Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Het verhaal van een GPS Tracker in mijn Q5

  1. #1
    Funnyric
    Guest

    Standaard Het verhaal van een GPS Tracker in mijn Q5

    De laatste 2 Audi's die ik heb gehad had ik voorzien van een GPS Tracker, zo ook mijn Q5. Dat je daar nuttige informatie mee kan ophalen bleekt wel toen mijn Auto bij de garage stond. De motor van mijn benzine Q5 moest nagekeken worden omdat de motor op een diesel leek qua geluid. Omdat de Q5 in 2018 al een revisie is ondergaan vanwege hoog olie verbruik (kosten 5000,=) wou ik dat ze onder garantie gaan kijken waar het geluid vandaan kwam. Op een maandag de auto alvast bij de garage gezet waarna ze op woensdag een onderzoek zouden gaan instellen. Op vrijdag had ik nog niets gehoord dus ik maar even gebeld met de garage. Na 3 telefoontjes eindelijk bij de juiste persoon terecht gekomen.

    Garage medewerker: "nou meneer, wij hebben de auto onderzocht en moet u helaas mededelen dat het niet onder de garantie valt"
    Ik: "Dus de motor is goed onderzocht en dit is de bevinding?"
    Garage medewerker: "dat klopt helaas is het niet anders"
    IK: "weet u wat nou zo knap is meneer? als u nu naar buiten kijkt ziet u aan de kant van de weg mijn auto staan. Dit is precies de plek waar ik hem maandag had neer gezet. De auto is de hele week nog niet gestart geweest en ook geen centimeter van zijn plek gereden" Kunt u mij uitleggen hoe het onderzoek dan heeft plaats kunnen hebben?"
    Garage medewerker: "uhhhh........ ja dit is niet netjes natuurlijk"
    Ik: "denk er maar eens over na dit weekend en laat me maandag weten hoe nu verder."

    Inmiddels is de auto compleet voorzien van een nieuwe cilinderkop incl. nokkenas en ben ik weer happy met mijn Q5. En NEE ik ga geen naam noemen welke garage dit was omdat ze hun excuses hebben aangeboden. Ik wil alleen aangeven dat je met een GPS tracker van nog geen 200,= een groot voordeel kan behalen in sommige situaties.

  2. #2

    Standaard Re: Het verhaal van een GPS Tracker in mijn Q5

    @Funnyric Dit is toch zeker niet bij dat niet nader te noemen Audi Centrum in Noord-Brabant gebeurd?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    124
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het verhaal van een GPS Tracker in mijn Q5

    beschamend om dit te lezen :o.
    Gelukkig is het wel verholpen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •