Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

  1. #21

    Standaard Re: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

    @MarcelH nog nieuws?

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

    En zo gaat het vaak. Waarschijnlijk onderling geregeld met de garage of allang verkocht op Marktplaats.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

    Hi all,

    Ik ben dit topic eigenlijk vergeten en heb er niet weer aan gedacht jullie te updaten. Niet heel netjes, sorry!

    Een aantal maanden geleden is er een schikkingsvoorstel gedaan welke ik heb geaccepteerd. Hiermee is een verdere rechtsgang/verder procederen niet meer van toepassing en dus is de zaak na 4.5jaar (!) eindelijk af gedaan. Rijk ben ik er niet van geworden, maar dat was ook niet de intentie.

    Vorige week heb ik de auto laten afslepen en laten stallen in de buurt, en ondertussen zoek ik rustig naar een manier de auto rijdend te krijgen. Wat ik mij hiermee op de hals haal weet ik nog niet, er moet veel aan gebeuren…. Mocht iemand hier op dit forum iemand kennen die een reparatie o.i.d. kan of wil uitvoeren; ik sta open voor elke toenadering of hulp in de vorm van advies.

    Je mag er wat van vinden, maar voor mij werd het op een gegeven moment een principe kwestie. Vooral omdat er bij de auto een emotionele lading van toepassing is. En ik nog steeds van mening ben dat ik destijds schofterig ben behandeld. Als laatste weegt enorm mee dat ik van mening ben dat de gevolgschade had kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld een compressietest uit te voeren.

    Wel in de tussentijd een paar leuke Audi’s gehad, waaronder een S6 met de heerlijke v10 uit 2008. En momenteel naast de elektrische lease-bak in het bezit van een handgeschakelde S4 uit 2006. Heerlijke hoogtoerige atmosferische motor, en misschien stiekem wel leuker dan de s6 met v10.

    Mocht je wat meer willen weten dan hoor ik het wel, ik deel de info graag met je/jullie.

  4. #24
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.107
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

    Wat een verhaal! Maar waarom nog maken en niet zo verkopen, je rijd al wat anders toch? Kudos voor de b7 S4.

    Bat en bbk zitten niet ver van elkaar, distributie dingetje, maar je zou een blokje kunnen zoeken voor de A6, echter nooit erg goedkoop en omdat ie er uit is slim om gelijk die distributie te doen, kost ook een flinke duit.

    motor
    https://www.onderdelenlijn.nl/auto-o...elid/16744705/
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 31-05-22 om 23:22.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Wat een verhaal! Maar waarom nog maken en niet zo verkopen, je rijd al wat anders toch? Kudos voor de b7 S4.

    Bat en bbk zitten niet ver van elkaar, distributie dingetje, maar je zou een blokje kunnen zoeken voor de A6, echter nooit erg goedkoop en omdat ie er uit is slim om gelijk die distributie te doen, kost ook een flinke duit.

    motor
    https://www.onderdelenlijn.nl/auto-o...elid/16744705/
    Verkopen kan altijd nog is mijn mening. Economisch gezien is het onverstandig te repareren, dat realiseer ik mijzelf goed. Ik zie het meer als een hobby project, en hobby’s mogen geld kosten toch? :-).

    Thanks voor de link! Ik ga de komende tijd rustig oriënteren op wat te doen.


  6. #26
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.107
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: (Juridisch) advies gewenst: defecte motor ontstaan tijdens reparatie bij een garage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelH Bekijk Berichten
    Verkopen kan altijd nog is mijn mening. Economisch gezien is het onverstandig te repareren, dat realiseer ik mijzelf goed. Ik zie het meer als een hobby project, en hobby’s mogen geld kosten toch? :-).

    Thanks voor de link! Ik ga de komende tijd rustig oriënteren op wat te doen.
    Zeker!
    Enige nadeel wat je hebt is dat deze blokken (bat,bbk,bhf) wat zeldzaam beginnen te worden door de leeftijd, en gereviseerd nogal prijzig (van kronenburg).
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •