Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: MyAudi 3.13 app

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard MyAudi 3.13 app

    Zojuist de MyAudi app ge-update naar 3.13 op mijn iPhone 8 met iOS 13.1.3. Wanneer de app wordt gestart laat deze eerst een pagina zien met 'wat is nieuw'. Heel informatief. Echter wanneer je op kruisje drukt om de pagina af te sluiten verdwijnt deze om na 1 seconde weer vrolijk terug te komen. Lekker getest door de ontwikkelaars. Prutswerk!! Vraag me ook af of ze de pagina alleen na de eerste keer tonen of dat je elke keer hetzelfde voorgeschoteld krijgt.

    Eerder al tegen amateuristisch programmeer werk aangelopen. Laten ze je de app updaten op een iPhone 5, om vervolgens te zeggen dat de app niet op de 5 met het hoogste beschikbare iOS kan draaien. Leuk als ze dat even vooraf hadden kenbaar gemaakt. Nu had ik niets meer.

    Gratis tip aan Audi: zorg dat de app net zo goed wordt als de auto's. En tegen een fatsoenlijke prijs!
    Laatst gewijzigd door jaapw58; 29-10-19 om 19:16.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi 3.13 app

    Niet alle telefoons gaan hetzelfde met dezelfde code om, het kan dus goed zijn dat dit enkel voor jouw telefoon zo gaat.
    Persoonlijk namelijk geen problemen als ik de app op mijn werk telefoon open (iPhone), gebruik zelf Android en ook daar werkt het prima.

    Daarnaast kan het ook zijn dat iOS gewoon niet goed met de code om kan gaan, iOS 13.3 is ondertussen al uit, wellicht dat een iOS update ervoor zorgt dat de app weer goed werkt omdat de applicatie op dat iOS gebouwd is oid.
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 27-12-19 om 08:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •