Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 66

Onderwerp: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    58
    Posts
    210
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Er staat een kan-niet zo goedkope A2 op marktplaats. Ik heb gemaild en kreeg deze reactie:
    Deze auto is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
    Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de auto, dit is geen enkel probleem.
    Ik kan de auto naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de auto te testen, voordat ik m'n geld krijg.
    De prijs van deze auto 3.350 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
    De prijs incl verzendkosten zijn 3.450 euro.
    Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
    Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
    PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA
    Best Regards,
    Geen aanbetaling oid. Maar waar zit de angel?

  2. #42

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Gewoon kopen, klinkt zeer betrouwbaar!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  3. #43
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Hallo mede Audi rijders,

    Ik heb sinds een dikke week mijn audi A4 te koop staan op Marktplaats en ben gemaild met het volgende verhaal, cq vraag,


    So what is the asking price? -- Is the post still up for sale and how much is it going for then getback to me with more pictures?


    Heb dus mijn prijs genoemd en dat ik niet meer foto's had dan al op t net staan en verder heb ik niet veel aandacht meer aan de geintresseerde besteed.
    Vervolgens mailde de persoon terug,

    Thanks for getting back to me on here,i will take it for €......... including PayPal surcharges since i am interested in the immediatepurchase.I just moved to the Bristol,where this is needed and i willbe making use of a shipping company to have this picked up from youand have it delivered to me.Further arrangements will be made with youin regards to the pickup once i have paid you.I would appreciate ifyou email me with more pictures (if available) too since i won't beable to see this in person,what's the PayPal email to send funds to inorder for me to pay you ASAP. I hope to read from you soon. Thanks -- Is the post still up for sale and how much is it going for then getback to me with more pictures?

    Vanaf hier begon ik dus argwaan te krijgen, zeker na eerdere topics gelezen te hebben hier op het forum en elders op t net.
    Heb m dus verteld, no Money no car!! and pick up by your self with cash money!!!
    Verder ook ff duidelijk gemaakt dat er Nigeriaanse bendes actief waren die zo je auto/geld proberen afhandig te maken dus dat ik dit niet vertrouwde,
    zo brutaal als ze zijn kreeg ik weer de volgende mail terug.

    I insisted on PayPal because i don't have access to my bank accountonline as i don't have internet banking and i can't go to the bank dueto the nature of my job, but i can pay from my PayPal account, as ihave my bank a/c attached to it, i will need you to give me yourPayPal email address so i can make the payments asap for themerchandise and pls if you don't have PayPal account yet, it is veryeasy to set up, go to www.paypal.com and get it set up , after youhave set it up i will only need the e-mail address you use forregistration with PayPal so as to put the money through. Thanks -- Is the post still up for sale and how much is it going for then getback to me with more pictures?

    Vanaf hier heb ik dus niet meer gereageerd!!!!
    Dus mensen wees gewaarschuwd!!! ook bij verkoop nooit je auto verschepen of wat dan ook, welke smoes ze ook hebben!!!!!!!!!
    Betalen, overschrijven en meenemen niet anders!!
    Ik hoop jullie gewaarschuwd te hebben voordat er iemand flink de .......... is.
    O ja, het mail adres van deze clown is *robinjason6@gmail.com * maar zal wel steeds veranderd worden.

    Groeten uit Limburg
    Frank.

    Ps auto staat nog steeds te koop voor evt (echt) geintreseerde

  4. #44

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Volgens mij werkt deze truuk nog slechter dan die met LHD auto's die in GB te koop staan. Wie stinkt hier nou in? Als ik een auto verkoop dan wil ik dat iemand met flappen langskomt en 'm zo meeneemt. Desnoods doe ik er een strik omheen, maar verzenden?
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  5. #45
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Zal wel zijn omdat er in Engeland geen auto's te koop staan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #46

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Ja, of bij de Britten houden ze het verhaal op dat de auto verscheept moet worden naar NL. Wat een sneue business toch.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  7. #47
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Maar er zullen genoeg mensen zijn die zo de sjaak zijn geweest en dus nooit een auto of geld gezien hebben!!!

  8. Ad
  9. #48
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Maatje van mij heeft hetzelfde wilde een mb kopen met hetzelfde verhaal als hier maar dan zitten ze weer in spanje !
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  10. #49
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Hahahahahaha... wat een malloot zeg. Dit soort gasten krijgen van mij maar een reactie (ik meen het he): F.CK U!

    ik ga er niet op in, zo'n mail, is zonde van m'n tijd zeg, kom op!

    ooit een keertje heb ik verschillende mails gehad van een exporteur die mij 1/3 van de vraagprijs aanbood en de auto zonder gezeur mee wilde nemen. Ik heb hem vriendelijk bedankt. Vervolgens mailt hij van dat ik de auto toch niet kwijt kan, brrr. Mijn reactie was als volgt: ja, zal wel dan hou ik hem zelf dan dat ik hem aan een malafide handelaar als jij verkoop
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 09-02-11 om 22:54.

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Let op. Zijn nog steeds actief. Nu weer een A3 2.0TDI 2006 voor 7900 Euro. Zelfde verhaal, zelfde mails.

  12. #51
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Melden bij marktplaats.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Heb ik gedaan, maar ze halen de advertentie er niet af.

    Kijk maar: http://link.marktplaats.nl/438525071

  14. #53

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Me vader attendeerde me op deze auto.
    Gelukkig ken ik de Automarkt. had gereageerd met : Voor die prijs kom ik hem morgen nog ophalen...
    Dat ze nu nog steeds bezig zijn met deze onzin?
    http://auto.marktplaats.nl/audi/4544...006-grijs.html

    RE: Reactie op uw advertentie Audi A6 3.0 TDI 165KW Quattro Tiptr 2006 Grijs:

    20:08
    Beantwoorden ▼
    Sarah Teager
    Toevoegen aan contactpersonen
    Aan Prive@sorry.nl
    Hi,

    The car is in good condition, NEVER been in accidents, no technical problems, no hidden defects. The car is still registered in Netherlands . I have worked in Netherlands for the last year and I've purchased the car there. My company wanted me back home, so currently I'm in Manchester, England. I've brought the car home with me and it's now located in Manchester, England.
    The car is already deposited at 24 Expert Spedition Ltd. (http://www.24espedition.com, United Kingdom transport company). I've already paid this company to take care about the transaction. The company can deliver the car directly to your address. I WILL PAY THE TRANSPORT TAXES. You will have 5 to 10 days for inspection so you can make sure the car is in perfect condition.
    If you are still interested to buy it let me know.


    Thank you,



    Thank you,
    Laatst gewijzigd door ZwarteA6; 03-06-11 om 20:23.

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    437
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Hmmm in 1e instantie ziet het er goed uit. Zeker gezien de "kenmerken" als Autobedrijf / al 3 jaar actief / adres in NL / een 2e auto te koop aangeboden etc... Alleen die prijs inderdaad...

    Maar als je er dan op in gaat kom je ze weer tegen..... Heb wel vaker reacties ontvangen als ik iets via MP verkoop. Zodra het een andere taal is dan NL krijgen ze van mij zelfs helemaal geen reactie meer (en niet omdat ik geen Engels kan lezen ). Krijg echt de van deze gasten!
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 04-06-11 om 00:54.

  16. #55

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Let op voor het email adres: kent607@gmail.com
    Deze bood meer voor mijn auto dan de vraagprijs, dus ikke mailen, blijkt het ook in het engels te moeten.
    Typ het email adres maar eens in op Google.

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    37
    Posts
    96
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Volgens mij heb op dit moment ook contact met een soortgelijke oplichter.
    info:
    Er stond een a3 uit 2008 op autotekoop.nl 1.4 tfsi voor 6200 euro.

    Ik mailde de man om te vragen of hij zijn prijs wel goed op de site gezet had.

    Deze mail volgde:

    Hallo,

    Ik wil om te bevestigen dat de prijs is 6200 EUR.Hoewel ik gewoond en gewerkt in Nederland. Ik ben in Spanje en de auto is met mij, maar dat is geen probleem want ik moet alle kosten betalen voor de levering van Spanje op basis van uw locatie en je hebt 5 dagen voor de inspectie. Daarna kunt u beslissen of u koopt of niet.
    De auto is en altijd werd goedgekeurd in Nederland en in aanvulling op de prijs, zal u geen extra belasting te betalen om het te registreren in uw naam.
    Visueel en technisch de auto is in top conditie, nooit betrokken is geweest bij een ongeval, de motor goed werkt, full service history, beschouwen de testfase, het bedrijf zal u de dienst controle over de auto voordat u een officiële dienst in uw stad.
    Voor meer informatie over hoe we de transactie beheren, aarzel dan niet om me te schrijven onmiddellijk terug.

    Dank bij voorbaat!

    Email: andr.jefferson@hotmail.com

    Ruikt naar oplichting? Zal autotekoop.nl een mail sturen.

  18. #57

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Wat een schitterende vertaling. Echt overtuigend hoor, dit soort mails.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    66
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Hello

    Recently i posted an ad online to sell my used car and was contacted by several people or rather a automated mobile marketing scheme.

    Some of the related emails are:
    roelarts@hotmail.co.uk - Laura Van Leenwen
    kent607@gmail.com - Patrick Reymer
    abolas18@gmail.com
    harrisscott40@gmail.com

    I reported this to the paid website were I advertised to prevent other people from getting scammed.

    These are fraudulent scams and should be reported.

    Also beware of being paid by paypal. They pay you, get the goodies and chargeback the money. So you love both.

    To make secure payments online of such amounts you should use Escrow.

    They charge a little fee but it's worth the safety.

    I nearly was victim of these scammers, my luck was I first searched online and found this.

    Thank you, to all that contributed. It's never to much alert or information.
    Laatst gewijzigd door usedcarscams; 09-11-12 om 21:46.

  20. #59
    RamonP75
    Guest

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Hier weer een mooi voorbeeld van oplichting.
    http://ww3.autoscout24.nl/classified...498?asrc=st|as

    Verhaal dat de auto in Wales staat maar ondertussen komt de mail uit Moscow en het logo wat de beste oplichter gebruikt heeft hij gejat van een bedrijf in Canada.

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto's voor weinig kopen in engeland (Oplichting)

    Hoi allemaal,

    Ik zit al enige tijd op jullie forum omdat ik een audi A4 B7 of B8 wil gaan kopen.
    Vanavond kwam ik de volgende advertentie tegen en omdat ik het niet vertrouwde maar eens na gaan kijken.

    Audi A4 1.8 TFSI S edition - Verkoopprijs: € 11.000,-
    http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=288731771

    1.. auto is volgens mij te goedkoop.. (In de mail geeft meneer aan dat ik hem voor 10.000 mag hebben)
    2. Foto van de tellers staat de datum op 2014.
    3. Op de site van de rdw word vermeld dat de km's niet kloppen en vermoedelijk zijn terug gedraaid.

    Meneer woont in Duitsland en heeft hier gewerkt. Moet er vanaf. Stuurt het volgende:

    Hallo,
    De auto kost 10,000 EUR. Ik zal voor het transport en de andere kosten betalen. De auto komt samen met alle benodigde papieren om het op uw naam te zetten. Ze is in zeer goede staat. Ik kan de auto binnen 2-4 dagen leveren via een transportbedrijf. De kosten voor dat transport zijn in de prijs inbegrepen. Wanneer u mij uw volledige naam, adres en telefoonnummer stuurt dan regel ik het transport. Het transportbedrijf zal vervolgens contact met u opnemen met betrekking tot het transport en de betaling. Zodra u de auto heeft ontvangen heeft u vijf dagen de tijd om de auto te inspecteren. Wanneer u niet tevreden bent zal het transportbedrijf de auto op mijn kosten naar mij terug brengen.*

    Stuur mij svp de volgende informatie:

    Volledige naam:
    Volledig adres:
    Woonplaats:
    Postcode:
    Land:
    Telefoonnummer:

    Bedankt voor je tijd en medewerking,


    Christian Jurgens



    Te mooi om waar te zijn!

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •