Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: A6 C6 2.7 of 3.0TDI facelift, kwaaltjes bekend?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard A6 C6 2.7 of 3.0TDI facelift, kwaaltjes bekend?

    Al dat softwaregedoe in mijn A6 C6 pre-facelift doet toch kriebeltjes krijgen om eens rond te neuzen naar wat anders. Misschien komt het er nooit van, maar mocht ik hem voor een leuk prijsje nog van de hand kunnen doen (het is immers bijna een full-option), kan ik eens op zoek gaan naar een leuke C6 facelift. Ik blijf het een superwagen vinden.

    Daar ik geen garage, noch carport bezit, is een standkachel een zéér leuke optie die toch wel geregeld verkocht is op de C6 facelift blijkt en die ik nu ontzettend mis.

    De pre-facelift avant kent blijkbaar in de 2.7 TDI toch wel enkele kwaaltjes. Lekkend darmpje achterruitenwissersproeier, injectoren, distributieketting(spanners),...

    Hoe zit het met de 2.7TDI facelift? Zijn er daar nog bepaalde bekende kwaaltjes?
    En ook, hoe werkt de navigatie in die wagen? Ook met een DVD, of al met SD-kaartjes?

    tnx
    Gert
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C6 2.7 of 3.0TDI facelift, kwaaltjes bekend?

    Niemand die dit weet?
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  3. #3

    Standaard

    2.7 is na de facelift onveranderd. Alleen de 3.0 tdi is een compleet andere, doorontwikkelde motor. Beter een 3 liter zoeken dus.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C6 2.7 of 3.0TDI facelift, kwaaltjes bekend?

    Bedankt voor de info. Van de navi heb ik hier en ginder reeds ontdekt dat er modellen zijn met een harddisk.

    Echter zal het voorlopig nog niet voor vandaag zijn vrees ik. De "potentiële" koper bleek een oplichter te zijn. Lijkt weer een kwaaltje van de tijd te zijn die buitenlandse oplichters .

    Ook ben ik, zelfs in Duitsland, eens opzoek gegaan naar een C6 facelift met dezelfde capaciteiten als mijn préfacelift. Tegen de voorwaarden dat ik hem 4 jaar geleden kocht + jaar waarborg en met al mijn opties is er nu is geen enkele meer te vinden . Ik ga het trekkergeluid dus maar voor lief nemen en er nog enkele jaartjes mee proberen te rijden, tot een C7 eraf kan
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •