Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: Mijn queeste naar een Audi

  1. #21

    Standaard

    en nog een

    Aangeboden: Audi A4 1.9 TDI 90pk ('96/El.schuifdak/Zilver met.
    Prijs: Vraagprijs 5.950
    Beschrijving: De auto is van 1996 en heeft el.ramen, el.spiegels, el.schuifdak, alarm, startonderbreking, getinte ramen, 4 hoofdsteunen, centr. vergrendeling op afstand bediening, enz, enz.. met een druk op de knoop gaan de ramen en de schuifdak automatisch dicht (reservesluitel en de sleutelcode zijn aanwezig), sportvelgen, complete muziek instalatie en telefoon/carkit(t.w.v. 800 euro), Apk is geldig tot 08/7/2004, km.stand is 206.950, draagarmen voor, distributie riem en remblokken zijn vervangen.

    Zolang de adv. er is, is deze auto niet verkocht.

    Mvg.



    Foto: Klik hier om de foto te bekijken
    Datum: 23-12-2003, 02:23
    Gezien: 2106 keer bekeken.

    Adverteerder
    Naam: Alec (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
    Telefoonnummer: 06-41213701
    Woonplaats: Hoogvliet
    Regio: Zuid-Holland

    Biedingen (Er is 6 maal geboden op deze advertentie.)
    Biedingen: Bod Bieder Datum
    - - - -
    - - - -
    - - - -

    Bieden
    Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
    Uw E-mail adres:
    Uw bod: €

    Deze advertentie toevoegen aan favorieten
    Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie.
    Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!
    Ook een advertentie plaatsen? Klik hier!



    Terug

    Hoofdmenu


    Copyright © 1999-2003 Marktplaats. All rights reserved.
    contact

  2. #22

    Standaard

    en nog een

    Aangeboden: Audi A4 G3 Gas 1.8 20V bj 1995
    Prijs: 4850
    Beschrijving: Audi A4 G3 Gas 1.8 20V
    Bouwjaar 1995
    Electrische ramen
    Stuurbekrachtiging
    Centraal deurvergrendeling
    ABS
    190.000 originele km stand.
    Met nieuwe APK
    Onderhoudsboekjes aanwezig.

    Foto: Klik hier om de foto te bekijken
    Datum: 05-01-2004, 20:03
    Gezien: 993 keer bekeken.

    Adverteerder
    Naam: ozbay (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
    Telefoonnummer: 06-19210458
    Woonplaats: hengelo
    Regio: Overijssel

    Biedingen (Er is 2 maal geboden op deze advertentie.)
    Biedingen: Bod Bieder Datum
    3600,00 Stuur een E-mail naar klaasbierman 08-01-2004 14:15
    3500,00 Stuur een E-mail naar kingk007 07-01-2004 22:42
    - - - -

    Bieden
    Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
    Uw E-mail adres:
    Uw bod: €

    Deze advertentie toevoegen aan favorieten
    Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie.
    Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!
    Ook een advertentie plaatsen? Klik hier!



    Terug

    Hoofdmenu


    Copyright © 1999-2003 Marktplaats. All rights reserved.
    contact

  3. #23

    Standaard

    Mijn max. budget is 5k.
    Ik blijf iig hard zoeken, maar als ik mijn vonk-springt-over-Audi niet kan vinden, dan koop ik tijdelijk een goedkopere auto
    Uiteraard totdat ik wel dè Audi vindt

  4. #24

    Standaard

    gaan we weer

    Aangeboden: Audi A4
    Prijs: € 5.000,-
    Beschrijving: bouwjaar 1995-07
    km stand 170000
    kleur Groen
    brandstof Benzine
    deuren 4-deurs
    carrosserievorm Sedan
    transmissie Handgeschakeld 5-versn
    motorinhoud 1595 cc
    vermogen 101 pk
    ledig gewicht 1140 kg
    APK 19-04-2004

    prijs Eur 5.000,-

    aanwezige opties
    ABS, Bumpers in carrosseriekleur, Centr. deurvergrendeling afst.bed., Deelb. achterbank, Dubbele Airbag, Elektr. buitenspiegels, Getint glas, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Stuur hoogte verstelb., Trekhaak

    Foto: Klik hier om de foto te bekijken
    Datum: 04-01-2004, 14:08
    Gezien: 1207 keer bekeken.

    Adverteerder
    Naam: maurice de haas (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
    Telefoonnummer: 06-533 933 70
    Woonplaats: RHEDEN
    Regio: Gelderland

    Biedingen (Er is 4 maal geboden op deze advertentie.)
    Biedingen: Bod Bieder Datum
    4800,00 Stuur een E-mail naar wouterfreriks 07-01-2004 15:14
    4100,00 Stuur een E-mail naar bekirsahin1990 05-01-2004 21:00
    4000,00 Stuur een E-mail naar melaniedoorman 04-01-2004 22:12

    Bieden
    Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
    Uw E-mail adres:
    Uw bod: €

    Deze advertentie toevoegen aan favorieten
    Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie.
    Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!
    Ook een advertentie plaatsen? Klik hier!



    Terug

    Hoofdmenu


    Copyright © 1999-2003 Marktplaats. All rights reserved.
    contact

  5. #25

    Standaard

    Aangeboden: Audi a4 18. 20v 1995
    Prijs: v.r.p.s.€4650 koopje
    Beschrijving: Een nette a4 sedan kleur donker blauw
    1995 a.p.k. 2005 5 bak 4xhoofdsteunen aparte stoffe bekleding electriche ramen
    licht metalen sportvelgen centraal -deur vergrendeling,airbag boekjes van de dieler er bij en nog veel meer zonder deuken of gebreken weg=weg

    Foto: Geen foto beschikbaar
    Datum: 03-01-2004, 16:58
    Gezien: 407 keer bekeken.

    Adverteerder
    Naam: rene (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
    Telefoonnummer: 0652341579
    Woonplaats: weesp
    Regio: Noord-Holland

    Biedingen (Er is 4 maal geboden op deze advertentie.)
    Biedingen: Bod Bieder Datum
    4000,00 Stuur een E-mail naar m.bouquet 04-01-2004 13:49
    3800,00 Stuur een E-mail naar ba.ma 03-01-2004 22:03
    3750,00 Stuur een E-mail naar solidecars 03-01-2004 19:19

    Bieden
    Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
    Uw E-mail adres:
    Uw bod: €

    Deze advertentie toevoegen aan favorieten
    Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie.
    Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!
    Ook een advertentie plaatsen? Klik hier!



    Terug

    Hoofdmenu


    Copyright © 1999-2003 Marktplaats. All rights reserved.
    contact


  6. #26

    Standaard

    Aangeboden: Audi A4 1.6
    Prijs: 4750
    Beschrijving: Audi A4 1.6 Benzine 1995 Groen Metallic Schuifdal Lm Velgen 169000 KmDit Is Een Vaste Spotprijs Dus Bieden Heeft Geen Zin.

    Foto: Klik hier om de foto te bekijken
    Datum: 24-12-2003, 17:39
    Gezien: 2451 keer bekeken.

    Adverteerder
    Naam: E&G Cars V.o.f. (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
    Telefoonnummer: 0418-634247
    Woonplaats: Kerkdriel
    Regio: Gelderland

    Biedingen (Er is 1 maal geboden op deze advertentie.)
    Biedingen: Bod Bieder Datum
    4500,00 Stuur een E-mail naar vdsteeg 24-12-2003 21:49
    - - - -
    - - - -

    Bieden
    Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
    Uw E-mail adres:
    Uw bod: €

    Deze advertentie toevoegen aan favorieten
    Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie.
    Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!
    Ook een advertentie plaatsen? Klik hier!



    Terug

    Hoofdmenu


    Copyright © 1999-2003 Marktplaats. All rights reserved.
    contact

  7. #27

    Standaard

    en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan, er is zat te koop!!!! binnen een week kan je rijden in een mooie a4 voor weinig...

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Ja mensen,de a4 weet wat! Wat ik persoonlijk altijd vind,en tot nu toe mijn ervaringen ook zijn,is dat er aan de meeste a4,s die minder dan 5500 euro kosten toch meest wel iets niet klopt.Dit kan in de in de vorm van onderhoud alswel afgetrapte motor!
    Je ziet de laatste tijd op marktplaats bijv steeds meer a4,s ruim onder de 5000 euro duiken....laat ik nou net bij 12 van die ik de laatste tijd op markt plaats zag staan vorig jaar een proefrit gemaakt hebben...stuk voor stuk gaar!! Ook de keuringen wezen het uit.Let wel een auto kan moeiteloos door de keuring komen,maar toch met bepaalde op en aanmerkingen! Ook zijn er bedrijven die zomaar een apk afgeven,ze lopen dan natuurlijk wel het risico dat ze op hun donder krijgen als er en steekproef is...maar dat loont schijnbaar.

    Kijk,begrijp me goed,ik zeg niet dat er geen goede goedkope a4,s onder de 5000 euro zijn! maar kijk uit,want weet wel als je er en paar dingen tegelijk aan krijgt is 1500 euro ook niets...dus reken maar uit!!
    Ik meen dat chris het ook al aanhaalde:een a4 behoudt namelijk aardig zn waarde.Kijk ook eens bij andere merkdealers in de buurt,ook zij ruilen nog weleens een a4 in...en heb je ook iets meer zekerheid...
    Maar succes met je zoektocht en ik hoop dat je op de meeting in een a4 verschijnt !!

  10. #29

    Standaard

    Sow. Ik heb 1 iemand aan de lijn kunnen krijgen (verkocht) 1 mailtje verstuurd en 1 voicemail (ik heb zo'n hekel aan het inspreken van voicemails :P) ingesproken.

    Wat mij tot nu toe altijd belette op het überhaupt al reageren op a4's van <5k is precies datgene wat Jaap aanhaalt. Ik vindt dat namelijk _erg_ weinig geld. En ik ga er dus eigenlijk al automatisch vanuit dat die auto's iets mankeerd.
    Maarja, misschien moet ik dan toch maar iets actiever opstellen.

    Tis nu iig ff wachten op de diverse antwoorden. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte

  11. #30

    Standaard

    jaap zei:
    Ik meen dat chris het ook al aanhaalde:een a4 behoudt namelijk aardig zn waarde.Kijk ook eens bij andere merkdealers in de buurt,ook zij ruilen nog weleens een a4 in...en heb je ook iets meer zekerheid...
    maar wat meestal de reden is van de lage aanbied prijs is:
    de meeste mensen hebben geen verstand van zaken en prijzen,
    dus die gaan als eerste bij een dealer om hun auto te verkopen langs.
    de dealers zien niks in de auto en bieden heel weinig geld om de auto vervolgens gelijk naar een handelaar door te stoten, de dealer verdient er dan al geld op.. de auto gaat naar een handelaar die er ook weer geld op wil verdienen en vervolgens wordt de audi aangeboden voor een normale prijs(dagwaarde)maar is ver onder de prijs aangekocht.

    dus de mensen denken, ik krijg 3500-4000 euro of zelfs vaak nog minder geboden. ik ga de auto zelf verkopen op bijv.marktplaats.. eerst word er gekeken wat de andere a4`s doen en gaan ze negen van de tien keer daaronder zitten om em sneller van de hand te doen, het is altijd nog beter om 4500-of meer te krijgen ipv.de 3500 die de dealer of handelaar biedt...
    Voorbeeld:

    mijn broer heeft een a4 uit 2001,115 pk tdi,alles s4 uitgevoerd,zeer nette strakke auto,135000km, de dealer boodt hiervoor(audi)10000 euro inruil op een auto van 30000euro, terwijl de auto particulier makkelijk 15000 euro opbrengt... iemand die er voor de rest niet veel kijk op heeft zou deze auto dus makkelijker voor onder de waarde verkopen particulier, omdat ze de dealer de winst niet gunnen en een particulier er wel mee willen matsen...
    dus een goedkope 2dehands hoeft niet altijd een duurkoop te worden/zijn

  12. #31

    Standaard

    en dan nog iets....

    ik denk ook aangezien het bouwjaar van de auto die jij zoekt, dat er maar weinig auto`s zijn van die leeftijd die echt met vlag en wimpel door de anwb-dekra keuring heenkomen, vooral een a4 heeft in de eerste versie`s wel veel problemen met draagarmen,stabilisatorstangen, en ik meen de subframe-rubbers.... voor zover ik weet zijn de motoren( met uitzondering van de 2,5tdi )zeer sterk en betrouwbaar, zelf met een km-stand boven de 200000km

  13. #32

    Standaard

    Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens! had het zo nog noooit bekeken...maar id idd waar.

  14. #33
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En als je budget strekt tot de onderste regionen van de A4 (ellende), waarom ga je dan niet voor een 80 B4? Is ook nog een stukje lichter en simpeler dan een A4, goedkpoer in het onderhoud...

    Tom

  15. #34

    Standaard

    Tom schreef:
    En als je budget strekt tot de onderste regionen van de A4 (ellende), waarom ga je dan niet voor een 80 B4? Is ook nog een stukje lichter en simpeler dan een A4, goedkpoer in het onderhoud...

    Hier sluit ik mij helemaal bij aan!
    Volgens mij kun je inderdaad béter een voor een x-bedrag gaan shoppen in het betere segment van het voorgaande model, in dit geval de B4, dan gaan lopen knoeien in de "straathandel" van een nieuwer model waarvoor het geld eigenlijk niet toereikend is...

    In het geval van een B4 koop je bovendien een auto die totaal is doorontwikkeld, alle kinderziektes en andere onhebbelijkheden uit het begin van de ontwikkeling van een model zijn er uitgehaald.
    De B5 (eerste A4-model) heeft heel veel problemen gehad. Zoals een andere schrijver reeds zei: koop een A4 van de tweede lichting waarbij een aantal punten reeds verbeterd zijn.
    Misschien nog een bijkomend voordeel om voor een B4 te gaan:
    Kort voordat een auto uit de productie wordt genomen wordt ie vaak nog voorzien van wat extra's om de verkoop te stimuleren.
    Doe er je voordeel mee.
    Als je goed zoekt vind je hele mooie exemplaren met van alles erop en eraan voor het bedrag van een kale A4 van hetzelfde bouwjaar!

    Succes,

    Sven

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •