijl iedereen riep dat hij daar niks moest kopen..
    Heb ik ook eens een advertentie van voorbij zijn komen, en was wel geinteresseerd.
    Naam gegoogled en dit gevonden.

    http://forum.fok.nl/topic/505545/2/120
    Laatst gewijzigd door Rios; 03-09-10 om 20:36.

  8. Ad
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •