Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: nieuwe kleur

  1. #1
    530d touring's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    163
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard nieuwe kleur

    Is er hier iemand die een plaatje heeft van de nieuwe kleur Gletsjerwit metallic ? Moet ik dat zie als een soort parelmoer ? Wanneer is de kleur te bestellen ?


    Ter info, ben tenslotte nieuw hier: Heb tot een aantal weken geleden een BMW E61 530d touring met alle opties gereden. Ik heb er in 2,5 jaar veel plezier mee gehad qua rijden (voor HUD en comfortstoelen zijn fijn) maar werd gek van de garagebezoeken en bijbehorende facturen en heb hem verkocht. Rij nu tijdelijk in een Focus van 10 jaar oud, maar kan gelukkig af en toe nog een echte auto uitlaten: We hebben nog een getunde Mini Cooper S.
    Ik twijfel heel erg of ik weer voor een grotere (a4 PLS) auto met bijbehorende onderhoudskosten moet kiezen of gewoon een lekker goedkoop golfje 1,2 of 1,4 ofzo.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    33
    Posts
    170
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: nieuwe kleur

    Wat betreft de kleur kan ik je niet helpen sorry.

    Enige waarvoor ik je voor wil waarschuwen is het navigatiesysteem in de golf en andere VWs. Dit zogenaamde RNS navigatiesysteem is nogal diefstalgevoelig (lees: binnen 1 minuut uit je auto te stelen). Kijk daarvoor even op http://www.audiforum.nl/forum/car-en...t-te-doen.html. Dit topic is weliswaar gemaakt voor de RNS-E in de Audi A3, maar de montage etc. van de RNS-510 navigatie in de Golf (en andere VW, Skoda's, Seats) werkt exact hetzelfde en is dus even diefstalgevoelig.
    2011 B8 A4 Avant 2.0tfsi Pro Line S ~ MMI+, B&O, Servotronic, Aut. dimmende binnenspiegel, licht- en regensensor
    2006 BMW 130i cup 5deurs - all options.

  3. #3
    pindakaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    159
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe kleur




  4. #4

    Standaard Re: nieuwe kleur

    Ik zie het verschil met Ibis niet. Al blijft het moeilijk om dit niet IRL te beoordelen.

  5. #5

    Standaard Re: nieuwe kleur

    Ik dacht dat gletsjerwit een parelmoerkleur zou worden (wit metallic), net als Suzukagrau. Daar lijkt dit in de verste verten niet op. Ben je er zeker van dat dit gletsjerwit is?


  6. #6
    pindakaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    159
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe kleur


  7. #7
    530d touring's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    163
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe kleur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Ik dacht dat gletsjerwit een parelmoerkleur zou worden (wit metallic), net als Suzukagrau. Daar lijkt dit in de verste verten niet op. Ben je er zeker van dat dit gletsjerwit is?
    Ik heb de kleurenstalen van gletsjer en Suzuka naast elkaar gehad en de metallic in Gletsjer is veel minder grof dan bij Suzuka en is Suzuka veel grijzer. In de showroom van Pon staat nu een A5 in Gletsjerwit metallic en die ziet er ook bijna als Ibiswit uit, pas als er veel licht op valt zie je dat het een metallic lak is en dan vooral op de kunststof delen.

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: nieuwe kleur

    Hallo,
    Waar is die Pon garage gelegen. Ik heb net een Audi Q5 gletsjerwit besteld en zou de kleur toch een graag echt zien.

    Groetjes

  10. #9
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe kleur

    In Leusden, Nederland. Iets zegt me dat dat een land te ver voor je is...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #10

    Standaard Re: nieuwe kleur

    Kan natuurlijk ook een van de dealers zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •