Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Audi Navigatie plus

  1. #1

    Standaard Audi Navigatie plus

    Ik ben bezig om een flink aangeklede audi A3 2.0 tdi aan te schaffen proline,schuif-kanteldak,bose sytem, leer, navigatie plus DVD öp 18" rs4 velgen.

    Nu zag ik op http://www.bmis.nl/ dat het achteraf inbouwen veel goedkoper is en met orginele onderdelen. De Navigatie heeft namelijk twee geheugen sleuven voor mp3 bestanden (cd-wisselaar) overbodig. Wie heeft hier ervaring mee. Klopt en ook dat model jaar 2005 dezelfde neus als de sportback?

  2. #2

    Standaard

    Achteraf is het idd goedkoper, je betaalt namelijk geen BPM op achteraf gemonteerde spullen. Maar zo mooi inbouwen als af-fabriek lukt niet zo snel. Het nieuwe nav plus is wel echt een aanrader, zou wel een CD-wisselaar meebestellen.

    De A3 krijgt met MJ 2006 (Productieweek 22 2005) de nieuwe neus van de Sportback.
    past: A2 driver and present: A3 driver

  3. #3

    Standaard Nieuwe A3 met navigatieplus DVD

    Ik krijg binnenkort mijn nieuwe Ambition waar ik nog achteraf mijn navigatie wil inbouwen. Nu ben ik op zoek naar rijders die dit systeem al gebruiken. Ben benieuwd naar de ervaringen. Levering en inbouw kost circa € 1800. Dus graag reactie's van gebruikers. Ik begrijp dat het systeem ook twee geheugensloten heeft waarop je mp3 bestanden kan zetten klopt dat.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  4. #4

    Standaard

    je hebt de vraag al een keer gesteld, je kan beter op de reeds bestaande topic een reaktie geven en niet nogmaals een nieuwe openen.. gewoon een tip :wink:
    Even samengevoegd. 340


    de vraag over de MP3 kaartjes is al een keertje gesteld, even zoeken op bv MP3 en je krijgt zoiets.. ook gewoon een tip

    http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3697
    past: A2 driver and present: A3 driver

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A2rijder.nl
    je hebt de vraag al een keer gesteld, je kan beter op de reeds bestaande topic een reaktie geven en niet nogmaals een nieuwe openen.. gewoon een tip :wink:
    Even samengevoegd. 340
    een nog veel beter idee
    past: A2 driver and present: A3 driver


  6. #6

    Standaard

    Is zoiets ook beschikbaar voor de TT, vind persoonlijk opbouw niet mooi.

    mvg Mike

  7. #7
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A2rijder.nl
    je hebt de vraag al een keer gesteld, je kan beter op de reeds bestaande topic een reaktie geven en niet nogmaals een nieuwe openen.. gewoon een tip :wink:
    Even samengevoegd. 340


    de vraag over de MP3 kaartjes is al een keertje gesteld, even zoeken op bv MP3 en je krijgt zoiets.. ook gewoon een tip

    http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3697
    Ik was het die die vraag had gesteld over de geheugenslotjes bij de Navi+
    en die bijgevoegde foto had ik ook geplaatst.
    Het werkt prima, je moet geheugenkaartjes kopen van max 128 mB, daar gaat het perfect mee, zo kan je dus EN navigeren EN mp3's tegelijk beluisteren.
    ps: kijk eens bij car&Hifi daar heb ik dat topic gezet.
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •