Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: A6 2.5 tdi avant aut5 inruilwaarde prut

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door javaboon
    Vandaag toch de knoop doorgehakt op een andere auto. Een A6 TDI (orig. 180 pk dus) met xenon, PDC en boordcomputer, 2001 met 130K op de teller. Moest 10 mille bijleggen, dat vond ik acceptabel, met 3 maand garantie.


    Fotootje volgt
    :bday: gefeliciteerd met je nieuwe mooie snelle A6.....heel veel rijplezier gewenst.....maar dat zal wel lukken..... :wink:

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  2. #22

    Standaard

    28 januari gaan mijn A6 en ik even een bezoekje brengen aan Pedro de motormanagement psychiater om even te praten over de A6 zijn niet aangesproken vermogen .


    Oftewel chip in zijn mik schieten. Eens kijken wat dat oplevert.

  3. #23

    Standaard

    Een Audi A6 Avant 2.5 TDI Automaat met met de normale opties en dik 2 ton op de klok is in de handel waard ongeveer 10-11k. Ik denk dat je er voor inruil indrdaad tussen de 13 en 14 kunt krijgen. Mocht je er 15 voor kunnen vangen, dan zou ik het altijd doen.

  4. #24

    Standaard

    Ja ik heb het ook zeker gedaan Tot op heden geen spijt, ook als is de aflevering niet echt heel erg naar mijn zin geweest en valt er nog wel wat aan te doen (accu wat minder van kwaliteit en dat soort kleine dingen). Maar gezien de prijs die ik heb betaald geen slechte deal.

  5. #25
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door javaboon
    28 januari gaan mijn A6 en ik even een bezoekje brengen aan Pedro de motormanagement psychiater om even te praten over de A6 zijn niet aangesproken vermogen .
    Oftewel chip in zijn mik schieten. Eens kijken wat dat oplevert.
    Ben benieuwd naar je aanstaande ervaring daarmee...


    /me was erg onder de indruk van het verschil na het chippen (niet mijn auto btw)
    One liter, driver's licence eater...



  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door javaboon
    28 januari gaan mijn A6 en ik even een bezoekje brengen aan Pedro de motormanagement psychiater om even te praten over de A6 zijn niet aangesproken vermogen .
    Oftewel chip in zijn mik schieten. Eens kijken wat dat oplevert.
    Ben benieuwd naar je aanstaande ervaring daarmee...


    /me was erg onder de indruk van het verschil na het chippen (niet mijn auto btw)
    Nee, maar dat was een benzine uitvoering? ongeblazen misschien zelfs?

    Dit is een diesel, daar ruk je zo 30pk extra uit (of newtonnen zoals pedro mij al corrigeerde, wat het verschil is zal wel blijken).

    Ik zal pogen om er een paar plaatjes bij te schieten (als P. dat niet erg vindt tenminste) soort van chipverslagje maken en de rijervaring even delen.

  7. #27

    Standaard

    hmm rare quote en slecht lezen van mijn kant


    Je was dus wel onder de indruk...

    Heb jij toevallig al een powercommander op je VFR hangen? Ik zat te kijken of ik dr 1 zou kopen of niet.

  8. Ad
  9. #28
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door javaboon
    hmm rare quote en slecht lezen van mijn kant
    Je was dus wel onder de indruk...
    .....ik dacht al..
    (en die *naam veranderd mee tijdens het quoten..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door javaboon
    Heb jij toevallig al een powercommander op je VFR hangen? Ik zat te kijken of ik dr 1 zou kopen of niet.
    Zullen we het daar in dit topic over hebben ?

    Ben wel benieuwd (nog niet naar geinformeerd)
    One liter, driver's licence eater...


  10. #29

    Standaard

    Een Audi A6 Avant 2.5 TDI Automaat met met de normale opties en dik 2 ton op de klok is in de handel waard ongeveer 10-11k. Ik denk dat je er voor inruil indrdaad tussen de 13 en 14 kunt krijgen. Mocht je er 15 voor kunnen vangen, dan zou ik het altijd doen.
    10-11 is wel het minimum ja. mn vader heeft er vorige week een gekocht voor 11,5 (particulier)
    de achterruitenwisser hapert. voor de rest perfecte wagen

    zo'n zelfde verkopen; zet hem op autotrack voor 13,5. moet ook lukken. hoger is niet slim want dan zit je er langer mee; en wegenbelasting etc telt ook gewoon door. Inruilprijs op een andere auto is altijd geflatteerd want zonder inruil kun je vaak ook een niet kinderachtige korting onderhandelen!

    Groetjes Wouter

  11. #30

    Standaard

    Kijk, je hebt handelsprijzen. Dit zijn lage prijzen, maar je bent direct van je auto af. Geen gelazer er meer mee. Dat is wel erg handig.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •