Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Gevonden: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

  1. #1
    Kevert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Gevonden: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Allen,

    Inmiddels mijn A3 1.4 tfsi sportback S-Edition aan een collega doorgezet en een A4 Avant 1.8tfsi multitronic Pro-Line S besteld. Volgens de dealer wordt deze nog voor 1 juli op kenteken gezet en dus nog 20% bijtelling.

    Daarnaast verwachten we in augustus ons eerste kindje en ben ik ook aan het kijken naar een tweede auto. We hebben namelijk regelmatig twee auto's nodig ivm werk. We hebben nu een Mini Cooper S als tweede auto maar dat wordt wel erg onpraktisch met een kleine. Deze moet dus vervangen worden. Nu zit ik te kijken naar een A3 2.0 Tfsi Quattro Sportback.

    Ik kwam deze tegen:
    Http://link.marktplaats.nl/560910780

    Iemand bekend met deze auto? Ik heb inmiddels het volgende uitgezocht:
    - eerste eigenaar
    - geleverd en onderhouden door auto maasstad in Vlaardingen
    - laatste onderhoud bij 139kkm (grote beurt en longlife) sept. 2011
    - bij beurt daarvoor 115kkm in 2010 ook olie van Haldexkoppeling vervangen

    Wat ik nog niet helemaal kan thuisbrengen is de voorbumper en dan met name de 'lip' aan de onderkant. Ik dacht niet dat dit onderdeel was van het S-Line exterieur pakket, of heb ik dat mis?

    Ik ga vrijdag even kijken bij de auto en zal ook eens langs gaan bij Auto Maasstad.

    Alle tips zijn welkom.
    Laatst gewijzigd door Kevert; 21-06-12 om 21:41.
    Audi RS2 1995
    Audi A3 2.0 TFSI Quattro Edition 2006
    VW Passat 1.4 TSI ABT High ExecutiveLine 2012
    Porsche Boxster 3.2S 2001

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Verplaatst naar Aankoopadviezen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Doet u mij maar zo'n mooie lip!! ;-)
    Is idd onderdeel van het S line exterieur pakket in die tijd. Ik vind het persoonlijk heel mooi ook met deze kleur.
    Zelf ook deze kleur op mijn eerste sportback 3.2 gehad in 2008 (geloof ik), eigenlijk is de die kleur niet goed vast te leggen op een foto. Toen altijd graag de s line neus willen hebben.
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  4. #4

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Wel even de facelift achterlichten erin via de shop van het forum en auto is af.
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  5. #5
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Wat is je budget ongeveer? De 2.0t is wel wat zuiniger en lichter voorin
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1


  6. #6
    Kevert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Zo even een update over de zoektocht. Ik heb de auto in Tilburg bekeken en is echt een hele nette auto bomvol met mooie opties. Ik kon echter mijn Land Rover niet inruilen dus voorlopig wordt dat niets.

    Ondertussen heb ik een 2de optie gevonden. Ook 2.0tfsi quattro maar met veel minder kilometers (ong. 87kkm), zelfde kleur en werkelijk in nieuwstaat. Minder opties dan de auto hierboven maar wel een ambition met navigatie en dus nog steeds erg compleet. Grootste nadeel, houten inleg! Hoe mensen het verzinnen om dat aan te vinken bij een Ambition uitvoering......ik snap er niets van. Land Rover mag ik inruilen tegen een redelijk bedrag. Deze week maar eens kijken of we eruit kunnen komen en dan op zoek naar een oplossing voor de houten inleg.

    Zou wel eens een mooie maand kunnen worden, volgende week woensdag staat mijn nieuwe leaseauto klaar (A4 Avant 1.8tfsi mt Pro Line S) en als deze deal rondkomt dan volgt er in de komende weken ook nog een heerlijke A3.
    Audi RS2 1995
    Audi A3 2.0 TFSI Quattro Edition 2006
    VW Passat 1.4 TSI ABT High ExecutiveLine 2012
    Porsche Boxster 3.2S 2001

  7. #7

    Standaard

    Die houtinleg heb je er zo uit, op ebay.de kun je een tweedehands alu setje scoren en je houtset ook weer goed verkopen aan houtminners..

  8. Ad
  9. #8
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Kijk 's bij van roy cars in eindhoven, daar staat mijn oude 3.2 te koop. Daaraan is veel onder garantie vervangen bij de dealer waaronder de distriketting. Zou garant moeten staan voor veel probleemloze KM's

  10. #9
    Kevert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    @Joris: dank voor de tip erg mooie auto met alle goede opties, deze is echter al naar een andere liefhebber. Hij staat op de site als verkocht, maar als ik me goed herinner was deze ook wat boven het budget dat ik mezelf gesteld had.
    Audi RS2 1995
    Audi A3 2.0 TFSI Quattro Edition 2006
    VW Passat 1.4 TSI ABT High ExecutiveLine 2012
    Porsche Boxster 3.2S 2001

  11. #10
    Kevert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar A3 Sportback 2.0 tfsi Quattro (of 3.2). Iemand bekend met deze?

    Laatst gewijzigd door Kevert; 21-06-12 om 21:49.
    Audi RS2 1995
    Audi A3 2.0 TFSI Quattro Edition 2006
    VW Passat 1.4 TSI ABT High ExecutiveLine 2012
    Porsche Boxster 3.2S 2001

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •