Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 66

Onderwerp: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A4

Standaard

Ja je lacht je echt rot met die mensen.
    Ze beginnen gelijk over betaling terwijl je de auto niet een bekeken heb.Jammer genoeg heb ik de tweede mail niet meer,want daar lig je echt in de deuk van
    Yes....Eindelijk een Audi :-)

Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Kudos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De-Kauf Bekijk Berichten
    You will have 10 days to test the car and if you don't like it you can send it back with no expenses and receive your deposit back in the same day. I will receive the payment after you accept the car.

All you have to do before delivery is a deposit of 2000 EUR to Agents after you have received and checked the car at your house. This deposit will remain on hold, will be blocked at the company until you will receive the car.

Before you make this deposit of 2000 EUR you will receive the documents, the contract of sale between us and a tracking number with which you can check on the company website the delivery details so that you may see that the car is in their custody and that everything is legitimate and legal.
    Dit is wel grappig, hier staat dat hij de auto voor 2000 euries in NL neer zet en dan mag je na 10 dagen het restant betalen als je de auto accepteert. Wil zelf dan ook belazert worden als de auto i.d.d. in NL zou worden geleverd....
    Vandaag: Audi Q5 2.0 TDI 170 pk Quattro DSG Bj:2009

Gisteren: Audi A6 Sedan 1.9 TDI 110 pk Automaat Bj:1997 model 1998 Type C5 Running: 347.000 and still counting!!

Eergisteren: Audi A4 Avant 1.8 125 pk 5-bak Bj:1997 Type B5

Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

Standaard

Dergelijk verhaal ook meegemaakt, niet ingetrapt natuurlijk ;-)... gelukkig!
    Was op marktplaats wat rond aan 't klikken, vond ik een Audi A4 2.0 TDI 103KW Avant 2005 S-Line Zwart voor 5300,-. Had hem een mailtje gestuurd dat hij waarschijnlijk een typefout gemaakt had, zo niet, dan was hij verkocht!
    Onderstaande mail kreeg ik terug:
    Hello,
    Thank you for your interest in buying my car. The price for the car is only 5300 Euro.
    The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems.
    It has no scratches or dents, no hidden defects.
    This is a Dutch car with Dutch papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid.
    I bought it from Netherland when I worked there as a police officer in an exchange program.
    I moved back to United Kingdom and I didn't had time to sell the car before leaving Netherland , so I'm selling it now .
    In this moment the car is in MANCHESTER, UNITED KINGDOM.
    I'm also selling it because it's very hard for me to drive a Dutch car on UK roads .
    As you may know, the UK cars have the steering wheel on the right side .
    This is a dutch car so, the steering wheel is on the left side .
    If you are interested to buy my car, I would like to finish the deal face to face.
    Let me know if you're still interested in purchasing my car and I will get back to you and I will explain you how we can finish the transaction.
    Regards !
    Paul Towler,
    (zie afbeeldingen onderaan de post)
    Natuurlijk nog steeds geinteresseerd in hoe hij het plannetje wil smeden, dus nog een mailtje terug naar Paul. Zijn reactie:
    Hi,
    Right now I am in Rome, Italy. I have to work here for another 6 months.
    My car in this moment is in my garage in Manchester, England.
    Once again you should know that my car is in a perfect condition, it has no technical or mechanical problems.
    It has no scratches or dents.
    In this moment the car has dutch registration papers and dutch license plates numbers.
    As I told you in my first e-mail I'm police officer and I would like to make this deal face to face, in this way I will give you the opportunity to actually see the car before you buy it.
    You will be able to make a test drive, run a mechanical check and also check the car papers at a police station.
    The best way to make this deal is you to come to England and take the car yourself .
    In this way you will be able to inspect the car and inspect the registration papers before you will pay me any money.
    Anyway, I'll have to be sure that you'll come to England and I'll have to be sure that you have the money prepared for this purchase.
    So I suggest that you can go at a Western Union office in your city with a friend of yours ( relative ) from Netherland and make a transfer from your friend`s name in to your name but in England.
    Your friend will have to send the money to your name in England(United Kingdom), using Western Union Service.
    Your friend will be the sender of the money and you will be the receiver of the money.
    You will be able to withdraw the money from a WesternUnion Service in England.
    You cannot send the money yourself to your own name because you cannot be the sender and the receiver in the same time, that is why a friend of yours or a family member will have to send the money through WesternUnion Money Transfer to your name in Manchester, England.
    I`m able to make you a small discount for the Western Union taxes.
    So , you`ll pay the taxes from the final amount.
    In this case , you`ll have to transfer just 5000 EUR and with the rest of 300 EUR you`ll cover the Western Union fees.
    As soon as the transfer is done you`ll have to show me a copy of the transfer receipt.
    After I will see that paper, I will be sure that you will travel to England.
    We can meet in when ever you`ll be able to go to Manchester.
    Machester has a big Airport.
    I can wait for you at the Airport with the car and all the registration papers ( in case you will travel to UK by plane ).
    You will make a test drive, check the car, go to a local dealer and check the car and if you will be satisfied, we will go and check the car papers and we will make the deal.
    The sales contract will be signed into a Police Office.
    I am more then sure that you will be 100% satisfied with the car.
    After we will sign the contract, we will go together to a WesternUnion office for you to pick up the money and pay me in cash.
    Your friend or relative will have to complete the WesternUnion Send Money Form in this way:
    sender name : your friend's or your relative's name
    sender address : address of your friend or relative
    receiver name : here will be your name
    receiver address : England (United Kingdom), Manchester
    In case you will not be 100% satisfied with the car, I'm going to give you your money back for the plane tickets and also I will give you back the money for the WesternUnion fees.
    I hope you are satisfied with my way of doing business.
    If you are going to do it, please let me know when you will do it, so that I can make all the arrangements.
    Thank you for your time and have a nice day.
    Paul Towler,
    P.S. On the links below you have some pictures of me and my family and also a copy of my passport, driving license, insurance card and my Police Id card.
    Plate: 85-RS-TS
    Het klinkt eigenlijk wel allemaal aannemelijk (behalve 't stuk dat hij nu ineens in Rome zit), maar goed, heb de zin hier ook al eerder voorbij zien komen... "if it looks too good to be true, it probably is!".
    Dus nog maar eens een mailtje naar Paul waarin ik aangeef dat ik begrijp dat hij de zekerheid wil hebben dat ik naar Engeland kom. Niet dat hij zich daar druk om hoeft te maken als hij die auto voor dat geld verkoopt.
    Maar ik wil ook wat zekerheden, ´t is nu allemaal volgens de regels van Paul. Dus ik vraag hem of hij kan aantonen dat hij is wie hij zegt dat hij is. Een foto waarin hij zijn paspoort vasthoudt en papieren van de auto, aangevuld met het chassisnummer.

Vervolgens krijg ik een mail waarin hij wat geirriteerd lijkt:
    Hi again,
    I`m sorry but all the documents are back home in Manchester and there is no one there who can send them to me.
    This is license plate: 85-RS-TS
    The car it`s made on 08/2005 and it was first registered on 12/2005.
    The car was new when i bought it from the AUDI Dealer.
    It has 85.500 km on board and those are the real KM.
    All the revisions were made only at AUDI Authorised Service.
    Here you can see some of the car options:
    ABS, Alloy wheels, Central locking, Cruise control, Electric heated seats, Electric windows, ESP, Four wheel drive, Full Service History, Immobilizer, Leather seats, Navigation system, Parking sensors, Particulate filter, Power Assisted Steering, Sunroof, Xenon headlights

This is the second time when i give you the plate number and also a copy of my passport and also to all my documents including 2 pictures with my family.

Click un the links bellow and you`ll see them:
    (zie bijlagen)

SO , let me know your decision !
    Regards !

Paul,
    Deze foto's had ik ook al eerder gehad!!
    Een reactie teruggestuurd dat ik deze gegevens echt van hem nodig heb als hij de auto wil verkopen... ennn dit was de dan ook laatste mail die ik van hem ontvangen heb. Daarna radiostilte!!

Al met al... wel leuk verhaal toch!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door sandroo; 28-12-09 om 10:31.

Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Kudos
    Land
    Land

Standaard

http://www.google.nl/search?hl=nl&rl...paul+towler%22

Al is de oplichter nog zo snel ....
    One liter, driver's licence eater...

Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

Standaard

ook jammer voor momfoufou dat de auto net weer verkocht is, en dus op iemand zijn naam gezet is...

Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-12-2009
    verkocht via auto arena te venlo trouwens
    http://209.85.229.132/search?hl=nl&q...&meta=&aq=f&oq=
    Laatst gewijzigd door coupé; 28-12-09 om 21:09.
    Audi A2 1.4 aua

Standaard

Leuk voor die Britse pet, die staat mooi met z'n porem overal op internet als oplichter...
    quattro addict

8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    ook jammer voor momfoufou dat de auto net weer verkocht is, en dus op iemand zijn naam gezet is...

Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-12-2009
    verkocht via auto arena te venlo trouwens
    Lol, zag het nu ook. Even ge-googled op het kenteken, vind ik nog iets ook zeg! (moest wel de cache pagina opvragen in google). Maar inderdaad verkocht bij Auto Arena in Venlo, alleen de foto die bij de advertentie stond lijkt niet op die ik ontvangen had!!

8. Ad
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A7

Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

Ach, en om deze topic actief te houden het bericht wat ik kreeg...

Tons Peter [tons.peter@googlemail.com]
    Re: Audi A6 Avant 2.7 TDI tiptronic quattro S Line Weiss EZ 10/2006 77.351 km 12.100 EUR

Hello ,
    Like you can see in the pictures the car is in excellent condition, no accidents, no scratches, no dents, no need for additional repairs.
    I just moved out from Germany to London , United Kingdom and the car is here with me.I am selling the car at such a low price because it has the steering wheel on the left and I can't use it here .I tried to sell it in England but a car such as this sells at half the value I could sell it in Europe.
    The car has german trial number plates and ensurance so they can be bought from anywhere in Europe and transfered there on wheels.
    If you have others questions about the car or if you still like to buy it the car please email me.
    Thank you
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Kudos
    Auto
    Audi A4

..Paul Towler, Police Officer, en dan een nieuwe Audi A4 Avant, daar zullen onze agentjes in Nederland jaloers op zijn, want dit gaat ze van gemiddeld 1500 netto per maand echt niet lukken
    Dus ik ruik al iets vreemd aan het verhaal en het klopte dus ook niet..

Hallo,

Ben ze ook al enkele keren tegengekomen. Ben nu in onderhandeling met 3 zulke gevallen Was gisteren toevallig hier in Belgie in een reportage! Die advertentie bleek geplaatst vanuit roemenie! De man hebben ze kunnen opsporen en opgebeld en die beweerde dat het een trojan of virus was LOL! Je kunt zulke gevallen melden bij e-cops.be!
    Groetjes Elie (België)

Herbie The Audi Driver

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandroo Bekijk Berichten
    Dergelijk verhaal ook meegemaakt, niet ingetrapt natuurlijk ;-)... gelukkig!
    Was op marktplaats wat rond aan 't klikken, vond ik een Audi A4 2.0 TDI 103KW Avant 2005 S-Line Zwart voor 5300,-. Had hem een mailtje gestuurd dat hij waarschijnlijk een typefout gemaakt had, zo niet, dan was hij verkocht!
    Onderstaande mail kreeg ik terug:

(zie afbeeldingen onderaan de post)
    Natuurlijk nog steeds geinteresseerd in hoe hij het plannetje wil smeden, dus nog een mailtje terug naar Paul. Zijn reactie:

Het klinkt eigenlijk wel allemaal aannemelijk (behalve 't stuk dat hij nu ineens in Rome zit), maar goed, heb de zin hier ook al eerder voorbij zien komen... "if it looks too good to be true, it probably is!".
    Dus nog maar eens een mailtje naar Paul waarin ik aangeef dat ik begrijp dat hij de zekerheid wil hebben dat ik naar Engeland kom. Niet dat hij zich daar druk om hoeft te maken als hij die auto voor dat geld verkoopt.
    Maar ik wil ook wat zekerheden, ´t is nu allemaal volgens de regels van Paul. Dus ik vraag hem of hij kan aantonen dat hij is wie hij zegt dat hij is. Een foto waarin hij zijn paspoort vasthoudt en papieren van de auto, aangevuld met het chassisnummer.

Vervolgens krijg ik een mail waarin hij wat geirriteerd lijkt:

Deze foto's had ik ook al eerder gehad!!
    Een reactie teruggestuurd dat ik deze gegevens echt van hem nodig heb als hij de auto wil verkopen... ennn dit was de dan ook laatste mail die ik van hem ontvangen heb. Daarna radiostilte!!

Al met al... wel leuk verhaal toch!
    Idd een erg vermakelijk verhaal, een beetje googlen levert het volgende op;
    http://www.e-recht24.de/forum/1765-a...ngland-17.html
    Hier heet de man ineens Raul Hightowler, goh laat dat nou ook met wat digitale bewerking op z'n politie pasje passen :-)
    A4 B5 2.6 V6, FL2 TD4 , P5B 3.5 V8

Smile Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

[/QUOTE] Heb daarna, dankzij Google translate, in het Nigeriaans een mail retour gestuurd en sindsdien nooit meer iets gehoord [/QUOTE]

Wat onwijs grappig om een Nigeriaanse mail terug te sturen! Heb je er wel ingezet dat je een grote erfenis van meerdere miljoenen zult krijgen, maar nog iemand zoekt die hem kan helpen aan € 1000 voor de legal-cost en daar inruil 10% van de erfenis voor biedt?

Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A4

Kijk eens wat een koopje! 15.000,- voor een A5 3.0TDi quattro:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v2d1todvnghu

(ANR 10019) It is a german car with german documents please contact me in english on e-mail from the photo.DO NOT CONTACT ME THROUGH AUTOSCOUT24 FORM.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greever Bekijk Berichten
    Kijk eens wat een koopje! 15.000,- voor een A5 3.0TDi quattro:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v2d1todvnghu

Ze zijn in ieder geval wel wakker bij Autoscout24; de link werkt al niet meer!

Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

Ik heb hier (misschien) ook nog een leuke. Het adres is in Nederland, maar alle foto's komen uit het buitenland? Op alle foto's staat contact me ...@gmail.com Zelfs al staan de auto's in het buitenland dan kloppen de prijzen nog steeds niet?

http://home.mobile.de/VEINSURTRUCKS
    http://home.mobile.de/home/searchres...icleType=false
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Ben ik een week aan zee, dan wil ik naar de bergen.
    Ben ik in de bergen, dan wil ik weer naar zee.
    En u denkt nu, waarom ga je niet naar Bergen aan Zee.

Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Ik doe het de laatste tijd niet meer. Maar ik vond het altijd een sport om ze zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en met de meest mooie tegenverhalen te komen. 1 keer gaven ze een adres op waar een collega van me bij in de buurt woonde. Bleek een bouwval te zijn. Ook een keer gemeld dat ik zou zorgen dat er iemand kwam kijken. Het verhaal zo gespeeld van een kennis van me komt even kijken. Hij is te vertrouwen is een politieagent in die en die plaats. Het bureau ligt toch in de buurt van je woonadres. Daarna werd het ook ineens erg stil.

Het is gewoon erg leuk om met dit soort gasten te spelen Lekker in de waan te laten dat ze geld krijgen.
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

Daar zijn ook hele sites voor in het leven geroepen om een heel verhaal omtrent 419 te maken. Die verhalen zaten zo goed in elkaar dat de makers van de site juist geld van de scammers kregen.

Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Kudos
    Land
    Land

Deze is ook wel "goed" bedacht...

http://www.motor-forum.nl/forum/list...o-kopen-2.html
    One liter, driver's licence eater...

pdm

Is dit wat??
    Mn de Audi A4 avant
    http://home.mobile.de/home/fahrzeuge-mycarsgewa.html

Too good to be true???

Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    Kudos
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pdm Bekijk Berichten
    Too good to be true???
    Kan bijna niet kloppen...... als dat zo is, ga ik hem gelijk halen.......
    Murphy was just a cynical bastard.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten