Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 56 van de 56

Onderwerp: Audi 90 2.3 20v

  1. #41
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Zo, ik ben wezen kijken naar de 20V cq, en ik moet zeggen dat hij er heel aardig uitzag.
    Natuurlijk kun je van een wagen van die leeftijd niet verwachten dat ie in een showroom conditie verkeerd, en zeker niet voor met zo'n prijskaartje, maar de buitenkant van de auto was nog prima, en ongedeukt. Bovendien, allles wat erin hoort te zitten, zit er ook in

    Een eindje wezen rijden, en ja hoor, bij de 4000 Rpm komt ie pas echt los, en hoe. Bij zo'n 20V krijg je nog echt ff een stoot in je rug erbij, wat ik een beetje mis bij mijn 10V.
    Ook geen fluitende(in tegen stelling tot de 10V) ramen, geen rare rammeltjes, en een lekkere wegligging, al voelde de rem wel behoorlijk hard bij het intrappen.

    Natuurlijk was het niet allemaal goed wat betreft de auto, de stuurhendels waren niet goed, wat resulteerde in een continu grootlicht lampje en richtingaanwijzersignalering, maargoed, ik toevallig nog een set liggen, dus die kunnen er dan weer op.
    De bestuurdersstoel en rechterdeurpaneel zijn in een belabberde staat, en dien gedeeltelijk opnieuw bekleed te worden, maar daar heb ik ook alweer een adresje voor die laatst ook al de stoel van m'n 10V onder handen heeft genomen.
    Verder zijn er nog de standaard zaker die niet werken, zoals verlichting van stoelverwarming, spiegels bediening, make-up spiegel, dasboard(half)
    en passagiers verlichting, kortom dezelfde dingen die in mijn coupe het ook al niet deden.
    De wielen was nog een beetje een strijdpunt, want hij wist niet ofdat deze eronder bleven, ofdat er een andere set onder kwam(met winterbanden).

    Maar om een lang verhaal niet nog langer te maken, ik heb em dus gekocht(is wel makkelijk met het geld van een ander haha), en nou maar hopen dat Caatje em ook mooi vind, en niet valt over de veschadigde stoel, en anders heb ik nog wel een leuke 10V voor haar in de aanbieding.

    Ik zal er gelijk een fotootje van bij plaatsen, zodat jullie haar nieuwe autotje kunen zien

    Gr Hessel
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  2. #42

    Standaard

    hey, mooie auto man
    hopelijk heb je er nog lang plezier van, en je vriendin ook natuurlijk!

  3. #43

    Standaard

    mooi, met origi wielen, heel dik zo'n ding...

    maarre, dat gaat dus poetsen worden
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  4. #44

    Standaard

    Ah, die heb ik ook al een paar maal op MP zien staan. Helaas was dat nadat ik de mijne had aangeschaft.

    Mooie wagen, ik zou `m omruilen met de 10v :wink:
    Heb je de checklist nog gebruikt?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #45
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi 90
    hey, mooie auto man
    hopelijk heb je er nog lang plezier van, en je vriendin ook natuurlijk!
    van mijn vriendin hoop ik nog heel plezier te hebben, net als ziij van de auto, maar dat gaat wel goed lomen [/quote]
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.


  6. #46
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ah, die heb ik ook al een paar maal op MP zien staan. Helaas was dat nadat ik de mijne had aangeschaft.

    Mooie wagen, ik zou `m omruilen met de 10v :wink:
    Heb je de checklist nog gebruikt?
    Ja die heb ik gedeeltelijk gebruikt, ik heb er alleeen niet de beschermkap onderuit gehad, maar wel de achterkant van de kop gecontroleerd, en die was mooi droog.

    Ja aan dat omruilen heb ik ook al nagedacht, maar ik denk nuet dat Caatje daar in zal trappen haha
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  7. #47
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Mooie kar!


    En een quattro 8) .....erg fijn!
    One liter, driver's licence eater...


  8. Ad
  9. #48
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Mooie coupe 8)
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  10. #49

    Standaard

    Mooie CQ,

    ik had em ook al op MP zien staan. Maare wat bedoel je met passagiersverlichting is stuk?

    Je vriendin zal er nog veel plezier aan beleven denk ik.

    Gr. Karsten

  11. #50

    Standaard

    Gefeliciteerd, mooie aankoop!!! Veel plezier ermee..........
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #51
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der_herb
    Mooie CQ,

    ik had em ook al op MP zien staan. Maare wat bedoel je met passagiersverlichting is stuk?
    Het lampje wat boven de deur zit bij de passagierskant, maar dat had de mijne ook dus dat moet geen probleem zijn om dat te verhelpen.
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  13. #52

    Standaard

    aha,

    gewoon de binnenverlichting. ik dacht al of je iets aparts erin had zitten ofzow.

    gr. herb

  14. #53
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Gefeliciteerd, mooie aankoop!!! Veel plezier ermee..........
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  15. #54
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Laatste update

    Nog 2 nachtjes slapen, ze kan haast niet wachten tot ze haar nieuwe autotje eidelijk mag zien.
    Nu maar hopen dat ze hem mooi vind, maar daar ga ik wel vanuit, wan thet is 2 druppels water de mijne.
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  16. #55

    Standaard

    ja leuk joh!
    plaats dan nog wat foto's!!

    ik moet ook keer foto's plaatsen van mij S2 op deze forum.

  17. #56
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    He he hij is er, dus nu gaat caatje verder in showroom.

    Dus hier kan een slotje op.
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •