Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: (bijna) Nieuwe Audi eigenaar!

  1. #1
    orcinuses's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    560
    Kudos
    12
    Auto
    Audi V8
    Land
    Land

    Talking (bijna) Nieuwe Audi eigenaar!

    hallo allemaal,

    ik wil even gedag zeggen,

    ik ga morgen (zaterdag) een Audi 100 2.0 TD uit 85 halen...
    zijn er eigenlijk wel spullen te koop voor deze auto?
    hiermee bedoel ik spul zoals lampen kapjes, aangezien her en der een knetter zit of stukjes af zijn..

    ook kwam ik achter tijdens de testrit dat de rem een beetje moeilijk gaat (moet behoorlijk veel kracht geven)
    heeft dit met ouderdom te maken? of kan dit verholpen worden?

    de audi 100 is verzinkt... betekent dit ook echt dat hij niet roest? (zo wel, wat zijn de plekjes waar ik moet kijken?)

    mvg
    Mathijs

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (bijna) Nieuwe Audi eigenaar!

    Welkom. Voorstellen doen we hier niet in Algemene discussie maar in de Showroom. Dit is meer een aankoopadvies, dus verplaatst naar het betreffende subforum.

    Onderdelen zul je bij de sloop, op marktplaats of ebay moeten scoren. Sommige dingen zoals remblokken en -schijven zijn bij een automaterialenhandel te krijgen. Die remmen zou ik goed naar (laten) kijken, kan allerlei oorzaken hebben maar het klinkt niet of je er een eind mee moet gaan rijden.

    Verzinken begon in de tweede helft van '85. Als er een G in het chassisnummer zit, is dit modeljaar '86 en dus verzinkt. Dit betekent niet dat de auto nooit kan roesten maar het wordt wel een stuk minder. Als een auto schade heeft gehad en met imitatiedelen is gerepareerd kan er nog steeds roest aan zitten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •