De verkoper is een goed bekend staande Porsche-specialist.
Afdrukvoorbeeld
De verkoper is een goed bekend staande Porsche-specialist.
De blauwe plaat zat op een audi, dus mag het, das het verschil tussen een blauw ovaal en een blauwe plaat . . . :D :D
Die 200TQ ziet er leuk uit. Alleen jammer dat de innenaustellung niet op de foto's staat.
Mankeert dat half-leder interieur iets ??
En de auto op de "ijskonijn" foto lijkt zwart, de rest is violett-bordeaux.
De RS6 eigenaar hoopt misschien meer te vangen in D, daar zijn meer liefhebbers misschien ??
(staan geen foto's bij, vreeeemd. . . . .)
Aanpassing n.a.v. Toms post: "vreemd" merk voor deze garage, dus denkt den ik in D. meer geld ervoor te krijgen als hier mogelijk is.
Of een dubieuze achtergrond qua kilometers of schadeverleden die de grens over verdwijnt, en bij export geen garantie nodig. Wordt tijd dat dit eens centraal wordt vastgelegd.
Zowiezo wil een "goede" garage geen dubieuze wagens lijkt me.
Maar waarom duwt hij hem dan niet gewoon de handel in ?
Garages hebben vaak handelaren die oudere, incourantere en andere wagens kopen en meenemen.
Maar kijk naar al die belastingvrij wagens. Lang niet al die wagens zijn dubieus enzo, maar puur vanwege de meerwaarde hier komen ze deze kant op.
Geen idee of dat soms de andere kant op ook werkt.
Dat is deze:
http://www.wolbex.com/
En deze:
http://www.wolbert.nl/default.asp?Ho...&hId=1&pId=710
Zelfde telefoonnummers.
Export=zonder BPM en BTW?
Tussen al die "imitatiekevers" past natuurlijk geen Audi, :D :D
Geen idee of je bij uitvoer een resterend bedrag aan bpm terugkrijgt.
Je moet ook een resterend bedrag betalen bij het importeren van een wagen jonger dan 100 maanden, 1% per maand, althans, dat was het altijd wel.
Nee, dat is geen gezicht!
*
BPM-teruggave. Voor welke auto?
BPM teruggave bij inruil of verkoop naar het buitenland is aan een aantal regels gebonden. De belangrijkste 2 zijn:
tenaamstelling dient vanaf 16 oktober 2006 te zijn
de regeling geldt alleen voor export naar andere EU-lidstaten, Noorwegen, Liechtenstein of Ijsland.
Als Wolbert dus die RS6 in D. aan de man brengt, en dus het NL. kenteken inlevert, kan hij nog wat centen van de belasting terugkrijgen.
Dat is dubbel vangen:
Stel we gaan uit van de volgende situatie. Uw huidige auto:
Mercedes Benz A150
Tenaamstelling 01-01-2007
Bruto BPM Eur. 5.500,-
Rest-BPM percentage 65,92% (per 05-04-2008)
Op basis van deze gegevens is de rest-BPM Eur. 3.625,60. In het kort betekent dat dat U van Uw Duitse dealer Eur. 3.625,- minder kunt ontvangen op de inruil van Uw auto om quitte te spelen. Elke Euro die U meer krijgt is meegenomen. Vergeet hierbij ook niet het voordeel op te tellen dat U heeft met de aankoop van Uw nieuwe auto in het buitenland!
Bron: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/aut...ikte-auto.html
Voor Penders is dat niet zo vreemd :P Met mijn vorige auto daar een paar keer terecht gekomen en iedere keer van een koude kermis thuis gekomen. Meest dramatische was dat ik een middenarm steun zocht. Ja hebben we liggen, u kunt komen. Ik daar naar toe dik 2 uur zitten wachten en vervolgens met lege handen naar huis. Ze hadden het toch niet.
Had niet het bouwjaar van de wagen bekeken.
Ik weet van het IMporteren van mijn motor destijds dat je een rest-bpm had die afgedragen moest worden, dus veel 125cc fietsen kwamen binnen na 95 of 100 maanden oud te zijn.
Maar zowiezo is het denk een incourante wagen voor ze.
3 aparte s2's
heel mooi met twijfelachtig interieur
knappe ombouw
en tsja foto's zeggen genoeg arme audi
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Die zwarte is wel leuk.
Die laatste :( :(
Die eerste, dat interieur moet je inderdaad van houden. Jammer dat dan ook de deuren niet even aangepakt zijn. Als je dan toch bezig bent. . .
Die rode is op het interieur na mooi (rood leer in een rode auto?) en die zwarte op de voorbumper na. Die laatste heeft mooie velgen, de rest kan de schrootpers in.
Die rode is idd letterlijk nog als nieuw... toch lijkt 34K mij een wat optimistische prijs voor een coupe S2...
en dat lelijke interieur doet volgens mij nogal afbreuk aan de originaliteits waarde... aan de deuren te zien heeft er een grijs (lederen?) interieur ingezeten... zonde.
Inderdaad zonde om leer om te swappen naar leer.
Neem dan een stoffen set die je in leer laat trekken. Afgezien van de kleur geeft het dan echt meerwaarde aan een interieur.
En ach, wat kan je anders kopen voor 34d ???
Die S2 is wel MTM tuned. Mischien dat ie daarom zo duur is. En dat rooie leer is idd afschuwelijk in combinatie met dat beige:S
Zag hem staan op internet en het blijft een mooi ding, net ff iets anders dan een S4 of RS4 en dan in de vorm van een B6 ;)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
PS:
en het mooie is dat hij te koop staat
Maar dat beige is dan wel weer ontzettend mooi in een B3 of B4 ... wauw!