Pagina 20 van 120 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 400 van de 2395

Onderwerp: Topsnelheid jullie Audi's

  1. #381
    Henri80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    278
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Bij flinke tegenwind op de autobahn kwam de 1.6 niet verder als 185km/h.

    Auto bleef vrij stabiel, de motor joelde het echter uit.

    Ach ja, hij is nu weer redelijk fel voor een 1.6
    (heb em ook nog ff op duitse octan 100 getrakteerd)
    Mooi wit is niet zwart !? :-p
    (als je 'em iedere week wast niet tenminste :-? )

  2. #382
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    33
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Je hebt toch meer aan snelle tussensprints lijkt mij.
    Maar wel allemaal leuk om te weten
    Zitten echt snelle bij..sjesus:-D
    Hoogst gehaald op de teller 230 maar kon nog wel verder.

  3. #383

    Standaard volgens het boekje

    Volgens boekje doet de 200TQ
    0tm 100km 8.1
    top echte kms 230
    Nou denk ik dat ik een stuggere wastegate veer heb dus zal de 190pk wel halen nu dit staat ook op het kenteken bewijs.
    De auto weegt maar 1387kg wat erg licht is in deze klasse.
    OVERIGENS DE SNELLE JONGENS MET DE GOLFJES 1.8T zijn erg snel op het rechte stuk maar ik heb QUATTRO dus hier in de s bochten kunnen ze er niet bij en met nat weer ook niet .
    Heerlijk uit de bocht uitaccelereren met een QUATTRO
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  4. #384
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Onze 200TQ Oettinger schijnt een langere 5e versnelling te hebben, icm met de 240Pk 2.5ltr Turbo motor, ben benieuwd hoe hard dat rijdt ... Nooit getest, vertrouw m nog niet zo

  5. #385

    Standaard Ja sander

    Ja sander is zeker nog veel sneller maar die van mij is ook al echt rap
    Ik wil er nog wat meer pk uithalen ongeveer 210 vind ik zat.
    Je merkt bij de 200TQ dat het een heerlijke vers bak is die fijn schakelt
    Ook zijn hier mensen die een golf 16v met turbo hebben die denken dat ze 0tm 100 in 5.8 doen ik zal je melden dit kan op het cirquit met de goede banden :-D
    Maar ik heb een getunde 5 gt turbo gehad 170pk voor 880kg in praktijk zet je het echt nooit op de weg veel te veel wielspin.
    Er rijd in koudekerk een gast met een golf met de 1.8t uit een tt ook hij komt niet verder als 6.7 te veel power te weinig grip
    GRT BAUER
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:


  6. #386
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    33
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Hoeveel pk heeft je auto dan standaard?

  7. #387
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    mijn 200q liep 6000 toeren in V wat dus overeenkomt met 240 echte km's

  8. Ad
  9. #388

    Standaard

    lol, dit topic naast t topic leggen van de boete van GP....heerlijk tegenstrijdig


    :roll:
    Just because you're paranoid doesn't mean I'm not after you..

  10. #389
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvdbosch
    lol, dit topic naast t topic leggen van de boete van GP....heerlijk tegenstrijdig


    :roll:
    Absoluut!
    Maar hier doen de meeste het in Duitsland, waar het mag en niet op een 80 weg.

  11. #390

    Standaard standaart 182pk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi200Turbo
    Hoeveel pk heeft je auto dan standaard?
    Standaart 182 voor de kg en voor de mc 165pk in 1986 dan
    ik heb de kg dit is een iets oudere motor zonder erg vell electriek
    GRt BAUer
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  12. #391
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    33
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Jah zijn inderdaad later sterkere gekomen :-|

  13. #392

    Standaard

    Aangenaam met veel plezier jullie posts gelezen nieuw hier .
    mijn a4tje diesel ging vanaf 190 moeizaam tot ongeveer 210 maar mn voorophanging rubbers en dergelijke was aan 1 kant al wat krakerig en na de 210 wassut ongeveer gebeurd toen krioelde die het uit van het kraken
    maar ach mag de pret niet bederven en het voordeel van dicht tegen de duitse grens aanwonen.
    maar wat ik me nou afvroeg hoeveel ernstiger is de slijtage als je dit vaak doet bij een zwaardere motor kan ik me wel voorstellen dat het minder ernstig is maar bij een nogal standaard blok is het vast niet veel gezonder dit vaak te doen ?
    uhmmm nogal een omslachtig verhaal voor 1 simpele vraag maar waarom makkelijk doen als je ingewikkeld gestoord kunt worden.
    met vriendelijke groet Ronald
    Genialiteit bezit niet iedereen wees daarom zuinig op mij:D

  14. #393

    Standaard

    Afgelopen zondagavond nog een leuke :roll: gebeurtenis meegemaakt:
    Op weg naar Duisburg, heerlijk cruisend op een zo goed als lege A57 met een gangetje van 220 schoof ik op de lnkerbaan aan bij enkele inhalers, komt er een lichtorgel in de spiegel opgedoken...vervolgens zat ie bijna letterlijk op mijn kenteken....dus zodra het kon naar rechts, ik moest uiteraard nog even mijn voorgangers voorbij....komt deze persoon naast mij rijden en begon met de serie bekende gebaren, en nog een schepje daar bovenop...
    De beste man schuift verder in zijn mec xxx? CLK met 4 dikke pijpen aan de achterzijde, dus mijn medepassagiers riepen me op deze persoon een koekje van eigen deeg te geven, dus gas er op, en binnen een mum van tijd gingen we (met 4 personen an boord) ruim 270 op de teller, wellicht iets geholpen door de harde rugwind en het iets aflopend vals plat...en trokken we snel bij onze waarde vriend, die dus duidelijk begrensd was..., aan zijn staart.....
    Dat had ie dus niet verwacht, keek dus ook een tijd niet in zijn spiegels, zag ons op een gegeven moment en kreeg toen duidelijk een hartverzakking...naar rechts gaan...ho maar, dus heel voorzichtig van rechts wat bijgeschoven....wat kunnen duitsers een rood hoofd hebben.... :shock: :roll:
    Bij Moers ging hij er af en zijn we demonstratief even naast hem blijven rijden, hij gunde ons geen blik waardig, volgens mij staat zijn yupmec nu in de garage vanwege een bedorven :oops: bestuurdersstoel...

  15. #394

    Standaard

    my first quattro was a wilkinson

  16. #395

    Standaard

    ik heb de 100 nog nooit op zn top gehad :oops:
    200+ is pindas voor m maar ik heb er nog niet harder mee gedurft op de wegen van ome koos, of het verkeer liet het niet toe op de wegen waarvan ik wist dat er geen fotograaf stond

  17. #396

    Standaard

    Hahaha, briljant verhaal!

    Mijn 20 jaar oude Audi haalt met de wind in de rug net de 170... Niet om over naar huis te schrijven, maar wat wil je na al die tijd...
    700.000 trotse km achter de wielen...

  18. #397

    Standaard

    tja als je het op het verkeerde moment doet dan kun je er in ieder geval over naar huis bellen,

  19. #398
    2.3
    Guest

    Standaard

    Ik heb de 80 B4 2.3 10v op 206 km/h gehad op de gps,was iets van 220 op de teller.

    Hard zat

  20. #399

    Standaard

    Rond de 210 km/h is hetgeen ik max. op mijn teller heb gehad. Dit ging vrij simpel. Maar ik zag geen noodzaak om door te gaan met accelereren... Was ook maar een korte weg, dus had niet veel nut!

    Moet toch nog eens een keer naar Duitsland met die bak... 8)
    S6

  21. #400

    Standaard

    zojuist 220 op de teller gehad en ik had wel het idee dat ie nog verder kan maar accelereren neemt dan zoveel meters en er doemde ook nogal wat verkeer op aan de horizon dat ik hem maar weer een beetje rust heb gegeven,
    en een verbruik dat angstvallig dicht bij de 1 op 5 komt doet je ook wel vaart minderen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •