Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aankoopadvies Audi A8 3.3 TDI

  1. #1

    Standaard Aankoopadvies Audi A8 3.3 TDI

    Graag zou ik van de leden hier willen vernemen waar ik zeker op moet letten bij de aanschaf van een A8 3.3 TDI. Wil er graag een v8 diesel bij hebben maar weet dus niet op welke mogelijke problemen ik zeker moet letten. Het is geen jonkie meer deze a8, bouwjaar 2000 met 230K op de teller, echte km's. Auto is van een goede kennis van mij.
    Voor het weer kijk je op www.bliksemdectie.nl

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A8 3.3 TDI

    Als ik me niet vergis heeft de 3.3TDI dezelfde nokkenasproblemen als de 2.5TDI, maar omdat het blok zeldzamer is kost de reparatie meer.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A8 3.3 TDI

    Dus zeker om reparatie/onderhoudsbonnen vragen en kijken of de nokkenassen zijn vervangen. Hoe zit het met de versnellingsbak? Ook dezelfde problemen als bij de 2.5TDI?
    Voor het weer kijk je op www.bliksemdectie.nl

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A8 3.3 TDI

    In de forumreglementen (heb je die gelezen? Link staat in de grijze balk bovenaan deze pagina!) staat niet voor niets dat het de bedoeling is dat je de zoekfunctie gebruikt voor je een vraag stelt. Met als zoekterm '3.3tdi' in het vlakje rechtsboven op deze pagina had ik binnen seconden dit topic:
    http://www.audiforum.nl/forum/aankoo...-schaffen.html
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A8 3.3 TDI

    Ik zou als ik jou was even goed de bak testen. Er gaan nog al veel verhalen in de rondte dat de versnellingsbak niet zo goed is.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •