Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi A6 A selectie Buitenland

  1. #1

    Standaard Audi A6 A selectie Buitenland

    heb een A6 gezien bij de audi dealer .
    betreft een 2.7 Tdi uit 2008 die wordt verkocht als A selectie.
    auto komt oorspronkelijk uit Engeland.
    Auto heeft 1 beurtje gehad, echter die staat niet in het onderhoudsboekje maar in een ander soort van document (boekje).
    iemand daar ervaring mee, en in hoeverre is dit te vertrouwen.
    betreft een A selectie auto, echter zijn de kilometers van een buitenlandse auto wel te vertrouwen?
    cabriofan.

  2. #2
    BartRood's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 A selectie Buitenland

    Bryan,

    Ik ben tijdens mijn zoektocht naar een 2de hands Audi ook dit soort A-selectie auto´s tegengekomen. Auto van circa 4 jaar oud met 60.000 tot 100.000 km, maar bij doorvragen met een leeg (of incompleet) boekje.

    Alleen de afleverbeurt afwezig ... Volgens de (officiele Audi) dealer is alles uitgevoerd maar niet afgetekend. Dit waren geen geïmporteerde auto´s.

    Mogelijk zoeken veel mensen een A-selectie auto en wordt er om de verkoop te stimuleren ¨enigszins de hand gelicht¨ met de A-selectie eisen.

  3. #3
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 A selectie Buitenland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartRood Bekijk Berichten
    Bryan,

    Ik ben tijdens mijn zoektocht naar een 2de hands Audi ook dit soort A-selectie auto´s tegengekomen. Auto van circa 4 jaar oud met 60.000 tot 100.000 km, maar bij doorvragen met een leeg (of incompleet) boekje.

    Alleen de afleverbeurt afwezig ... Volgens de (officiele Audi) dealer is alles uitgevoerd maar niet afgetekend. Dit waren geen geïmporteerde auto´s.

    Mogelijk zoeken veel mensen een A-selectie auto en wordt er om de verkoop te stimuleren ¨enigszins de hand gelicht¨ met de A-selectie eisen.
    Eeeh, jij dacht zal deze man na negen maanden eens beantwoorden? Zou de auto al niet verkocht zijn ondertussen?

    Vraag mij trouwens af aan welke kant het stuur zit van de auto.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •