Bekijk Poll Resultaten: Welke zouden jullie kiezen?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • De Audi A1

    5 25,00%
  • De Audi A3

    15 75,00%
Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: A1 of toch de A3 SB?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard A1 of toch de A3 SB?

    Hallo ik ben nieuw hier op audiforum sinds gisteren!

    Even een korte introductie ik ben Walter Bos, 17 jaar oud student Bedrijfseconomie .

    In juni wordt ik 18 jaartjes en ben van plan om een 10 daagse rijbewijs cursus te volgen zodat ik lekker snel kan gaan beginnen! Zoals de planning nu is ga ik eerst een halfjaartje in een golf 4 rijden totdat mijn vader zijn A3 Sportback uit 2006 of 07, weet ik niet precies meer, is afgelopen. Zijn A3 is een 2.0 TDI en wanneer ik hem overneem zal die 180.000km hebben gelopen en hij laat tijdens de lease de distributieriem vervangen.

    Mijn vraag is nu wat zouden de forumleden hier aanraden, zal ik de A3 overnemen of toch een A1 nemen?

    Groetjess

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: A1 of toch de A3 SB?

    Welkom. Leer even het forum kennen voor je verder post, aankoopadviezen horen niet in Algemene discussie. Topic verplaatst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A1 of toch de A3 SB?

    Ja sorry ik zag het net pas staan Aankoopadviezen, had er even overheen gekeken.

  4. #4
    supertdi
    Guest

    Standaard Re: A1 of toch de A3 SB?

    Ik heb net 2 maanden mijn A3 sportback uit 2007. Wel zelf moeten kopen, niet van papa gekregen ;-)