Wittebrug in Den haag staat bekend als 1 van de slechste stealers van Nederland. Voor leaserijders willen ze soms nog wel is hun best doen.
Dus je hebt geluk gehad.
Afdrukvoorbeeld
Wittebrug in Den haag staat bekend als 1 van de slechste stealers van Nederland. Voor leaserijders willen ze soms nog wel is hun best doen.
Dus je hebt geluk gehad.
Wittebrug staat inderdaad heel slecht aangeschreven als het gaat om verkoop. Service gedeelte is wel stukken beter geworden, zo heb ik de a1 als a4 in onderhoud daar. Maar wat betreft aanschaffen en verkopers......tja...ben daar paar keer geweest en zal daar nooit een auto kopen. Geen blik waardig, had maar 5 dagen (!) de tijd om te beslissen (auto van 45k) en toen ik over korting begon gingen ze keihard lachen.
A4 bij Kamsteeg gekocht, echt een super service maar verkoper is helaas weg....a1 bij Auto Flevo gekocht en dat is voor mij echt een hele goede dealer! Top service en klant staat daar echt bovenaan.
Wittebrug Den Haag toch wel de slechtste ervaring voor mij tot nu toe.
Maar 1 keer en nooit meer.
Had hiervoor een Vw Passat en op een dag stopte de accu van de hoorn ermee.
Ik daarheen om hem te laten fixen. Ik moest echter een half uur later op werk zijn. Dus afspraak gemaakt om te vervangen en het alleen daarbij te laten. En evt te bellen voor updates.
Volgende dag: We hebben hem na 6 uur uitlezen de storing gevonden en de accu vervangen A (€135 p/u)
Lieten me even een bon zien van 1200 euro. ( waar ze het vandaan halen geen idee)
Na veel dreigementen alleen de accu betaald en er weer vandoor gegaan.
Dit was dan de kant van VW.
Niet veel later bij het Seat gedeelte op bezoek om een auto te bekijken. alle auto's binnen staan gewoon op slot.
Komt er verkoper naar je toe en als je dan vraagt of je van binnen kan zien. ''Nee sorry we openen hier geen auto's voor de veiligheid''
Zelfs een koude douche is te goed voor dat baggerbedrijf.
Oké dan, ik voel toch een beetje schuldig dat ik dan wel positieve verhalen heb over Wittebrug. ;)
Ik heb mijn Leon (vorige auto) ook in service bij Wittebrug gehad en dat was ook gewoon prima. Maar moet wel zeggen dat de verkopers (zowel bij Audi als bij Seat) niet erg goed met klanten omgaan. Mijn auto is afgeleverd bij Kamsteeg in Voorschoten en dat was echt top geregeld. Mijn Leon (2009) werd afgeleverd bij A-point in Amsterdam en dat vond ik helemaal niets: erg slecht geregeld en gebrekkige informatie.
Op zich is het bovenstaande al allemaal erg genoeg. Het toppunt is echter de importeur, PON. In mijn beleving tolereren die het allemaal. Quality assurance o.i.d. is hun onbekend. Ikzelf heb dat mogen ondervinden met een geschil met Wealer in Heerlen. PON poogt halfslachtig te bemiddelen en op het moment dat de dealer het bereikte akkoord volledig over boord gooit, blinkt PON uit in passiviteit.
Dat Wittebrug een slechte ambassadeur is van het merk Audi is inmiddels ook bij PON bekend. Maar volgens mij houden ze deze dealer gewoon de hand boven het hoofd.
Ik heb overigens geen slechte ervaring met Wittebrug. Had ooit eens een spoedje (garantiegeval) en toen ik Wittebrug belde om een afspraak te maken, wist men mij te vertellen dat men nu geen tijd had, binnenkort geen tijd had en wellicht nooit geen tijd had voor mij. In andere bewoordingen dan....:)
Je bent niet de enige, alhoewel mijn ervaring wel tweeledig is. In 2010 toen m'n vader z'n huidige A6 kocht (privé) was de service echt top! Er werd meteen aandacht gegeven, goed meegedacht en de hele afhandeling was -voor zover ik weet- helemaal in orde. Ik hoor m'n vader ook nooit klagen over de servicebeurten bij wittebrug.
Echter, zodra ik met mijn moeder (binnenkort aan een nieuwe leaseauto toe, A3 e-tron is de bedoeling) de showroom inloop kunnen we een kwartier rondlopen of waarschijnlijk zelfs midden in de zaak stilstaan voordat er een verkoper op ons afkomt. Het voelt een beetje alsof ze van te voren een inschatting maken van of het zin heeft om hun "kostbare" tijd te spenderen aan de klant. We worden aangekeken alsof ik daar alleen ben om de nieuwste RS6 te bekijken (die ze dan wel weer vanaf moment 1 hebben) en m'n moeder mij er naartoe moest rijden. Dat er een auto gekocht gaat worden kwam niet bij ze op (terwijl het ironisch genoeg om een hogere prijsklasse gaat). De vooringenomenheid is dus niet te stuiten daar. (Doet me denken aan het nrc ik-je (of mop?) van de man die in spijkerbroek een Rolls Royce gaat kopen maar de dealer uit wordt gestuurd omdat 'hij het toch niet kan betalen', puur en alleen vanwege z'n uiterlijk).
Binnenkort gaat mijn eigen auto naar Wittebrug voor een Airco service (€99, even duur als de kwikfit's en profile's van deze wereld). Ik ben benieuwd of ik dan geholpen wordt zoals je dat van een autodealer mag verwachten.
Bovenstaande geldt trouwens ook voor de Volvo dealer in het forepark, alhoewel in veel mindere mate. En het lijkt zich bij wittebrug toe te spitsen op Audi, want bij VW en Seat wittebrug werden we wel gewoon netjes geholpen.
Maar het is goed om te horen dat we niet de enige zijn bij wie wittebrug niet veel bonuspunten scoort. Ik dacht zelf altijd dat dat voor Kamsteeg op ging.
Auto Mondt in De Lier bevalt mij fantastisch, de mensen die daar werken weten waarover ze praten, afspraken zijn ook echt afspraken en de verkopers zijn geďnteresseerd wat de klant wil.
Tenslotte zijn ze niet voor niets een keer 1e geworden in het Klant-tevredenheids-klassement.
zijn er mensen met goede of slechte ervaringen met Hegeman in nijmegen
ikzelf heb een enorm slechte ervaring met audi dealer hegeman uit nijmegen
heb een Q2 uit mei 2017 na een paar maanden ging de display in het dashboard op zwart na een tijdje ging hij toch weer aan et wat rare meldingen
hegeman heeft de auto uitgelezen en geconstateerd dat het display defect is
ze hebben gelijk een nieuwe besteld deze stond alleen in backorder
eindelijk 2 weken geleden was het display dan toch geleverd en paar dage later gelijk vervangen
helaas hebben zij het stuur beschadigd
ik kwam hier pas achter toen ik naar huis reed
bij thuiskomst gelijk gebeld met hegeman (16.55 uur) helaas was er vlgs de telefoniste geen werkplaats personeel meer aanwezig
ik heb het probleem voorgelegd aan de telefoniste en gezegd dat het stuur is beschadigd waarop zij zei dit wordt geregeld wees gerust
hier op de afspraak gemaakt dat ze mij maandag zouden bellen voor afspraak om dit probleem te verhelpen
dinsdag einde middag bij hegeman wordt de auto (het stuur)door de werkplaats chef bekeken (erg arrogante man ) en deze was binnen 1 minuut klaar met de woorden dit is uw eigen schuld als mijn monteur dit had gedaan had hij het wel gezegd
misschien heeft de monteur dit veroorzaakt zonder dat hij er erg in heeft gehad maar dat wordt nog niet eens geaccepteert
ik ben de volgende dag nog gebeld door hegeman dat ze het wel konden oplossen maar dan moet ikzelf het nieuwe stuur betalen
enorme arrogantie ten top
HEGEMAN NIJMEGEN BEDANKT op de auto sloop wordt je nog beter behandeld
ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt als bij hegeman en ga er ook nooit van mn leven meer naartoe
heb ondertussen met pon contact gehad zij zouden kijken of ze konden bemiddelen maar tot nu toe 0 reactie
mijn monteurs dragen handschoenen bij de werkzaamheden
Dit is "normaal" gedrag voor de nederlandse dealer. Normaal in de zin dat dit het meeste voorkomt. Als je dan toch naar Nijmegen moet voor een Audi Dealer, rijdt dan een stukje door naar Duitsland. Daar is de service stukken beter, omdat Pon er niet tussen zit.
Is dit niet een beetje kort door de bocht? Volgens mij zijn de ervaringen van @ketelapper met Nijmegen toch wel positief, en dat is toch ook wel een kritische klant die met zijn kilometrages bovengemiddeld een werkplaats bezoekt?!
Van Beynum Gouda/Moordrecht zijn voor mij toch echt wel de toppers. Met name Skender die bij de werkplaatsreceptie zit voor VW. In Moordrecht ook tip top service.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Inderdaad Akita. Ik ben inmiddels 8 jaar klant bij Hegeman Nijmegen. Bovengemiddeld tevreden :thumbsup:
Helaas is het mij ook bekend dat Pon alle claims standaard afwijst en allerbelabberdste service verleent. Dat vertaalt zich vaak ook naar dealers, want als die wél willen helpen moet het op eigen kosten. Pon houdt zich overal buiten en laat de dealers bloeden.
Ik ben erg kritisch en perfectionistisch. Dat wisten ze bij Hegeman vanaf allereerste contact; ik heb 'mijn' verkoper gevolgd van zijn vorige werkgever naar Hegeman toen. Verkoper en ik bijna 20 jaar, en 10 eigen nieuwe auto's, zakelijke relatie met elkaar. Hij kent mij van voor tot achter dus. Dat vertaalde zich in één vaste monteur bij Hegeman die alles aan mijn auto's doet. Dat is intern de topper voor alle lastige zaken (qua techniek, maar dus ook qua klanten ;) ). Ik sluit niet uit dat ik enigszins bijzondere behandeling krijg, vanwege (a) relatie met verkoper (b) omzet die ik werkplaats breng (c) omzet die ik met nieuw-aankopen breng van mezelf en van mensen om mij heen.
Hallo allemaal,
Ik lees al langer mee maar dit is mijn eerste post op dit forum. Bedankt voor alle informatie zover!
Leo, 41 uit Nijmegen. Sinds vorig jaar erg blij met een A5 3.0 tdi uit 2014.
Wellicht iets off-topic maar ik zit ook met een klein dealer dilemma.
Ik heb de A5 bij Autohaus Helmich, Audi service, in Duitsland gekocht en naar NL geďmporteerd. De auto is altijd bij Helmich in onderhoud geweest, nu 70.000km.
De garantie van 1 jaar is in juni voorbij en ik weet niet zo goed waar ik nu het beste heen kan gaan voor het onderhoud. Ik ben best afhankelijk van de auto en hecht aan goed en betrouwbaar dealer onderhoud.
Het liefste zou ik bij Helmich blijven, weliswaar iets verder rijden maar tot nu toe goede service en naar mijn idee zeer bekwame mensen. Maar heeft iemand ervaring met Audi-Service in Duitsland? En hoe zit het dan met de mobiliteit garantie/coulance met een NL kenteken? Ik wacht nog op antwoord uit Duitsland.
Alternatief zou Hegeman (nu Zenna) zijn. Volgens de verkoper daar geven zij ook mobiliteit garantie als ik de auto daar voor onderhoud breng. En het is om de hoek. Maar wat ik lees over PON stelt mij niet erg gerust. Natuurlijk lees je op de vele internet fora vaak de negatieve verhalen en van de positieve ervaringen hoor je niet veel.
Bedankt voor jullie reacties!
Mobiliteits garantie is in meeste gevallen ook gewoon ANWB die langs komt bij je. Ik denk dat je misschien nog beter af bent in duitsland met het onderhoud van je auto. In Nederland kan je via PON nergens op rekenen in ieder geval (of er van uit gaan).
Is er nu niemand die net als ik naar Van den Udenhout in Eindhoven gaat?
Ik kom er al jaren koop er niet altijd mijn tweedehanse auto want die haal ik waar het beste waar voor mijn geld krijg en of ze toevallig hebben wat ik wil hebben. De service afdeling is echt super. Sales is altijd overal een dingetje geloof ik. Ik heb bij hun ook wel iets gehad toen wij twee auto’s lieten afleveren op dezelfde dag. Maar na een lange brief ben ik ruimschoots gecompenseerd 👍.
Hier goede ervaring met Audi Zenna Velp [emoji106]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Een anekdote.
Wij stonden eens op een camping in de buurt van Nijmegen. De vrijdagmorgen voor vertrek (we zouden een eind verder rijden) brandt er een motorstoringlampje. Dan wil je toch even weten of je veilig verder kunt met de family. Vanaf het grasveldje wat gebeld met het verhaal. Dichtstbijzijnde audi-dealer zou een afspraak voor uitlezen kunnen plannen rond half 3, de kosten daarvan zouden €120 bedragen en vanaf daar zouden ze verder zien. Verder bellen resulteerde in een audi service garage (nog dichterbij ook) waar ik direct wel even langs kon komen, auto is uitgelezen (en veilig bevonden) en ik rekende €30 af. Vóór de middag waren we op pad geladen en wel.
Moraal van het verhaal; ik zou altijd onderhoud bij een service partner overwegen voor een jongere audi. Je behoudt alle juiste stempels, mobiliteit en dergelijke. En ligt voor de hand dat een kleinere lokale garage flexibeler en goedkoper kan zijn dan een grote dealer.