Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 227

Onderwerp: VW-Audi dealers welke zijn goed?

  1. #81

    Standaard

    En ik zoek een officiële Audi-dealer waar ik in de toekomst met mijn auto heen kan. Woon wel in West-Vlaanderen in België. Iemand tips ? Garage Veys zit wel héél dichtbij hier


    Koen
    There's so many different worlds
    So many different suns
    And we have just one world
    But we live in different ones...

  2. #82

    Standaard

    Dag Koen

    Ik ben ook west vloaming Streek rond Ieper. Meestal gaat mijn vader naar Dekeyser Ieper. Goede garage. Ik ga altijd naar Dekeyser Merkem ook geen slechte garage, maar ze beantwoordn vele mails met vragen niet, hebben stagairs pf jonge monteurs die nog veel moeten leren en daar kan ik me al eens aan ergeren. Verder heeft mijn vader zeer goede ervaring, is voor u waarschijnlijk interessanter omdat het dichterbij is denk ik, met TOP MOTORS in wevelgem!
    Groetjes Elie (België)

    Herbie The Audi Driver

  3. #83

    Standaard

    Ik gooi het met de nieuwe eens over een andere boeg..
    Laat hem nu eens servicen in Duitsland. Kijken of dat me beter bevalt :wink:

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filmfreak
    En ik zoek een officiële Audi-dealer waar ik in de toekomst met mijn auto heen kan. Woon wel in West-Vlaanderen in België. Iemand tips ? Garage Veys zit wel héél dichtbij hier
    Volgens mij zit er in Aalter een erg goeie Audi-garage (is wel niet in West-Vlaanderen, maar toch bijna).

  5. #85

    Standaard

    we zijn al op pagina 6 maar eigenlijk vind ik dit een 'techniek algemeen' topic... :-)
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"


  6. #86

    Standaard

    Den Haag omstreken.

    Wittebrug Forepark

    Verkoop Audi Goed

    Onderhoud en reparatie is Zeer teleurstellend.

    Ik ga altijd naar kwintseul. Die gasten weten waar ze over hebben. Beste monteurs die ik gezien heb.
    Altijd binnen dag mijn auto klaar. Zelfs bij grote problemen zoals motorsteun vervangen en tegelijker tijd draag arm kapot

  7. #87

    Standaard

    Ik zie dat het 'algemene discussie' geworden is; ook prima :-)

    (topic kwam uit 'garagescene' - bedacht me net pas dat techniek algemeen hier niet bestaat..)
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  8. Ad
  9. #88

    Standaard

    is voor u waarschijnlijk interessanter omdat het dichterbij is denk ik, met TOP MOTORS in wevelgem!
    Dat is inderdaad ook niet zo ver... Nog niemand ervaring met Feys dus tot hiertoe ? Ben wel niet van plan om regelmatig eens te veranderen van dealer hé... Doe niet zo veel kilometer dus als het een goede auto is zal hij enkel voor wat onderhoud in de garage staan, er moeten enkel nog wat probleempjes opgelost worden (ik moet dringend dat "showroom" topic eens opstarten zeker en de ganse story doen ?...).


    Koen
    There's so many different worlds
    So many different suns
    And we have just one world
    But we live in different ones...

  10. #89

    Standaard

    w.b. audi dealers:

    Gisteren heb ik 2 audi dealers in Amsterdam gevraagd of mijn S3 sneeuwkettingen kon hebben.

    Audicentrum in Z-O: werd telkens doorverbonden en kreeg dan maar weer de receptiedame terug (die heel vriendelijk was). Heb toen maar een andre garage gebeld: De vries en van slooten in noord. Deze mensen waren heel vriendelijk, gingen meteen de importeur bellen, maarkonden mij geen antwoord geven.

    Toen maar de audi garage in duitsland gebeld waar ik hem gekocht had. man wist meteen over welke auto ik het had (toch al weer 2 maanden geleden), hij ging het opzoeken en 5 minuten later belde hij me terug: met antwoord!

    Conclusie: als ik bij Duitsland zou hebben gewoond zou hij daar in service zijn gegaan. Maar nu wordt het dan denk ik de vries en van slooten. Hadden dan wel geen antwoord, maar waren tenminste heel correct, terwijl ik geeneens klant was...
    740 pk and counting....

  11. #90

    Standaard

    Ja ,De VRIES EN VAN SLOOTEN is ook rijk geworden van de onderdelen die ik in mijn leven daar gehaald heb ,ik vroeg daar laatst nog voor de grap wat een nieuwe RS2 bumper en CUP spiegels moesten kosten totaal :3179,62euro ...... :? soms krijg ik daar enkele procenten korting via de vroegere GTI club {het is nml al duur genoeg}.
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  12. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ-ROY
    Ja ,De VRIES EN VAN SLOOTEN is ook rijk geworden van de onderdelen die ik in mijn leven daar gehaald heb ,ik vroeg daar laatst nog voor de grap wat een nieuwe RS2 bumper en CUP spiegels moesten kosten totaal :3179,62euro ...... :? soms krijg ik daar enkele procenten korting via de vroegere GTI club {het is nml al duur genoeg}.
    Ps het AUDICENTRUM is meer voor heren met stropdas die een dienstfiets komen leasen .ze doen daar alleen in AUDI.
    De VRIES & Van SLOOTEN heeft ook VOLKSWAGEN in de showroom staan en iets minder glamour.
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  13. #92

    Standaard

    Tippie:

    Wil je info over je auto, en met name de ouderen, bel Pon maar. Altijd vriendelijk, meestal meteen antwoord. Lukt dat laatste niet, bellen ze wel terug...

    Ik heb het een paar keer gedaan, en dat beviel best! (klantenservice Audi)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  14. #93

    Standaard

    Van Beynum Autobedrijven in Gouda en Woerden

  15. #94

    Standaard

    Auto Borchwerf in Roosendaal

    Is voor mij dé dealer en ik kom uit Tilburg dus ik moet er 65 km voor rijden nogwel.

    Maar is het dubbel en dik waard.

    Zoals je weet heb ik nogal veel problemen gehad met mijn Audi’s en is altijd super opgelost.

    Basco
    Ahh gekken moeten er ook zijn niet dan..........

  16. #95

    Standaard

    Voor onderdelen ging ik wel eens naar lexpoint hoofddorp is makkelijk als ik pakketjes moest afleveren(pakketpost) wordt daar super geholpen zoeken alles voor je op en krijgt een kopie mee.
    Nou de verkoop afdeling WAT EEN EIKEL werkte daar
    Ik had een 80 1.9e quattro en wilde een avant,staat er een net ingeruilde a4 2.4 quattro avant (moest nog een service beurtje hebben en worden schoongemaakt)
    Ik naar die verkopern om te vragen wat ie moest kosten , Ook een brochure was te veel om weg te geven want waren duur en gaat hij een verhaal houden hoe duur zo'n auto wel niet is Ik in mijn post kleren zou dat nooit kunnen betalen. :shock:
    DAT MAAK IK ALTIJD ZELF NOG WEL UIT.
    Als die SUKKEL nou een goede prijs had gemaakt had ik hem waarschijnlijk van hem gekocht ,ik was er helemaal weg van,maar hij kon niks aan de prijs doen en 500€ ging er van af zonder beurt en garantie
    Ik heb mijn huidige auto via marktplaats gekocht .
    en mijn bestelde onderdelen gehaald bij hun ,even naar de verkoper gelopen en zei JAMMER JOH IK HEB AL EEN A4 QUATTRO AVANT en keek me met grote ogen aan :shock: ,niet veel later ontslagen nadat ik het verhaaltje vertelde aan de leidingevende
    Ook ga ik wel eens naar Martin schilder in heemskerk word ik ook goed geholpen
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro

  17. #96

    Standaard

    Zei hij dat jij in je Post kleren kan dat niet betalen.....zo ja had ik gelijk de baas er ff bij geroepen en om tekst en uitleg gevraagd....en bij de importeur melden wat er voor gevallen is...
    Martin Schilder is top! ik ga zelf naar Alkmaar....Audi (prive) VW (zakelijk)
    Onderdelen haal ik daar ook, alhoewel bij Maas in Uithoorn is me Lambda Sonde geregeld...ook goed bij eerste indruk.

  18. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audidriver4ever
    Ik gooi het met de nieuwe eens over een andere boeg..
    Laat hem nu eens servicen in Duitsland. Kijken of dat me beter bevalt :wink:
    daar is het straight-to-the-point en no-nonsens.
    goede service en in veel gevallen goedkoper als nl.
    ook meer en leukere gadgets te koop.
    je moet alleen de rit over hebben als je niet aan de grens woont en de eventuele wachtijd want een huurauto doen ze niet aan.

  19. #98

    Standaard

    wij rijden pas twee jaar een Audi (TT) en hebben dus niet zo veel ervaring met Audidealers; ooit gekocht bij Dago in Duiven, een VWdealer met Audi erbij, omdat Dago een enorme korting gaf (geen inruil) en meteen kon leveren. De TT heeft nu 35.000 gelopen en is alleen bij de dealer geweest voor een 30.000 beurt en een "einde garantie check".
    Een nieuwe dealer test ik altijd even uit: filters markeren en ruitenwisservloeistof nokkie vol; kijken wat ze wel/niet vervangen en wat er op de faktuur staat. En ja hoor, ook Dago berekende 2 busjes ruitenwisservloeistof terwijl er geen druppel bij kon. Gaat dan niet om grote bedragen maar wel het principe. Een creditnota kwam er, excuses nauwelijks. De einde garantiecheck leek nergens op, moesten ze overdoen. Nee, voorlopig valt Dago een beetje door de mand. Receptie is vreselijk: onpersoonlijk, ambtelijk en tussen het VW volk.....

  20. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ps amazon
    ... ruitenwisservloeistof nokkie vol; ....
    Ken ik maar al te goed. 1x vergeten en BINGO effe € 3,50 voor minder dan een 1/2 litertje :twisted:

  21. #100

    Standaard

    Hoogenboom R'dam, ben tot nu toe altijd goed geholpen (qua service/vragen dan).

    Auto Maasstad Vlaardingen is wel een nette zaak. Uiteindelijk ben ik er toch netjes behandeld maar het leek even mis te gaan, nouja het was mis gegaan.

    Maar na wat schrijfwerk en diverse gesprekken ben ik uiteindelijk toch te spreken over Maasstad.
    The 2nd place is the first loser

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •