Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

  1. #1

    Standaard 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    Hallo,

    Voor wat betreft de 2.5 TDI heb ik dit forum en op andere sites de opmerkingen doorgelezen; echter ik ben zelf een betje de draad kwijt over wel of geen lammellen, nokkenassen, motorcodes etc.

    Morgen wilde ik http://bit.ly/c5BZMV hier kijken, is een dergelijke auto nu aan te raden of niet?
    Bij Synyco.nl in Franeker staat ongeveer dezelfde .Echter voor 5k meer ook een nieuwere A4 uit 2006 met een modernere 2.0 TDI.

    Wat is wijsheid? Een 2.5TDI met automaat met eventueel kans op reparaties de komende, zeg 3 jaar? En waar moet ik dan aan denken; 2000 per nokkenasrevisie-achtig iets? of is het veel minder of juist meer?

    Wellicht veel vragen voor iemand die zich net geregistreerd heeft maar ik moet eigenlijk op korte termijn een grotere auto (rijd nu met een Panda naar werk en daar wordt je niet heel blij van ;-) )

    bvd.

    grt,

    gp

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    Met een modernere motor zul je in de toekomst wellicht ook beter uitkomen in de kilometerheffing, als die er komt. Ik zou voor de 2.0TDI gaan, maar ook daar zitten probleemexemplaren tussen.

    http://www.audiforum.nl/forum/motor-...problemen.html
    Laatst gewijzigd door tom; 12-03-10 om 21:23.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.789
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    Ik vind het nogal een stevige prijs. Ziet er wel mooi uit en heeft niet teveel km's maar toch.. Volgens mij koop je ook een multitronic. Als je ermee doorgaat: Vraag eens aan de dealer of die bak gereviseerd is.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  5. #5
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    hhmm "stevige prijs is een meeneemprijs zonder garantie" nou ik zou hier niet bij gaan kijken. MT met 2.5 tdi ????
    Audi A2 1.4 aua


  6. #6

    Standaard Re: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    iedereen bedankt voor de antwoorden. In real life viel deze wagen a) tegen b) de verkoper zei "niet kopen". Dus ik zoek verder, wellicht buiten Audi maar nog wel VAG stal...

    bedankt

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    58
    Posts
    210
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    Niet kopen. Ik heb deze combi ook, en het rijdt geweldig, maar is een enorm risico.
    niet alleen de nokkensas, maar ook de multitronic icm met deze motor, trekhaak en km stand is vragen om problemen. Regel minstens garantie of check de history.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: 2.5 TDI A4 Avant uit 2003

    Inmiddels een passat variant sportline 2.0 TDI uit 2006 met 90k op de teller gekocht. Iets meer ruimte en het feit dat deze auto er zeer netjes uitzag heeft de doorslag gegeven. Allen nogmaals dank voor de tips.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •