Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 179

Onderwerp: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

  1. #141
    Franky D
    Guest

    Standaard Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    En BTW, A8 diesels liggen net iets beter in de markt, maar blijf weg van de 4.0 TDI.
    Zo'n grote zware auto moet je gewoon diesel rijden, benzine is niet te doen met de huidige prijzen, (niet dat de diesel zo goedkoop is) tenzij je niet veel km's gaat maken zoals topic starter, dan kan je ook eens kijken voor een W12, das pas geil.
    Laatst gewijzigd door Franky D; 23-05-13 om 22:11.

  2. #142
    Franky D
    Guest

    Standaard Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door draadloos Bekijk Berichten
    Wrong.. http://www.autointell-news.com/europ...audi-a8-03.htm

    Heb ze al vaker zo gezien, waarbij ik 100% zeker weet (1e eigenaar, zo besteld) dat het af fabriek zo geleverd is...
    Zoals ik al zei, ik "kan" me vergissen, al vindt ik t sterk.

  3. #143
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    <3 daarom zwart van binnen:

    http://www.youtube.com/watch?v=9JeJM1xQYl0

    [edit] en vooral daarom A8
    Laatst gewijzigd door Sven84; 23-05-13 om 22:23.

  4. #144
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    En BTW, A8 diesels liggen net iets beter in de markt, maar blijf weg van de 4.0 TDI.
    Zo'n grote zware auto moet je gewoon diesel rijden, benzine is niet te doen met de huidige prijzen, (niet dat de diesel zo goedkoop is) tenzij je niet veel km's gaat maken zoals topic starter, dan kan je ook eens kijken voor een W12, das pas geil.
    Resultaat
    Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: € 539,00
    Motorrijtuigenbelasting per jaar: € 2156,00

  5. #145
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    En BTW, A8 diesels liggen net iets beter in de markt, maar blijf weg van de 4.0 TDI.
    Zo'n grote zware auto moet je gewoon diesel rijden, benzine is niet te doen met de huidige prijzen, (niet dat de diesel zo goedkoop is) tenzij je niet veel km's gaat maken zoals topic starter, dan kan je ook eens kijken voor een W12, das pas geil.
    Heb best een mooie W12 gezien. Maar ik durf dat niet aan wat onderhoud betreft.

    http://www.autowereld.nl/audi/a8/6-0...to.html#foto-4
    Laatst gewijzigd door Sven84; 23-05-13 om 22:50.


  6. #146

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Onderhoud zelf doen?

  7. #147
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    Onderhoud zelf doen?
    Behalve het reguliere werk als een beurt; geen optie... Simpelweg niet genoeg tijd en kennis voor.

  8. Ad
  9. #148

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven84 Bekijk Berichten
    Behalve het reguliere werk als een beurt; geen optie... Simpelweg niet genoeg tijd en kennis voor.
    Het scheeld een hoop geld, als je een hoop zelf kan doen. En anders een goede garage in de buurt ofzo

  10. #149
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Nou heren,

    Het is zover! Ik heb de A8 in Zeeland onder voorbehoud gekocht. Omdat het zover hier vandaan is heb ik de verkoper filmpjes laten maken. Ik krijg een goede indruk van Martijn tot zover. Keurige vent met verstand van zaken. Gelukkig was ik door elk uur Audiland te verversen de eerste gegadigde. De koopovereenkomst heb ik al getekend. Ik ben nu eenmaal iemand die op zijn tijd geen risico's schuwt. Ik ben ervan overtuigt dat deze auto aan mijn neus voorbij was gegaan als ik besloten had er nog langer over na te denken. Deze man heeft hem keurig netjes voor mij vastgehouden ondanks het animo.

    De filmpjes:

    Carrosserie (smetteloos):

    http://youtu.be/6-dkPC4yqfI

    Punt van aandacht achterruit:

    http://youtu.be/SCaMDNm59ME

    Interieur voorin:

    http://youtu.be/rEm3qkWksg4

    Interieur achterin

    http://youtu.be/ov060bhFbyk

    Kofferbak en velgen (velgen aandachtspunt)

    http://youtu.be/zw51A_LmfMw

    Punt van aandacht velgen 2

    http://youtu.be/x_UA01prr5s

    Onder de motorkap:

    http://youtu.be/1PfUfoRtMZg

    Foto's:










    Ik denk dat ik de mooiste A8 gekocht heb die er is binnen het beschikbare budget. Ik ga sparen om de velgen te laten poeder coaten. Wat ik met de delaminatie van de achterruit doe weet ik nog niet. Komt wel....

  11. #150
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Los van je budget, die A8 ziet er fantastisch uit! Als die motorisch net zo goed is als dat die eruit ziet heb je een mooie koop denk ik
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  12. #151

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Wat mij betreft de perfecte kleur voor een A8. Stijlvol, donker, sjiek en niet zwart. En... geen diarree interieur. Top!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #152
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Los van je budget, die A8 ziet er fantastisch uit! Als die motorisch net zo goed is als dat die eruit ziet heb je een mooie koop denk ik
    Bedankt! Doet me goed zo'n post. Je kunt de motor wel horen draaien in het laatste filmpje.

  14. #153
    Franky D
    Guest

    Standaard Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Moet zeggen dat hij op de filmpjes er goed uit ziet en dus de moeite waard is om te gaan kijken.
    Wat betreft de achterruit, ff kijken of dit nog een orginele ruit is en niet ooit eens vervangen is door carglas ofzo.
    Amders eens naar de dealer om te claimen.
    Anders steen er door, en je claimt een nieuwe achterruit bij je verzekering.
    Dat laatste heb je niet van mij hé 😉.

    Wat is delaminatie?
    Antwoord:
    Indien de tussenlaag van PVB-gelaagd glas langdurig wordt blootgesteld aan vocht kan deze worden aangetast en onthechten van de glasbladen.

    Het delamineren van PVB-gelaagd glas als gevolg van vocht is inherent aan het product. Dit is niet volledig te voorkomen, maar kan verminderd worden door bijvoorbeeld de randen van het glas zodanig te slijpen dat er geen vocht op blijft staan. Beter is het aanbrengen van een profiel of omkadering. Daarbij wel opgemerkt dat het risico van delaminatie nadrukkelijk ook wordt bepaald door de specifieke situatie ter plekke.

    Voor gelaagd glas dat niet langdurig wordt blootgesteld aan vocht maar wel delamineert, gelden de volgende eisen:
    - voor eindtoepassingsmaten die uit een groter blad gelaagd glas zijn gesneden mag er
    maximaal 15 mm van de rand delaminatie optreden
    - voor eindtoepassingsmaten die op dat formaat zijn gelamineerd geldt dat er vanaf 25 mm
    vanaf de rand geen delaminatie mag optreden.
    Versie:september 2008
    Tonen op startpagina:nee
    Heeft betrekking op onderwerpen
    2 Informatie over glassoorten



    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁
    Laatst gewijzigd door Franky D; 25-05-13 om 19:21.

  15. #154
    Franky D
    Guest

    Standaard Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Ps, zou wel eerst eens een uitgebreide proefrit maken om te zien en te voelen hoe de auto rijd en schakeld. Mss ff ergens uitlezen lijkt me ook niet overbodig. Suc6


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁
    Laatst gewijzigd door Franky D; 25-05-13 om 19:27.

  16. #155
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Ps, zou wel eerst eens een uitgebreide proefrit maken om te zien en te voelen hoe de auto rijd en schakeld. Mss ff ergens uitlezen lijkt me ook niet overbodig. Suc6


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁
    Doe ik Frank!

  17. #156
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Wat mij betreft de perfecte kleur voor een A8. Stijlvol, donker, sjiek en niet zwart. En... geen diarree interieur. Top!
    Wat ons betreft ook! Bedankt voor deze toffe bevestiging. "

  18. #157
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Verstandige en goede keus :-) wanneer ga je hem halen? As je langs breda komt, heb ik koffie :-)

  19. #158
    Sven84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    282
    Kudos
    56
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door draadloos Bekijk Berichten
    Verstandige en goede keus :-) wanneer ga je hem halen? As je langs breda komt, heb ik koffie :-)
    Alleen de leuke mensen op dit forum verantwoorden de gemaakte keuze als zodanig al! Fijn dat ik jouw "GO" ook heb! Haha. Zat eerlijk gezegd al een beetje te wachten op je reactie :$.

    De wagen staat op mij te wachten in Nieuwe-Tonge Zeeland. Gelukkig heb ik vrienden met een vergelijkbare passie voor Audi. Hij opperde gelijk om samen de wagen op te halen. We hebben besloten met de trein te gaan. Onze trip zal zelfs een bootreisje bevatten! 1 en al dolle (voor)pret als je het mij vraagt! En welteverstaan 4 uur reizen met de NS. Mijn broer heeft de KMA opleiding gedaan. Een bakermat voor veel feestjes en partijen in Breda! Wat een gezellige mensen daar! Omdat onze dag in totaliteit uit zo'n 7 uur reizen bestaat vermoed ik dat de terugreis linea recta Enschede wordt. Toch wil ik dit aanbod graag van je tegoed houden!

  20. #159
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven84 Bekijk Berichten
    Alleen de leuke mensen op dit forum verantwoorden de gemaakte keuze als zodanig al! Fijn dat ik jouw "GO" ook heb! Haha. Zat eerlijk gezegd al een beetje te wachten op je reactie :$.

    De wagen staat op mij te wachten in Nieuwe-Tonge Zeeland. Gelukkig heb ik vrienden met een vergelijkbare passie voor Audi. Hij opperde gelijk om samen de wagen op te halen. We hebben besloten met de trein te gaan. Onze trip zal zelfs een bootreisje bevatten! 1 en al dolle (voor)pret als je het mij vraagt! En welteverstaan 4 uur reizen met de NS. Mijn broer heeft de KMA opleiding gedaan. Een bakermat voor veel feestjes en partijen in Breda! Wat een gezellige mensen daar! Omdat onze dag in totaliteit uit zo'n 7 uur reizen bestaat vermoed ik dat de terugreis linea recta Enschede wordt. Toch wil ik dit aanbod graag van je tegoed houden!
    No Problem ;-) Heb een klant in Hengelo waar ik regelmatig ben, zie je wellicht nog wel eens rijden daar..

  21. #160
    Franky D
    Guest

    Standaard Hulp bij aanschaf Audi A8 4.2 Quattro

    En!! A8 al opgehaald?


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •