Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: A5 ophalen in Duitsland

  1. #41

    Standaard Re: A5 ophalen in Duitsland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door et1961 Bekijk Berichten
    Mijn chassisnummer (VIN) wordt op de bovengenoemde site myAudi niet eens gevonden, ik krijg de melding Ungultige VIN

    Enne ik weet zeker dat ik het juiste chassisnummer intype, zowel met hoofdletters als met kleine letters geprobeerd. 2e teleurstelling met Audi en ik heb dat ding nog maar een week.....
    Krijgt je dealer (in NL) hem wel gevonden?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #42
    et1961
    Guest

    Standaard Re: A5 ophalen in Duitsland

    Ik heb nog geen dealer, want ik heb de auto net opgehaald uit Duitsland. Moet dus nog even kijken naar welke garage ik ga voor onderhoud.

  3. #43

    Standaard Re: A5 ophalen in Duitsland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door et1961 Bekijk Berichten
    Mijn chassisnummer (VIN) wordt op de bovengenoemde site myAudi niet eens gevonden, ik krijg de melding Ungultige VIN

    Enne ik weet zeker dat ik het juiste chassisnummer intype, zowel met hoofdletters als met kleine letters geprobeerd. 2e teleurstelling met Audi en ik heb dat ding nog maar een week.....
    t'Zal er toch niet 1 zijn van die partij uit Scandinavie, hoop het niet voor je maar lees dit even na: http://www.audiforum.nl/forum/algeme...ml#post1096528

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  4. #44
    et1961
    Guest

    Standaard Re: A5 ophalen in Duitsland

    Kan ik me niet voorstellen, het betreft een originele Duitse auto, maar ik zal vanavond het chassisnummer nog eens voor de zekerheid checken.

    En voor de rest boeit het mij ook niet zo, of dat nummer nu wel of niet te registreren is op myAudi, ik wou alleen even de optielijst checken....

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A5 ophalen in Duitsland

    dag, Ik heb een a7 besteld en wil deze ook graag ophalen, echter zijn die dealers wel zo dat ze me het niet aanbieden maar erom moet vragen.. Ik wil er niets voor betalen ik wil dat ze me dit eigenlijk kado geven daar het mijn 2e A7 wordt in 8 maand tijd (verander v werkgever)..Je zegt dat Pon aangeeft dat ze dit gratis mogen aanbieden en je had er een schrijven van? Wat werd je kosteloos geschonken die dag? reis per trein (hoe lang?) , rondleiding, lunch ed..? Ik ben benieuwd naar je reactie.\\gr j b


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A5 ophalen in Duitsland

    Heb je die uitdraai nog? zo ja kan ik hier een kopie van ontvangen?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •