Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 255

Onderwerp: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (Hij is er, de eerste foto's @P11! Aflevering aankomende zaterdag!)

  1. #41
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    O,o,o me so happy! Hij is besteld!

    En jawel, de B&O edition staat erbij! Officieel volgens de systemen van de dealer niet meer te bestellen, maar de verkoper had daar wel een 'omweg' voor en ik kon er gewoon vanuit gaan dat dit 'm wordt. Vorige week is het hem ook nog gelukt bij een andere klant, dus gaat gewoon lukken, aldus hem!
    Na het systeem daar gehoord te hebben in een A4 helemaal verkocht! Kraakhelder en zuiver geluid, maakt niet uit op welk volume. Nog nooit zulk geluid gehoord in een auto.

    Voorlopige productieweek is nog steeds week 43, maar dat is natuurlijk nog geen vaste datum. Kan eventueel misschien nog vervroegen doordat Duitsland zelf de A4 niet meer levert aan hun eigen land. Misschien komen er dan nog wel sneller plekjes op de band vrij. Ik ben benieuwd!

    Had het lijstje al gepost, maar hieronder nog een keer de officiele: (de standaard uitrusting van de Proline S weten we onderhand wel)

    - Audi A4 Avant 1.8TFSI 120pk Proline S handgeschakeld
    - Kleur: Monsoongrijs metallic
    - Bekleding: S-line half leder/stof, zwart/zilver stiksel

    met als extra opties:

    - B&O edition (Bang & Olufsen soundsystem, digitale radio-ontvangst, Audi music interface);
    - MMI plus;
    - Licht- en regensensor;
    - Lichtpakket;
    - Audi hold assist;
    - 18 inch lichtmetalen velgen '10-spaaks design' PQ5;
    - S-line onderstel (maximale 30mm verlaging);
    - Zonder type- en motor aanduiding;
    - S4 grille;
    - Uitlaatsierstukken;
    - Mistlamproosters met chrome ringen (hier uit de shop).

    O, het aller belangrijkste bijna vergeten: een A4 miniatuur autootje! Krijg ik bij aflevering mee! Tot nu toe bij elke auto die ik besteld heb gedaan, dus nu ook weer...


    PS. Het S4-logo in de grille wordt natuurlijk vervangen door een S-line logo.
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 26-07-11 om 13:52.

  2. #42
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Woop Woop!!!

    Lekker hoor! Goede kleur, goed geluid, top of the bill MMI en S4 looks....lekker bezig zeg ik

    Dat van dat S-line logo: Deed JJ daar niet ingewikkeld over? Volgens hem kon dat niet toen ik het hem vroeg. Uiteindelijk ging hij zijn best doen, maar ben benieuwd... Heb je dat toevallig gezien op mijn auto?

    Nou, nu lekker gaan genieten van het vooruitzicht! Gefeliciteerd kerel!

  3. #43
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Woop Woop!!!

    Lekker hoor! Goede kleur, goed geluid, top of the bill MMI en S4 looks....lekker bezig zeg ik

    Dat van dat S-line logo: Deed JJ daar niet ingewikkeld over? Volgens hem kon dat niet toen ik het hem vroeg. Uiteindelijk ging hij zijn best doen, maar ben benieuwd... Heb je dat toevallig gezien op mijn auto?

    Nou, nu lekker gaan genieten van het vooruitzicht! Gefeliciteerd kerel!
    Hij had het er zelfs nog over met mij over jou auto! Is hun niet gelukt bij jou auto! Ik ga het waarschijnlijk zelf doen of geef de handleiding van Fast mee...

    Thanks voor de complimenten, jou A5 is ook echt super!!

    PS. Check je eigen topic even, verrassing voor je!
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 26-07-11 om 14:20.

  4. #44
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Trouwens nog een vraagje wat me net te binnen schiet...
    Voor de kenners, heb je met het B&O systeem wel of geen reservewiel? Eigenlijk niet op gelet. Zit er op de plek waar normaal het reservewiel zit dan geen versterker/subwoofer? Dacht dat hier ergens gelezen te hebben, of zit de subwoofer dan nog weer onder het reservewiel?

  5. #45
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Half tot eind oktober rijden er een hoop mooie A4's rondom Leiden!
    Gefeliciteerd! Levertijd is wel snel, die van mij is half mei besteld en wordt (zoals nu gepland) 1e week oktober geproduceerd.
    Ga je hem zelf halen in Inglostadt of trek je die doek er in Voorschoten vanaf ?
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Geen idee waar de woofer zit, maar ik heb gewoon een Thuiskomer in de auto.

    Sent from my Desire HD using Tapatalk
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.

  7. #47
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Trouwens nog een vraagje wat me net te binnen schiet...
    Voor de kenners, heb je met het B&O systeem wel of geen reservewiel? Eigenlijk niet op gelet. Zit er op de plek waar normaal het reservewiel zit dan geen versterker/subwoofer? Dacht dat hier ergens gelezen te hebben, of zit de subwoofer dan nog weer onder het reservewiel?
    Loopt al een draadje over door dionysos1973 even zoekfunctie en je hebt hem
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  8. Ad
  9. #48
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    He Sky

    laat je nog vagcom aanpassingen doen? Ik laat wel een heel lijstje aanpassingen doen waaronder:

    Acculaadtoestand in MMI
    MMI opstartlogo naar S-Line logo
    Dag rijverlichting achterlichten aan
    LED verlichting voor, altijd fel branden
    Coming / Leaving Home, actief maken in MMI (weet niet of dit nodig is)
    Auto gordel waarschuwing uit
    Tellersweep bij starten
    Smeerolie temp + laptime + (turbodruk weergave)
    Centrale vergrendeling en alarm; inschakelen - uitschakelen met piepsound
    Alarmlichten automatisch aan, bij noodstop (hard remmen)
    TPMS (Banden spanning controle systeem) activeren in MMI en BIS
    Aanzetten verstelbare sfeerverlichting (voetverlichting)
    DVD videoweergave vrijschakelen tijdens het rijden
    Drive select (engine + steering)
    Rechterspiegel kantelen

    Maakt hem echt af denk ik
    Laatst gewijzigd door kilometervreter; 26-07-11 om 18:24.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  10. #49
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Hij had het er zelfs nog over met mij over jou auto! Is hun niet gelukt bij jou auto! Ik ga het waarschijnlijk zelf doen of geef de handleiding van Fast mee...

    Thanks voor de complimenten, jou A5 is ook echt super!!

    PS. Check je eigen topic even, verrassing voor je!
    Haha....heb hem gezien hoor . Heb je ook een PB gestuurd....

  11. #50

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    @VAGcom
    Vergeet de standventilatie niet. Handig als je alert bent.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  12. #51
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonnieu Bekijk Berichten
    Loopt al een draadje over door dionysos1973 even zoekfunctie en je hebt hem
    Thanks, weet nu waar die zit!
    Onder het reservewiel dus, daar zit ook nog een tweede accu. Links in de bagageruimte achter het klepje zit de versterker. Die had ik al gezien en die is best hudge!

    VAGcom wil ik ook laten doen natuurlijk. Het pdfje is bekend bij mij. Moet nog even doornemen wat ik allemaal wil, maar jouw lijstje ziet er zeer compleet uit + inderdaad de standventilatie! Weet iemand toevallig wie er in de omgeving Leiden zit? Liefst een beetje ervaring, wil er best wel een stukje voor rijden. Tegen de tijd dat de auto er is plaats ik wel een oproep in het VAGcom draadje, maar als er iemand is die het al weet, graag!
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 26-07-11 om 20:00.

  13. #52
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    In het vagcom gedeelte is een draadje met daarin de vagcommers met de juiste kabel en software en woonplaats die iets kunnen en willen doen ( tegen geringe vergoeding ) voor je.
    http://www.audiforum.nl/forum/vag-co...tie-topic.html
    Laatst gewijzigd door kilometervreter; 27-07-11 om 15:41.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  14. #53
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Even een kleine update. Eerste mod is binnen: de mistlamproosters met chrome ringen! Nu alleen de auto zelf nog...
    Of de productieweek al is veranderd zal ik volgende week weer even over bellen..

  15. #54
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    De mijne is teruggelopen van 1e planning week 47 naar week 40 en nu productieplanning week 37, dus wie weet hoever het nog terug gaat.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  16. #55
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonnieu Bekijk Berichten
    De mijne is teruggelopen van 1e planning week 47 naar week 40 en nu productieplanning week 37, dus wie weet hoever het nog terug gaat.
    Zou zomaar met de aankomende facelift te maken kunnen hebben. Bij de A5 hadden ze ineens ook veel haast.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  17. #56
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.304
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Weet iemand toevallig wie er in de omgeving Leiden zit? Liefst een beetje ervaring, wil er best wel een stukje voor rijden.
    die vraag kan ik wel beantwoorden
    ik hoor het wel, of niet natuurlijk

  18. #57
    Hille
    Guest

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    mag ik nog een tip geven leon, ik heb mijn auto ook besteld en wilde de auto ook in inglestad gaan halen! nu blijkt dit niet mogelijk te zijn aangezien de auto standaard op zomer banden wordt geleverd, aangezien het oktober november december enz. in duitsland winter is en winter banden verplicht zijn was het een "no go" heb jij daar iets over gehoord?

  19. #58
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Nee, ik heb hier niets over gehoord, maar heb er wel over gedacht om als het echt half november wordt de auto op winterbanden te laten leveren.
    Maar zoals het er nu uitziet wordt het eind september ( productie week 37), dus speelt het probleem nog niet.
    Eigenlijk wel raar want dat zou betekenen dat het aflevercentrum in Inglostadt waar vlgs zeggen 170 auto's op een dag uitgeleverd worden dicht gaat vanaf november omdat je niet op zomerbanden mag rijden en er dus geen auto's geleverd kunnen worden.
    Lijkt me ook sterk.
    Maar nogmaals mijn dealer heeft hier niet over gesproken terwijl de 1e leverindicatie toch half november was.

    In ieder geval Hille bedankt voor je tip, ik ga het zeker even ter sprake brengen als ik de dealer om een leverupdate vraag

    Ps de babipangang kabel is besteld!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  20. #59
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Hierbij nog een update!

    Ik ben net terug van vakantie in Duitsland. Een hoop autofabrieken en musea gezien, erg leuk geweest! Van NL naar Neckarsulm (Audi), daarna naar Stuttgart (Porsche en Mercedes), Ingolstadt (Audi) en als laatst door naar Wolfsburg naar Autostadt. Erg leuke ervaring geweest. In 5 dagen in totaal 2220 km gereden, dus dat is aardig wat. In Ingolstadt de fabriekstour gemaakt en dat is echt een super ervaring! Gezien hoe de A4, A5 en noem het maar op in elkaar worden gezet. Leuk om te zien hoe je eigen auto daar gemaakt wordt, eigenlijk moet iedere Audi rijder dat eens doen.

    Daar ook de uitlaatsierstukken gekocht. Die waren daar iets (geloof iets van 10 euro) goedkoper, dus daar maar meteen meegenomen. Ook gekeken naar de kentekenplaathouders met de Audi slogan (Vorsprung durch technik). Die hadden ze daar echter niet in de verkoop, maar werd vriendelijk doorverwezen naar de afleveringsbalie en daar werd er door een vriendelijke dame twee houders van achter gehaald. Voor niets meegekregen, leuk! Die laat ik er dus meteen achter op monteren voor aflevering. Heb er dan nog één over, maar weet daar wel iemand voor. Als die hem niet wil kan ik hem hier vast wel aan iemand anders kwijt...
    Nu ik in Ingolstadt alles gezien heb laat ik de auto gewoon hier afleveren. Het is heel gaaf om je auto daar op te kunnen halen, maar als je er al geweest ben heb je het eigenlijk wel gezien. Maar absoluut wel een aanrader om daar een keer heen te gaan, fabriekstour zeker doen!!

    Al met al alle mods al binnen die ik wilde hebben. Uitlaatsierstukken, mistlamproosters met chrome ringen en de kentekenplaathouder. Nu alleen de auto nog en de S4 grille erop met S-line logo...
    Ik word van de week weer gebeld door de verkoper met een update over de levertijden, dus ben benieuwd...

    @fred, je hoort zeker van me als de auto er is, VagCOM maakt het helemaal af!
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 10-08-11 om 21:35. Reden: zpelling

  21. #60
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI

    Leuke update skyline
    Zo'n bezoek aan de fabriek ga ik zeker nog eens doen. Hopelijk ook nog eens een afleveravontuur.
    Monsoongrey gaat het goed doen op de A4. Wel weer zo'n kleur met vele gezichten zoals je op de foto's kunt zien.

    a4-6-4897308561997479657.jpg a4-2-3579816331208270599.jpg a4-1-3216597050208868375.jpg Monsoon Grey back right S4.jpg 3 Screen shot 2011-07-14 at 4.45.51 PM.jpg
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •