Pagina 317 van 317 EersteEerste ... 217267307313314315316317
    Resultaten 6.321 tot 6.328 van de 6328

Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

Gewoon goed bekijken en flink eind testrijden , vooral heel veel landweggetjes nemen, veel sturen enzo, niet alleen maar lange stukken alleen maar snelwegen/autowegen (plank)gassen...neem evt een maat mee die een goed automonteur is als dit kan..

Vind de vraagprijs overdreven hoog, of zeg ik nu iets geks?
      Zit vast geen taxatierapport bij?

Zowieso wel handig om dit bij zo een Audi te hebben, anders is het al heel snel een total-losje wanneer je ook maar een steentje op je voorruit krijgt of zoiets.

Veel succes!
      Laatst gewijzigd door Panzerkampfwagen; 08-07-21 om 16:53.

Vraagprijs lijkt me niet gek voor een auto met een erg lage kilometerstand en een sluitende historie. Vind maar eens een tweede.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Heb dan wel een hele mooie bijzondere op het oog denk ik.., jah dan wel met een 2.0E motor 85KW-115PK automaat.

Zal vast appels met peren vergelijken zijn, die 2.0E heeft een klein beetje meer aan kilometers gereden.. maar wel lekker vol opties van airco tot elec schuifdak etc (Vind ik weer mooi)..En ziet er imo erg netjes uit van wat ik zoal verder gezien heb dan.

Uit Japan weg kun je nog wel eens zeer unieke exemplaren weghalen met zeer aantoonbare lage kilometerstanden inclusief alle onderhoudshistorie voor imo niet teveel euro's.

: https://www.japanesecartrade.com/sto...rch=desksearch

Beetje bootgeld erbij op rekenen en invoerkosten hier enzo...rijdt je goedkoop een knappe fijne Audi, Europesche auto's zijn in Japan een status symbool, helemaal als het stuur daar dan ook nog eens links zit, zoals bij ons normaal is.
      Laatst gewijzigd door Panzerkampfwagen; 08-07-21 om 17:29.

Ik heb je vraag verplaatst naar Aankoopadviezen in een eigen topic. Daar verder graag, dan houden we de discussie centraal. Die link is zinloos, laat alleen een hoop Audi's zien. Die haal je een stuk makkelijker uit Duitsland. Daar is garantie ook wat simpeler dan de halve wereld over.
      Laatst gewijzigd door tom; 08-07-21 om 17:36.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

tomaat85's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2013
      Leeftijd
      59
      Kudos
      0
      Auto
      Audi S4

Iemand nog op zoek naar een mooie S4 B6? Check dit "koopje" https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...7-4692f3b1585d
      Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

Rol-Co's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2007
      Kudos
      1
      Auto
      Audi S4

Koopje inderdaad, hahaha.

Wel aparte opties, lijkt of dat interieur er niet in hoort, past niet echt bij elkaar met dat hout enz.
      Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2019
      Leeftijd
      48
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

Standaard Projectje?

Kwam deze advertentie tegen, leuk projectje voor iemand hier?
      https://www.schadeautos.nl/nl/schade...plus/o/1326489
      Audi A4 Avant 35 TFSI Sport Lease (2019)

8. Ad

Standaard Re: Projectje?

Zag deze A5 of S5 cabrio staan. Ziet er op zich niet eens zo verkeerd uit, ook voor die prijs. Al vermoed ik zelf toch dat er iets met de auto aan de hand is geweest, wellicht schade oid. KM-stand klopt sowieso niet, wordt ook netjes aangegeven. Facelift bumper werd sowieso niet in 2009 geleverd, dus die moet er achteraf op gezet zijn.

Auto is in 2016 hier naar toe geïmporteerd. Vanaf die tijd ook veel (6) particuliere eigenaren die hem maar kort in bezit hebben gehad, vaak maar een paar maanden. Laatste particuliere eigenaar heeft hem wel bijna 2 jaar gehad.

https://www.garagevink.nl/autos/voor...ttro-pro-line/

Misschien voor iemand hier een bekende auto?
      A5 Sportback 2.0 TFSi ProLine

Forum Rechten