Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: "oplichter"?

  1. #41
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: "oplichter"?

    Een bedrijf ophemelen (zeker deze) in een eerste post = zeer verdacht.....

    Wat een lul verhaal trouwens "alles doet het redelijk" mijn god wat een onzin.

  2. #42
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Re: "oplichter"?

    haal de "..." maar weg!!

    Snel verder met onze hobby!

    Maar ik heb er idd zoals Tom verzoekt ff om gelachen....nadat ik het 3x gelezen heb om het (denk ik) te begrijpen...!
    Wat doorzichtig, eigenlijk om te huilen,



    Laatst gewijzigd door Quattro_Vaassen; 09-12-12 om 14:40.

  3. #43

    Standaard Re: "oplichter"?

    Grappig... Heeft zichzelf waarschijnlijk eens een keer gegoogled en kwam hier uit...
    Laatste post ook al ruim een jaar oud...

  4. #44

    Standaard Re: "oplichter"?

    Effe heel iets anders.


    Als je in een bepaalde prijsklasse een auto zoekt... Verwacht men dan werkelijk voor 1500 euro ofzo een probleemloze auto te kopen?
    Ik ken geen bedrijf dat voor 500 een auto inruilt en er voor 1000 euro in investeerd en 'm dan voor dat geld verkoopt. Het is eigenlijk toch allemaal andermans ellende,
    niet meteen dan wel een half jaar later.

    Ik heb mijn laatste auto's in die prijsklasse bij diverse soorten bedrijven gekocht, kijk gewoon naar de auto 'zelf' en schat in wat er aan gaat komen en wat je er aan kwijt
    gaat zijn komende tijd.. Doe dat bedrag maal twee, loop dan evt. heel hard weg en ga voor dat bedrag elders sjoppen.
    Of je gaat gewoon aan de gang met vanalles en nog wat.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •