Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: S8 D3 4.2

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard S8 D3 4.2

    Hallo allemaal, ik(altijd mercedes gereden) sta op het punt van m'n geloof te vallen en een A8 4.2 d3 benzine uit 2003 aan te schaffen. De auto heeft bijna 230000 km gereden komt van de eerste eigenaar en is altijd dealer onderhouden. Heeft er iemand tips waar ik extra op moet letten bij de aanschaf van dit model? Ik heb er al in gereden en hij rijdt fantastisch!
    Enige wat mij als Audi-leek opviel is dat de motor(in z'n vrij) vanaf 3000\4000 toeren wat onregelmatig leek te lopen?? Ook stuurt hij vrij zwaar, of is dit normaal? Er liggen trouwens nog wel winterbanden op.. Alvast bedankt!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    223
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: S8 D3 4.2

    Kan je niet vertellen hoe de mijne met 3 of 4k toeren in zijn vrij onregelmatig loopt, nooit geprobeerd ook geen behoefte aan.
    Sturen kan komen omdat je Mercedes gewend bent, ik had het ook toen ik van Mercedes afstapte.
    Blijft altijd een beetje geluk hebben is de onderhoud historie bekend? Is natuurlijk bij elke auto wenselijk maar dat geeft meer inzage.

    Ik ben met de mijne tijdens proefrit naar de dealer gereden die hem onderhouden heeft, ze kenden de auto wel degelijk en waren niet te beroerd om te adviseren.
    Audi A8 4.2 Quattro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •