Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 46

Onderwerp: Ik zoek een goede Audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Ik heb uitstekende ervaringen met de service van Van Mossel in WEERT. Ik reed er altijd 200km voor. Veel service, goede prijzen en Limburgse vriendelijkheid.
    Met een specifieke verkoper had ik erg goede ervaringen, die zit nu bij Auto Arena in Venlo. Maar sowieso had ik met Van Mossel Weert uitstekende ervaringen met hun service!



    img]http://www.autoweek.nl/forum/smileys/smilie5.gif[/img]
    Ondanks het feit dat ik met mijn kantoor nog geen km bij Van Mossel Weert vandaan zit, zou ik er nog geen fiets willen kopen.
    Al wat daar aan verkopers in de showroom staat, is nog in opleiding volgens mij en heeft nog nooit een Audi brochure of prijslijst bestudeerd.

  2. #22

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIBOSCH Bekijk Berichten
    Ondanks het feit dat ik met mijn kantoor nog geen km bij Van Mossel Weert vandaan zit, zou ik er nog geen fiets willen kopen.
    Al wat daar aan verkopers in de showroom staat, is nog in opleiding volgens mij en heeft nog nooit een Audi brochure of prijslijst bestudeerd.
    Ik ben er jarenlang klant geweest en was altijd erg tevreden, over de goede service, de prijzen, en de vriendelijkheid. Ik heb er uiteindelijk vele onderhoudsbeurten laten uitvoeren, voor 3 auto´s, en was blij met de service van deze dealer, ik reed ook niet voor niets 200km (enkele reis) voor een beurtje...

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Ik reed ook niet voor niets 200km (enkele reis) voor een beurtje...
    Voor mijn gevoel rijdt je dan veel goede of betere alternatieven voorbij. Ik weet niet uit welke regio je komt, maar in Tiel (De Waal), Den Bosch (Udenhout) en Venlo (Auto Arena) doen ze het ook zeker niet slecht.

    Natuurlijk blijft het toch allemaal emmotie en moet je er gewoon een goed gevoel bij hebben. Het merendeel valt en staat vaak bij de persoon die je op dat moment van dienst is. Persoonlijk hecht ik het meeste waarde aan de kwaliteit van de werkplaats. De showroom en daar werkzame personen is leuk, maar slechts eens in de zoveel tijd en kosten standaard verschrikkelijk veel euri's.

    Geef mij maar een goede klassieke monteur (en geen vervanger) met een auto-hart.

  4. #24
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    M.De Koning in Krimpen is ook goed, ze zitten ook in Cappele waar het Audi gedeelte zit.
    Maar ik die altijd zaken met verkoper Michiel van Dijk in Krimpen, jonge verkoper maar weet naar zijn klanten te luisteren.
    Hij zit wel op de VW afdeling maar verkoopt net zo makkelijk een Audi als je speciaal naar hem vraagt.

    Wat inruil betreft is dat moeilijk te zeggen, gewoon langs rijden dan weet je het.

    Succes met je zoektocht.

  5. #25
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Zijm in arnhem is ook heel goed, betere service dan bij van den udenhout oss tenminste.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--


  6. #26
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carpediem Bekijk Berichten
    Zijm in arnhem is ook heel goed, betere service dan bij van den udenhout oss tenminste.
    Met Zijm heb ik geen goede ervaring.
    Audi S5 Cabrio - Misanorood --> Audi S5 Coupe Daytona met Vossen wheels
    VW Sharan full options - Night Blue / VW Exclusive leder

  7. #27

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Als je het zo leest, durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb iig wel goede ervaringen met Audicentrum Tilburg (van Mossel). Denken met je mee, komen hun afspraken na. Toen ik mijn auto daar kocht kreeg ik alle support, ivm handicap moest mijn auto aangepast worden. De auto werd geleverd, moest naar aanpassingsbedrijf en heeft daar 8 weken gestaan. Je zou denken bij aflevering dat je kon afrekenen maar zij stonden erop dat dat pas nodig was als de auto helemaal klaar was, voor hun rente verlies en voor mij was het zo dat ik geen verplichting had zonder de auto in mijn bezit. Bij aanschaf had ik overigens al een zeer forse korting gehad. Mijn volgende Audi koop ik daar ook.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --

  8. Ad
  9. #28
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Zelf ook geen problemen bij van Mossel, heb er zelf nooit een auto gekocht maar mijn moeder heeft er 2 volkswagens gekocht en in onderhoud gehad. Toen we bij de Audi dealer kwamen voor een oriënterend gesprek over de A3 werden we goed ontvangen. Ik mocht ook nog even in een RS4 zitten kon de verkoper ook nog veel over vertellen.
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  10. #29

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Mijn nieuwe A1 gekocht bij Wahl in oosterhout. Oook mijn eigen centjes uitgegeven. Errug goede dealer waar ik een heel goed gevoel aan over heb gehouden. Willen je ook niet extra pakketten aansmeren o.i.d. Kortom, topdealer...
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  11. #30
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    vandaag bij audicentrum tilburg geweest, moest daar toch zijn ivm garantieafwikkeling a3. Met een verkoper een a1 samengesteld en ging best goed eigenlijk. Hij raadde me zelfs opties af, omdat ze volgens hem onzinnig of te duur waren. Dat viel me alles mee! Maandag loop ik bij van Udenhout binnen in Den Bosch. "s kijken hoe het daar is.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    De derde Audi in aantocht?

    Wat je zegt over dat iemand samen met je kijkt over welke opties "musthave" zijn en "nice to have", dat gevoel heb ik ook bij van Beynum. Echt top.
    In der Heimat des Audis

  13. #32
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    kon niet achter blijven! Jij 3, ik ook 3 :-)

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    3 Audi's is zo 2011.
    In der Heimat des Audis

  15. #34
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    2010 dus.

    Maar moet jij niet plat en morgen vroeg uit de veren??

    De piste roept!!
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  16. #35
    RabbitA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    75
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Zelf heb ik zeer goede ervaringen met Auto Mondt in De Lier. Zowel met de aankoop van een occasion en het onderhoud ervan als bij de aankoop van mijn nieuwe auto.

    Ben 10 jaar geleden bij Mondt terecht gekomen nadat ik bij Wittebrug met bijna letterlijk het geld in mijn achterzak tot drie keer toe gewoonweg afgepoeierd ben. Misschien lag het aan mijn spijkerbroek of had ik me niet goed geschoren. Bij Mondt wordt je zowel persoonlijk, telefonisch als per mail snel, adequaat en correct geholpen. Klantgerichtheid lijkt er hoog in het vaandel te staan want er is altijd een groet en men vraagt altijd of je al geholpen wordt.

    Voor de aankoop van mijn nieuwe auto nog eens bij Wittebrug rondgekeken. Van alle personeelsleden die aanwezig waren zei me welgeteld er een goededag. Ze waren niet eens geïnteresseerd wat ik kwam doen. Echt een verschil met Auto Mondt. Ook bij de aankoop van mijn nieuwe auto daar weer perfect geholpen door Duncan en Maurice. En ook het natraject is goed verzorgd.

    Bij Wittebrug zien ze mij nooit meer terug. Dus als ik jou was dan zou ik vanuit Delft lekker naar De Lier rijden!
    Auto Mondt ik zeg DOEN!!!

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    48
    Posts
    680
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Ben ook erg tevreden over auto Flevo maar is dit niet een beetje een oud topic?
    Laatst gewijzigd door mxxl; 13-03-12 om 20:52.
    Audi A4 B6 1.9 TDI quattro avant S-line
    Solardak | Audi Navi-plus | Xenon | Michelin Pilot Sport 235-40-18 | EPS custom downpipe RVS | KKK BV43 turbo | Custom JD tuning 201pk 408Nm | Goodridge brakelines red | ATE 312-255 | Ferodo DS2000

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Posts
    685
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Even over DE Wittebrug:
    Er zijn meerdere Wittebrug vestigingen, dus die moet je niet over één kam scheren. Ik heb met bijna alle te maken gehad.

    Ik woon zowat op de stoep van de Wittebrug Forepark, maar mijn auto komt daar niet meer. Ik heb het zó vaak geprobeerd, met onderdelen, met reparaties, met inruilen. Maar klantvriendelijkheid kennen ze daar niet, kennis van mijn coupe GT hebben ze niet en reparaties zijn er gewoon duur (het laatste accepteer ik wel -moet ik maar geen Audi willen rijden- maar geef me als klant dan tenminste het gevoél dat ik welkom ben). Als ik interesse heb in een gebruikte A6 en daar een minuut of 10 omheen loop, terwijl verschillende medewerkers zonder iets te zeggen lángs me lopen, dan snap je het niet (die A6 heb ik later ergens anders gekocht). En als je mij op een betweterige toon gaat lopen wijsmaken dat het KV-blok in mijn coupe GT gewoon niet bestaat, terwijl je met je neus in de pc zit, dan vraag ik me af of ik wel de juiste onderdelen krijg. Sorry, maar ik kan er niets anders van maken. En dan praat ik niet alleen over mijn eigen ervaringen met mijn eigen auto's.

    Wittebrug Delft en Wittebrug Kwintsheul hebben me positief verrast. Die kan ik je aanraden: Ben er een paar keer geweest: nette behandeling, uitleg als je dat wenst, niks gehaast en ze denken met je mee.

    Bij Auto Mondt heb ik een tijd gezeten. Qua klantcontact super, zonder meer (je hebt daar je persoonlijke contactpersoon als je wilt), maar die hebben me op electronisch vlak een keer goed laten zitten. Gelukkig heeft Hartog er toen voor gezorgd dat ik voor aanzienlijk minder geld wel de goede oplossing kreeg. En waarom lampjes voor het knipperlicht vervangen (a €35,- per stuk!, incl.) op de rekening zetten als je tegelijkertijd een beurt met reparatie van in totaal € 1700,- uit laat voeren?. Is een keuze, maar toch...

    Momenteel gaan de auto's in onderhoud bij M. de Koning in Capelle ad IJssel: ik word netjes van en naar mijn werk gebracht, auto wordt gewassen na een beurt, alles wordt netjes toegelicht, etc. Ben er tot nu toe maar één keer geweest, dus kan er nog niet veel van zeggen, maar mijn eerste indruk was oké.

    Maar als je écht goede, persoonlijke en betaalbare service wil, dan moet je een Ford kopen.... Man man, hoe netjes ze je bij Ardea behandelen, daar komt geen Audi-dealer bij in de buurt.
    Laatst gewijzigd door koepie; 14-03-12 om 21:32.
    "Ik weet het zeker! ...., denk ik"

  19. #38

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    In ieder geval geen VAN DEN UDENHOUT GROEP
    Het bedrijf met de slechtste service, garanties nazorg en klantvriendelijkheid is ver te zoek !
    Dat na 15 jaar trouwe klant geweest te zijn, arrogantie ten top

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    736
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Je hebt je vandaag op dit forum aangemeld, speciaal om dit te melden?
    Apart hoor.

  21. #40
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.135
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    In een topic van 14 jaar geleden de laatste post.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •